Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA kommer ikke i retningen du ser når du kaster, den kommer i retningen du ser idet den begynner å sprute ut rødt.

Fant ut det idag. Kasta den rett fram, men traff ett trappetrinn, så kom på sida av meg når den begynte å ose. Plagsomt, det var en trang gang, fikk bare en package.

Lenke til kommentar

I kveld/natt har jeg store problemer med de "fryste" serverne igjen. 19 på rad, nå gidder jeg ikke prøve mer. Fikk 2 runder i starten som var OK før dette startet, men faen heller.. Tar meg en pils og sovner på sofaen istedet!

jøss, 19 på rad..trur jammen du er en liten skøyer jeg:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Skjønner ikke at G18 får så mye pes når Rafficaen er så utrolig mye mer OP. Dreper på på to skudd og generelt i en klasse for seg blant maskinpistolene. Jeg rocket mye G18 på sniperklassene mine før, men etter å ha prøvd rafficaen går jeg aldri tilbake.

 

Er vel fordi rafficaen krever i det minste litt hjernekapasitet for å brukes. Med G18 kan du bare holde inne knappen og bevege siktet over ca-området hvor fienden er, med raffica må du ha ialelfall en lite del hånd/øye koordinasjon for å skyte på rikig tid. Rafficaen er overpowered som faen, men den bruker da iallefall kuler. G18 har heller ikke irritert meg noe særlig, få som bruker den og jeg har i utgangspunktet ikke noe imot våpen som skyter kuler. Etter 1887 ble nerfa er heller ikke hagler noe særlig problem for meg personlig, kanskje med unntak av AA12 siden folk kommer inni et rom og sprayer rundt seg i håp om at noen står i veien og uten noe som helst ide om å se an rommet og sikte.

Lenke til kommentar

I kveld/natt har jeg store problemer med de "fryste" serverne igjen. 19 på rad, nå gidder jeg ikke prøve mer. Fikk 2 runder i starten som var OK før dette startet, men faen heller.. Tar meg en pils og sovner på sofaen istedet!

jøss, 19 på rad..trur jammen du er en liten skøyer jeg:)

Er nok ikke bare jeg som var uheldig i går. Skøyerstrekene forbeholder jeg meg til å bruke når det er en kjedelig stemning som må løftes, ikke for å debattere frem et poeng over nettet.

 

En av flere tråder ang. samme problem fra i går kveld/natt:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1286934

 

OT: Lady Gaga, løp jeg akkurat inn i deg nå for en halvtime siden på invasion? :p

Endret av branick
Lenke til kommentar

Primary weapon: RPD w/ Grip (venter på Silencer)

Secondary weapon: G18 (skal bruke Tactical Knife når den tid kommer)

Semtex/Claymore (avhenger på mappen)

Flash

Perk 1: Sleight of Hand Pro (RPD'en har så mange kuler at man trenger ikke Scavenger, i tilegg bruker den 30 sekunder på å reloade.

Perk 2: Stopping Power Pro (<3)

Perk 3: Ninja Pro

Death Streak: Painkiller

Lenke til kommentar

Primary weapon: RPD w/ Grip (venter på Silencer)

Secondary weapon: G18 (skal bruke Tactical Knife når den tid kommer)

Semtex/Claymore (avhenger på mappen)

Flash

Perk 1: Sleight of Hand Pro (RPD'en har så mange kuler at man trenger ikke Scavenger, i tilegg bruker den 30 sekunder på å reloade.

Perk 2: Stopping Power Pro (<3)

Perk 3: Ninja Pro

Death Streak: Painkiller

Helt likt som en av klassene jeg bruker i domination det der, bortsett fra at jeg har TI for å holde meg nærme flagget jeg beskytter, og akimbo USP fordi de trekker frem dobbelt så raskt hvis noen kommer FOR nærme :p

 

Men ikke bytt ut grip med silencer, du mister så mye stabiliteti det våpenet syns jeg.

Lenke til kommentar

Primary weapon: RPD w/ Grip (venter på Silencer)

Secondary weapon: G18 (skal bruke Tactical Knife når den tid kommer)

Semtex/Claymore (avhenger på mappen)

Flash

Perk 1: Sleight of Hand Pro (RPD'en har så mange kuler at man trenger ikke Scavenger, i tilegg bruker den 30 sekunder på å reloade.

Perk 2: Stopping Power Pro (<3)

Perk 3: Ninja Pro

Death Streak: Painkiller

Helt likt som en av klassene jeg bruker i domination det der, bortsett fra at jeg har TI for å holde meg nærme flagget jeg beskytter, og akimbo USP fordi de trekker frem dobbelt så raskt hvis noen kommer FOR nærme :p

 

Men ikke bytt ut grip med silencer, du mister så mye stabiliteti det våpenet syns jeg.

 

Når du får extended mags bytter du ut Sleight Of Hand med bling og bruker grip/silencer og extended mags. Slipper du å reloade. Har alle kulene i ett magasin.

Lenke til kommentar

Primary weapon: RPD w/ Grip (venter på Silencer)

Secondary weapon: G18 (skal bruke Tactical Knife når den tid kommer)

Semtex/Claymore (avhenger på mappen)

Flash

Perk 1: Sleight of Hand Pro (RPD'en har så mange kuler at man trenger ikke Scavenger, i tilegg bruker den 30 sekunder på å reloade.

Perk 2: Stopping Power Pro (<3)

Perk 3: Ninja Pro

Death Streak: Painkiller

Helt likt som en av klassene jeg bruker i domination det der, bortsett fra at jeg har TI for å holde meg nærme flagget jeg beskytter, og akimbo USP fordi de trekker frem dobbelt så raskt hvis noen kommer FOR nærme :p

 

Men ikke bytt ut grip med silencer, du mister så mye stabiliteti det våpenet syns jeg.

 

Når du får extended mags bytter du ut Sleight Of Hand med bling og bruker grip/silencer og extended mags. Slipper du å reloade. Har alle kulene i ett magasin.

Jeg syns ikke dette fungerer like bra som med sleight of hand, pga dette er et tungt våpet vi snakker om, og det bruker alt for lang tid på å få opp siktet uten sleight of hand (min mening ihvertfall). Sitter du "siktet inn" hele runden stiller saken seg annerledes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hadde akkurat en epic kamp som hadde passet perfekt for YouTube hadde jeg hatt opptaksutstyr. Var mye flaks ute å gikk. TDM på Salvage. Spawnet på den siden med hangaren (der flagget i CTF er utendørs) og løp rundt mot andre spawnet. Andre laget løp andre veien så jeg endte opp inni huset der andre CTF flagget er. Gikk ut på taket der gjennomvinduet og tok noen med sniper. Hørte så noen bak meg og visste jeg bar veldig utsatt fra bak der jeg lå, så sneik meg foran pipa slik at jeg håpet jeg ikke skulle synes fra bak. Endte opp med at 5 stk fra motstanderlaget gikk opp i andre etasje av huset der og sto med ryggen til fra meg da jeg kikket inn vinduet. Plaffet løs med Raffica og meiet ned alle. Sykeste multikillen jeg har sett, 5 stk med akimbo raffica på 2-3 sekunder. Fikk AC130 av det og endte med 24/1 og matchwinning kill med claymore.

Lenke til kommentar

Primary weapon: RPD w/ Grip (venter på Silencer)

Secondary weapon: G18 (skal bruke Tactical Knife når den tid kommer)

Semtex/Claymore (avhenger på mappen)

Flash

Perk 1: Sleight of Hand Pro (RPD'en har så mange kuler at man trenger ikke Scavenger, i tilegg bruker den 30 sekunder på å reloade.

Perk 2: Stopping Power Pro (<3)

Perk 3: Ninja Pro

Death Streak: Painkiller

 

Fortsett med grip, da sprayer den like mye som ACR. Silencer gjør at du bruker 1 ekstra skudd på alle range (fra 3 til 4). Pluss at light machine gun er det ganske greit å trekke oppmerksomhet (synes jeg ihvertfall). Er du riktig plassert dreper du dem på long range og da har de ikke kjangs.

 

Det går ikke ann å få tac knife på G18, hvis du trodde det. Dessuten løper man så sakte med light machine gun som primary at jeg ville ikke gått for det.

 

 

On movement speed (player speed is determined by the weapon in his primary slot):

SMGs and Sniper Rifles have a Speed of 100%

Assault Rifles have a Speed of 95%

Machineguns have a Speed of 87.5%

Riot Shield has a Speed of 80%

A player can pick up another weapon and keep the movement speed of the weapon he spawned with.

 

 

 

Bare til info, flash har 0,7sec cast, mens stun har 0,2sec.

 

Til slutt. Har du prøvd AUG isteden? Den er nesten helt lik bare at den har omtrent halvparten av skuddene i magasinet, men til gjengjeld bruker den 3sec på reload (RPD = 10sec, 5sec med SOH).

 

(Yes, I read too much)

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...