Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

*-------*

 

hvorfor fmj? fmj skader ikke mer i det hele tatt. den går bare bedre gjennom vegg

 

 

har vel bare brukt m4 i 150 kills elns (så har ikke unlocka fmj), men hadde jeg hatt fmj hadde det hjulpet veldig, synes det er ofte den tar altfor lite dmg, og jeg hadde sikkert hatt 20-30 kills mer hvis jeg kunne fortsatt sprayen etter de gikk bak veggen/andre hindringer

 

 

på sniper er det vel mindre nødvending, men bruker det pga ingen andre ting som virker brukbart.

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

javel? har de patcha de nå da eller? ACR hadde da mindre dameage enn M4 før? :hmm:

 

Nei, alltid hatt det samme ;) M16 har mer

 

Her er en nyttig side med litt info om våpen, deriblandt damage: http://callofduty.wikia.com/wiki/Category:Call_of_Duty:_Modern_Warfare_2_Weapons

Det finnes også andre sider som har mer statestikk, bl.a hviken range de forskjellige våpnene har. Det er veldig (VELDIG) mange feiloppfatninger ute å går i COD, f.eks så gir ikke silencer redusert skade på annet enn Sniper og LMG, men gir kortere range slik at den går fra høy skade til lav skade fortere. Også bl.a de våpnene hvor SP ikke gir mye mening etc, eller folk som tror FMJ gir høyere skade

 

Indeed, begge har 30 damage på nært hold og 20 på langt hold. Det er akkurat som med Intervention, folk innbiller seg at den på noen måte er bedre enn Barrett men det er bare subjektivt

 

Intervention er mer skill, da :D

Nja det kan du vel si, siden den teknisk sett er underlegen. Mye går på subjektive oppfatninger da, så det kan variere. Hvis du f.eks skal on-shoote så er M21 objektivt sett vanskeligst siden den 1S'er på færrest deler av kroppen, mens jeg selv synes M21 er best siden du kjapt kan sette flere skudd i en person hvis nødvedig. Alt er relativt

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

FMJ unyttig på sniper? ROFL.

 

Vil tørre påstå det ja, er i alle fall ikkje spesielt nyttig.

 

Sniperen er for treig og har for lite magasin til å spraye blindt. Og om du ser fienden så kan du også treffe han utan å måtte skyte deg gjennom ei hindring.

 

Sjølvsagt står valget mellom ingen attachment eller FMJ så er det betre med FMJ en ingenting, men særlig nyttig med FMJ på sniper er det ikkje.

Ikkje gjer du meir skade heller, så einaste bonusen du har er at du mister mindre skade når du skyt gjennom veggar.

Lenke til kommentar

Jeg bruker FMJ på mine sniper klasser, det fungerer utmerket når du ser noen ta skjul bak en kasse eller vegg. Prøvde engang uten FMJ, merket fort at jeg savnet det, og fikk også fort færre kills.

 

Spiller for det meste HTDM, der blir de ofte bare skadet om jeg skyter gjennom gjenstander med FMJ.

Lenke til kommentar

Her er en nyttig side med litt info om våpen, deriblandt damage: http://callofduty.wikia.com/wiki/Category:Call_of_Duty:_Modern_Warfare_2_Weapons

Det finnes også andre sider som har mer statestikk, bl.a hviken range de forskjellige våpnene har.

http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/

Finner nok ikke bedre side enn den der :) Utfyllende info om alle perks killstreak og alt det der.

 

 

Vil tørre påstå det ja, er i alle fall ikkje spesielt nyttig.

 

Sniperen er for treig og har for lite magasin til å spraye blindt. Og om du ser fienden så kan du også treffe han utan å måtte skyte deg gjennom ei hindring.

 

Sjølvsagt står valget mellom ingen attachment eller FMJ så er det betre med FMJ en ingenting, men særlig nyttig med FMJ på sniper er det ikkje.

Ikkje gjer du meir skade heller, så einaste bonusen du har er at du mister mindre skade når du skyt gjennom veggar.

 

Det er flere ganger FMJ er nyttig. Hvis du driver å sikter inn på en kar og plutselig løper han inn i et hus(e.l), før du har nådd han helt med siktet. Hvis du beregner korrekt da tar du han på et skudd. (Gjort det selv flere ganger). Jeg har også siktet inn på en kar og akkurat når jeg skyter er det igjennom en stolpe, men det gikk pga FMJ. Ofte er dreper du campere, som du vet hvor er, igjennom vegger også.

Jeg savner FMJ på sniperen min når jeg ikke har det, og ut i fra den FMJ challange tingen tar jeg ca 1-2 fiender igjennom noe per runde, spørs hvilken bane det er.

Heartbeat sensor kan være grei å ha, men jeg liker ikke å bruke det fordi den trekker oppmerksomheten min, så valget er egentlig ikke så stort uansett ^^,

Lenke til kommentar

De siste 5 gamsa jeg joina nå har vært bugga/hacka går ikke ann å bevege seg en millimeter... Flere som opplever det samme? På pc BTW

 

Edit: Var også i forskjellige game modes, fra HCTD til vanlig TD og over tiL S&D same shit:/

Endret av dTd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Noobtube og commando er jeg enig i, samme med RPG. Akimbo hagler og, men akimbo pistoler og maskinpistoler ser jeg veldig lite av, og de er heller ikke så uber at det er plagsomt.

Lenke til kommentar

De siste 5 gamsa jeg joina nå har vært bugga/hacka går ikke ann å bevege seg en millimeter... Flere som opplever det samme? På pc BTW

 

Edit: Var også i forskjellige game modes, fra HCTD til vanlig TD og over tiL S&D same shit:/

Funnet ut at det som funker er domination og mercenary tdm.. Og den driten der du ikke har spawn før det ene laget har vunnet (iallefall i hc)

Lenke til kommentar

Noobtube og commando er jeg enig i, samme med RPG. Akimbo hagler og, men akimbo pistoler og maskinpistoler ser jeg veldig lite av, og de er heller ikke så uber at det er plagsomt.

 

G18 akimbo på ca 80% av matchene jeg er på.

 

Selv løper jeg rundt med akimbo raffica, så evig mye bedre! (lommefamasx2)

Lenke til kommentar

Noobtube og commando er jeg enig i, samme med RPG. Akimbo hagler og, men akimbo pistoler og maskinpistoler ser jeg veldig lite av, og de er heller ikke så uber at det er plagsomt.

 

G18 akimbo på ca 80% av matchene jeg er på.

 

Selv løper jeg rundt med akimbo raffica, så evig mye bedre! (lommefamasx2)

 

Vet ikke om du var ment som at du klage på G18 akimbo, men du har ikke rett til å klage på G18 akimbo når du selv bruker raffica akimbo.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...