Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan tenke seg til hvorfor det lagger når JEG er host i spillet? Helt brått de 2 siste dagene har det lagget enormt i alle runder.

 

Har skrudd av alle tjenester som ikke er essensielle for windows og spillet + fraps, men allikevel hakker det konstant :/

 

For dårlig PC?

Laptopen min for eks, funker OK om jeg ikke er host, blir jeg valg stom host lagger det for alle inkl meg, og er ikke slik med den stasjonære pcn min, der går alt smooth når jeg er host ;)

Lenke til kommentar

Morsom dag i dag!:)

 

Lagde et lite lag med Cosmo og noen venner...

 

Classen:

Riot Shield

Spas-12

Throwing Knife

Marathon

Lightweight

Commando

 

Men andre brukte eksplosiver og dvs...

 

Vi tapte ikke hele tiden og jeg fikk noen fine game winning kills med Throwing Knife:)

 

God dag eller hva Cosmo?:)

 

Grunnen til at jeg brukte noobtube mot dere var at dere sto i et hjørne og eneste måte å ta dere på var med eksplosiver:P er ikke feigt sålenge det er imot riot shield som står i hjørnet

 

Egentlig ja... Men de andre norske folka klikka helt!

Lenke til kommentar

Er det noen som kan tenke seg til hvorfor det lagger når JEG er host i spillet? Helt brått de 2 siste dagene har det lagget enormt i alle runder.

 

Har skrudd av alle tjenester som ikke er essensielle for windows og spillet + fraps, men allikevel hakker det konstant :/

Prøvd uten fraps?

Lenke til kommentar

Er det noen som kan tenke seg til hvorfor det lagger når JEG er host i spillet? Helt brått de 2 siste dagene har det lagget enormt i alle runder.

 

Har skrudd av alle tjenester som ikke er essensielle for windows og spillet + fraps, men allikevel hakker det konstant :/

 

For dårlig PC?

Laptopen min for eks, funker OK om jeg ikke er host, blir jeg valg stom host lagger det for alle inkl meg, og er ikke slik med den stasjonære pcn min, der går alt smooth når jeg er host ;)

Neida, maskinen har det fint den. Har jo brukt den fint siden spillet kom ut, og har kjørt med opptak ved siden av spillet i flere måneder nå uten problemer. Men siden fredagen/lørdagen har det hakket konstant :/ Kjørt full rens av systemet også, men neida..

 

Er det noen som kan tenke seg til hvorfor det lagger når JEG er host i spillet? Helt brått de 2 siste dagene har det lagget enormt i alle runder.

 

Har skrudd av alle tjenester som ikke er essensielle for windows og spillet + fraps, men allikevel hakker det konstant :/

Prøvd uten fraps?

Ja, og effekten er ikke merkbar. Kjører fraps på separat harddisk, spillet på separat harddisk og windows på egen harddisk. Ingenting skulle stjele fra hverandre.

Lenke til kommentar

Den buggen at man blir kastet til main menu etter hvert game er irriterende! Flere som opplever det? Siste time nå har det skjedd etter hver match -.-

Skjer OFTE for meg også, kommer av en eller anna satans grunn i game med de jævla russerne så ble jo overlykkelig når jeg traff på nordmenn. Men neeeeida, her skulle det kastes rett til egen lobby igjen :mad:

Lenke til kommentar

SPAS 12 har lengst range av alle secondary haglene.

 

Men den shotgun attachment som du kan ha på assault rifles har ein 5-6 gongar så lang rekkevidde.

Du må ofte nært for å drepe med shotgun attachment men du vil treffe og skade fienden sjølv på svært lang avstand.

Denne hagla funker best til å få assistance XP ved å skade fienden og la noken andre fullføre jobben. I tillegg tar den svært kjappt ut fiender som er skada eller som ligger i last stand.

Lenke til kommentar

Riot Shield = Noob

 

Tube = Noob

 

Noob = Negativt

 

Negativt og negativt = Positivt!

 

Matte FTW.

Herregud noob får man jo slengt etter seg for alt.

 

UMP = Noob

Thermal = Noob

Akimbo = Noob

Spas = Noob

osv. osv. osv.

Endret av wotg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...