Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til helgen er det kun fordi det er memorial day i statene. Dermed dobbel XP til alle og enhver. Gjelder uavhengig av om du har kjøpt mappacken eller ikke.

Hva er memorial day?

 

Nest siste camo på ACR, 3 predators, 3 harrierstrikes og en choppergunner i samme runde på Afghan :D

2 emblems og 2 titler i tillegg (50 kills choppergunner)

Note: det var HARDCORE TDM

Stats var 29-5

 

:w00t:

din andre chopper gunner?

Bra stats til å være HC da :)

 

*Prøvde en runde på morran i dag, var derail og holdt det huset i midten med spas og clays, bare noen kills med m4. Lå nederst på laget med 24-4 eller noe, men fikk det merket etterpå for at jeg hadde høyest k/d ratio :p Var domination da, og jeg hadde ikke tatt noen flagg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har begynt å bli lei av å bruke "ubervåpen" så har startet å bruke de som er sett som å være de verste. Den kampen jeg er mest stolt av de siste par ukene er ikke 75/15 runder med de våpnene jeg er vant med men heller en runde der jeg hadde 43/10 med MP5K FMJ. Hadde da i tillegg UAV, CUAV og Attack Helicopter som killstreaks, så de fleste killene kom av egen maskin. MP5K er et helvetes våpen å bruke, uten tvil den dårligste SMGen pga manglende accuracy og random recoil, men er desto mer givende når man vinner kampen med 3-4 k/d ratio når man bruker en

Lenke til kommentar

Har begynt å bli lei av å bruke "ubervåpen" så har startet å bruke de som er sett som å være de verste. Den kampen jeg er mest stolt av de siste par ukene er ikke 75/15 runder med de våpnene jeg er vant med men heller en runde der jeg hadde 43/10 med MP5K FMJ. Hadde da i tillegg UAV, CUAV og Attack Helicopter som killstreaks, så de fleste killene kom av egen maskin. MP5K er et helvetes våpen å bruke, uten tvil den dårligste SMGen pga manglende accuracy og random recoil, men er desto mer givende når man vinner kampen med 3-4 k/d ratio når man bruker en

Dette er det som gjør spillet givende om dagen for veldig mange tror jeg, det å eksperimentere med dårlige våpen. Jeg har prøvd F2000 med ACOG selv i det siste, og det er helt umulig :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Synes L86 er særdeles brukbar jeg, samme med F2000- dog har jeg ikke prøvd ACOG. På forrige prestige brukte jeg F2000 lenge og fikk inn feelingen for den, og når du lærer deg å burste den riktig så er den et beist pga fire rate. Desert Eagle må vel nesten være mest ræva i hele spillet, den recoilen er bare fæl. Prøvde mini-UZI med ACOG, men dt viste seg jo å funke helt fint. Jeg skulle virkelig ønske at MP5k var litt mer treffsikker for å gjøre den litt mer balansert, UMP45 blir alt for overpowra i forhold. Uzi, P90 og Vector har også alle sine styrker som gjør dem brukbare, men MP5 virker litt for "nisje" i forhold.

Lenke til kommentar

Synes L86 er særdeles brukbar jeg, samme med F2000- dog har jeg ikke prøvd ACOG. På forrige prestige brukte jeg F2000 lenge og fikk inn feelingen for den, og når du lærer deg å burste den riktig så er den et beist pga fire rate. Desert Eagle må vel nesten være mest ræva i hele spillet, den recoilen er bare fæl. Prøvde mini-UZI med ACOG, men dt viste seg jo å funke helt fint. Jeg skulle virkelig ønske at MP5k var litt mer treffsikker for å gjøre den litt mer balansert, UMP45 blir alt for overpowra i forhold. Uzi, P90 og Vector har også alle sine styrker som gjør dem brukbare, men MP5 virker litt for "nisje" i forhold.

MP5K er genial til hipfire med fmj og steady aim men så er ump like bra om ikke bedre..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Utfordring: Mini-Uzi med Thermal sight. Steady Aim er ikke lov.

 

Satan... den var kjei. Alt som er nærme nok til at du faktisk kan treffe blir enormt med siktet på thermal scopen. Spilte bare én runde, TDM på Favela- endte 17-6. Brukte kun den. Var en gjøk på andre laget som brukte last stand og fikk 2 assists fordi noen på laget rappa killet mens han lå nede.

 

Er enda mer irriterende å bli noobtuba av en One Man Army-er når man røver å spille med drittvåpen slik som det her

 

CIMG3660.jpg

Lenke til kommentar

29-5. Ikke imponerende i det hele tatt.

Hardcore kompis.. HARDCORE.. ;)

 

Utfordring: Mini-Uzi med Thermal sight. Steady Aim er ikke lov.

34ouirc.png

Meh. Scavenger Pro, Stopping Power Pro og Ninja Pro.

 

EDIT: Hvordan endrer jeg størrelsen på bildet? Den dekker jo hele skjermen.

Last ned Pixresizer, funker som f og programmet tar ca 200kb :p

Lenke til kommentar

åja, syntes jeg husker at du sa at du fikk din første bare noen sider tilbake. ? :S

 

EDIT:

Endelig fikk jeg extended mags på AA-12 hagla, nå skal jeg leke med riot shield i domination og gjøre folk sure :p

Hadde tenkt til det jeg også, men siden den har så lite magasin og kort range stoppa jeg på 100-200 kills tror jeg. får vel bruke den bare litt innimellom, gikk fort lei den :p

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...