Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

De siste 5 gamsa jeg joina nå har vært bugga/hacka går ikke ann å bevege seg en millimeter... Flere som opplever det samme? På pc BTW

 

Edit: Var også i forskjellige game modes, fra HCTD til vanlig TD og over tiL S&D same shit:/

 

var elendig mange fryste servere i går kveld ja..

 

 

 

 

 

når det gjelder fmj på sniper, det er sjelden man treffer noen etter at de har gått bak en vegg. Det er vel noe dmg loose etter veggen selv med fmj?.

Men ved randome stolper, og andre småting er det kjekt.

 

anyway så er det vel ikke noe annet brukanes til snipere? kanskje kun extended mag til halv auto sniperene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vet hvor de er så er det grisemorro. spes når du finner en gjeng i hjørnet på totalt 4 og fu har c4:D gjorde dette 2 ganger i dag:D

 

booster hunting er hvorfor jeg spilte FFA i dag:) Spilte med noen norske som boosstet så jeg hørte i chatten hvor de gikk:D og så noen 12 år gamle gutter fra svergie. ekkkelt å høre stemmene deres:(

 

jeg ble forøvrig kalt for booster av noen folk fordi de så meg med boosterne hele tia:P jeg var der fordi jeg sneik meg inpå de med c4:P

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har blitt snakket om før her, men jeg kom over en glitch som gjør det veldig enkelt å få instant "Cold Blooded pro".

 

 

Jepp det der funker fjell ja :)

 

Her har du last stand pro glitch:

http://www.youtube.com/watch?v=dRS1FR6pp2I

 

 

Foresten takk for tipset med at det er mange boosters, driver å skaffer meg Sit rep pro. DA er boosters kjekt.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

dette går vel ikke lengre? de har jo fjernet 3 person 1 vs 1 . hvordan gjør vi det nå? må jeg bare vente til noen skyter ned en pavelow? og så ksyte på den?

jess, eller som jeg gjorde, laget meg en "hard&strong" klasse med Stinger og MG4. Dette gikk på første publice gamet jeg joinet.

Lenke til kommentar

dette går vel ikke lengre? de har jo fjernet 3 person 1 vs 1 . hvordan gjør vi det nå? må jeg bare vente til noen skyter ned en pavelow? og så ksyte på den?

 

Du må skyte så det begynner å "brenne" så det spinner rundt. Deretter skyte på den samtidig som du har Coldblooded. Enda lettere hvis du hooker opp med en kompis. Begge to skyter en AT4, deretter light machine gun til det begynner å brenne. Så bare fortsette å skyte etter det. Funker nok på alle helikopterene.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Åssen får jeg vekk bakgrunnsmusikken? begynner å bli ordentlig dritlei den..

C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\miles

 

Endre filmen fra mssmp3.asi til mssmp3.asi.disabled

 

 

Disse gutta er jo helt sinnsyke og quickscope jo!

http://www.youtube.com/watch?v=0Wq_z5_90oU

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Den videoen der viser jo strengt tatt ikke skills.

1. Du får se relativt korte klipp

2. Det er quickscope lobby

 

Jeg greier ikke quickscope så bra i public matches, men sist gang jeg var i quickscope lobby fikk jeg plassene 3, 1, 2, 2, 2, samtidig som jeg fikk blant de beste K/D ratioene. Jeg kunne fint lagd en sånn video også.

 

Kan skryte over at jeg har greid å omtrent bare brukt intervention i domination game og samtidig fått top score + Highest k/d. Fikk vel 2-3 kills med secondary og 1 predator kill :) Og nei, campet ikke.

 

Skal du se på skills burde du se på fulle gameplay public games.

Endret av Vitamin C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åssen får jeg vekk bakgrunnsmusikken? begynner å bli ordentlig dritlei den..

C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\miles

 

Endre filmen fra mssmp3.asi til mssmp3.asi.disabled

 

 

Disse gutta er jo helt sinnsyke og quickscope jo!

http://www.youtube.com/watch?v=0Wq_z5_90oU

Optic er pure skill, og de har noen av de beste quickscoperne på laget. De er også gode i vanlige matcher uten snipers etc, og dem kunne godt ha vunnet Frag Cup hadde det ikke vært for at dem ble disket for ufrivillig juks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...