Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Thermal Uzi*

*Thermal Uzi*

 

Dere burde nesten være litt stolte! Skulle likt å sett det på youtube. Har ikke noe nytt challange på lager akkurat nå :p

 

Hvorfor bruke M4? ACR er nesten lik, bare hakket bedre.

 

Liker M4 bedre enn ACR fordi den sprayer litt. Er så sykt irriterende å ikke drepe en kar for jeg sikter mellom skulderen og hode!

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Har nå funnet mitt favorittvåpenoppsett:

Bruker det jeg også :D bare med FMJ isteden for acog.

 

Hvorfor bruke M4? ACR er nesten lik, bare hakket bedre.

M4 har mer dameage enn ACR...

 

Ja, stemmer det... Har bare fått blod på tann :p

hehe, høres bra ut ;)

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Recoil og aim er mye bedre enn m4 sin, selvom den har mer damage betyr det ikke at den er bedre.

Det å hamstre kills med ACR er ufattelig mye lettere enn med M4. Den føles "lettere" og ironsighten på M4 er trash forhold! (KungSilence)

 

Men dette er personlige synspunkt, og jeg kan såklart ikke bestemme hva andre syns er bra eller ei, så for all del, foretrekk m4 framfor acr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Indeed, begge har 30 damage på nært hold og 20 på langt hold. Det er akkurat som med Intervention, folk innbiller seg at den på noen måte er bedre enn Barrett men det er bare subjektivt

Lenke til kommentar

Har nå funnet mitt favorittvåpenoppsett:

Bruker det jeg også :D bare med FMJ isteden for acog.

 

Hvorfor bruke M4? ACR er nesten lik, bare hakket bedre.

M4 har mer dameage enn ACR...

 

Ja, stemmer det... Har bare fått blod på tann :p

hehe, høres bra ut ;)

 

hvorfor fmj? fmj skader ikke mer i det hele tatt. den går bare bedre gjennom vegg

Lenke til kommentar

Bruker alltid FMJ på sniper hvert fall. Skyter alltid folk gjennom vegger osv. Er litt nyttig synes nå jeg, i tillegg vet jeg ikke hva jeg ellers skulle brukt :D

 

FMJ på sniper er nærmast heilt bortkasta, er svært skjeldan du prøver å treffe ein fienden gjennom ein vegg. Om fienden har søkt dekkning så finsikter eg mot den kroppsdelen som er synleg i 95% av tilfellene.

 

Men på SMG og AR bruker eg ofte FMJ sidan det er kjekkt å ha om du tilfeldigvis sprayer mot ein vegg. Har også ofte opplevd å ta fienden gjennom ein vegg når eg følger personen med siktet i det han spring gjennom ei døråpning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...