Christoffero89 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 jeg digger hvordan m4a1 er:) digger også acr. men vil heller konsentrere meg om 1 våpen hele tia så jeg får unlocket alt på den og gjøre ferdig challenges Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tihi, nå har jeg bestilt sånn opptaker, og da kommer det snart videor på youtube. "How not to play." Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvorfor bruke M4? ACR er nesten lik, bare hakket bedre. Får en easy mode følelse når jeg bruker acr, noe jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Min første Cod Mw2 Montage er under redigering Subscribe gjerne på Channelen min er du grei, er veldig takknemlig for det http://www.youtube.com/user/TMWHgaming Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) *Thermal Uzi* *Thermal Uzi* Dere burde nesten være litt stolte! Skulle likt å sett det på youtube. Har ikke noe nytt challange på lager akkurat nå Hvorfor bruke M4? ACR er nesten lik, bare hakket bedre. Liker M4 bedre enn ACR fordi den sprayer litt. Er så sykt irriterende å ikke drepe en kar for jeg sikter mellom skulderen og hode! Endret 27. mai 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 er uzi virkelig no tess? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Den er bra å rushe med siden man tar den opp fort, og den skyter fort. Men det er ikke noe long range våpen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 likte ikke våpnet! skuddene forsvinner for raskt. ump45 ftw Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 åja, syntes jeg husker at du sa at du fikk din første bare noen sider tilbake. ? :S Ja, stemmer det... Har bare fått blod på tann Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Har nå funnet mitt favorittvåpenoppsett: Bruker det jeg også bare med FMJ isteden for acog. Hvorfor bruke M4? ACR er nesten lik, bare hakket bedre. M4 har mer dameage enn ACR... Ja, stemmer det... Har bare fått blod på tann hehe, høres bra ut Endret 28. mai 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Recoil og aim er mye bedre enn m4 sin, selvom den har mer damage betyr det ikke at den er bedre. Det å hamstre kills med ACR er ufattelig mye lettere enn med M4. Den føles "lettere" og ironsighten på M4 er trash forhold! (KungSilence) Men dette er personlige synspunkt, og jeg kan såklart ikke bestemme hva andre syns er bra eller ei, så for all del, foretrekk m4 framfor acr. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Likte ACR bedre før. brukte den med silencer uten SP og spilte helt normalt. Nå liker jeg M4 bedre. ACR har mindre recil, men skader lite, M4 har mer recoil og skader mer. Mer det er selfølgelig personlig hvem en syntes er best Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvorfor bruke M4? ACR er nesten lik, bare hakket bedre. M4 har mer dameage enn ACR... Nei, det stemmer ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Indeed, begge har 30 damage på nært hold og 20 på langt hold. Det er akkurat som med Intervention, folk innbiller seg at den på noen måte er bedre enn Barrett men det er bare subjektivt Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 javel? har de patcha de nå da eller? ACR hadde da mindre dameage enn M4 før? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Har nå funnet mitt favorittvåpenoppsett: Bruker det jeg også bare med FMJ isteden for acog. Hvorfor bruke M4? ACR er nesten lik, bare hakket bedre. M4 har mer dameage enn ACR... Ja, stemmer det... Har bare fått blod på tann hehe, høres bra ut hvorfor fmj? fmj skader ikke mer i det hele tatt. den går bare bedre gjennom vegg Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bruker alltid FMJ på sniper hvert fall. Skyter alltid folk gjennom vegger osv. Er litt nyttig synes nå jeg, i tillegg vet jeg ikke hva jeg ellers skulle brukt Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bruker alltid FMJ på sniper hvert fall. Skyter alltid folk gjennom vegger osv. Er litt nyttig synes nå jeg, i tillegg vet jeg ikke hva jeg ellers skulle brukt FMJ på sniper er nærmast heilt bortkasta, er svært skjeldan du prøver å treffe ein fienden gjennom ein vegg. Om fienden har søkt dekkning så finsikter eg mot den kroppsdelen som er synleg i 95% av tilfellene. Men på SMG og AR bruker eg ofte FMJ sidan det er kjekkt å ha om du tilfeldigvis sprayer mot ein vegg. Har også ofte opplevd å ta fienden gjennom ein vegg når eg følger personen med siktet i det han spring gjennom ei døråpning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå