SteffenMA Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har merket ganske mye ikveld i grunn. På ps3 ihvertfall. Men pcen min er møkkatreg i tillegg, så regner med at det er en sammenheng. Skylder på IW uansett jeg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er det noen som kan tenke seg til hvorfor det lagger når JEG er host i spillet? Helt brått de 2 siste dagene har det lagget enormt i alle runder. Har skrudd av alle tjenester som ikke er essensielle for windows og spillet + fraps, men allikevel hakker det konstant :/ For dårlig PC? Laptopen min for eks, funker OK om jeg ikke er host, blir jeg valg stom host lagger det for alle inkl meg, og er ikke slik med den stasjonære pcn min, der går alt smooth når jeg er host Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Morsom dag i dag! Lagde et lite lag med Cosmo og noen venner... Classen: Riot Shield Spas-12 Throwing Knife Marathon Lightweight Commando Men andre brukte eksplosiver og dvs... Vi tapte ikke hele tiden og jeg fikk noen fine game winning kills med Throwing Knife:) God dag eller hva Cosmo? Grunnen til at jeg brukte noobtube mot dere var at dere sto i et hjørne og eneste måte å ta dere på var med eksplosiver:P er ikke feigt sålenge det er imot riot shield som står i hjørnet Egentlig ja... Men de andre norske folka klikka helt! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) er feigt med noobtube ja. men er enda mer feigt som vi holdt på og gjemte oss. eneste sjangs var eksplosiver:D. morro å høre dere rope ting som, det var feigt og slikt når man er feig selv Endret 25. mai 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Riot Shield = Noob Tube = Noob Noob = Negativt Negativt og negativt = Positivt! Matte FTW. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 akkurat:) jeg brukte kun noobtube mot alle de som sto i hjørnet med riot shield:D var morro igrunn Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er det noen som kan tenke seg til hvorfor det lagger når JEG er host i spillet? Helt brått de 2 siste dagene har det lagget enormt i alle runder. Har skrudd av alle tjenester som ikke er essensielle for windows og spillet + fraps, men allikevel hakker det konstant :/ Prøvd uten fraps? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Den buggen at man blir kastet til main menu etter hvert game er irriterende! Flere som opplever det? Siste time nå har det skjedd etter hver match -.- Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 digger å løpe rundt ed spas. men har nå fått nlocket m1014 hagla. er den bedre i bruk? Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det noen som kan tenke seg til hvorfor det lagger når JEG er host i spillet? Helt brått de 2 siste dagene har det lagget enormt i alle runder. Har skrudd av alle tjenester som ikke er essensielle for windows og spillet + fraps, men allikevel hakker det konstant :/ For dårlig PC? Laptopen min for eks, funker OK om jeg ikke er host, blir jeg valg stom host lagger det for alle inkl meg, og er ikke slik med den stasjonære pcn min, der går alt smooth når jeg er host Neida, maskinen har det fint den. Har jo brukt den fint siden spillet kom ut, og har kjørt med opptak ved siden av spillet i flere måneder nå uten problemer. Men siden fredagen/lørdagen har det hakket konstant :/ Kjørt full rens av systemet også, men neida.. Er det noen som kan tenke seg til hvorfor det lagger når JEG er host i spillet? Helt brått de 2 siste dagene har det lagget enormt i alle runder. Har skrudd av alle tjenester som ikke er essensielle for windows og spillet + fraps, men allikevel hakker det konstant :/ Prøvd uten fraps? Ja, og effekten er ikke merkbar. Kjører fraps på separat harddisk, spillet på separat harddisk og windows på egen harddisk. Ingenting skulle stjele fra hverandre. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 digger å løpe rundt ed spas. men har nå fått nlocket m1014 hagla. er den bedre i bruk? Alt er bra, unntarr magasinet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den buggen at man blir kastet til main menu etter hvert game er irriterende! Flere som opplever det? Siste time nå har det skjedd etter hver match -.- Skjer OFTE for meg også, kommer av en eller anna satans grunn i game med de jævla russerne så ble jo overlykkelig når jeg traff på nordmenn. Men neeeeida, her skulle det kastes rett til egen lobby igjen Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) digger å løpe rundt ed spas. men har nå fått nlocket m1014 hagla. er den bedre i bruk? Når du har brukt den så lenge at du har gått lei den, så unlocker du extended mags og da er den bra Endret 26. mai 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 har prøvd m1014. fant ut kjapt at spas funket bedre Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 syntes det jeg og har ikke spas langre range? Kan sjekke når jeg kommer hjem, men er ikke akkuratt hjemme nå... Syk hitbox fail! klipp nr. 2 0.25 min. hvordan går det ann? :O Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 SPAS 12 har lengst range av alle secondary haglene. Men den shotgun attachment som du kan ha på assault rifles har ein 5-6 gongar så lang rekkevidde. Du må ofte nært for å drepe med shotgun attachment men du vil treffe og skade fienden sjølv på svært lang avstand. Denne hagla funker best til å få assistance XP ved å skade fienden og la noken andre fullføre jobben. I tillegg tar den svært kjappt ut fiender som er skada eller som ligger i last stand. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dobbel XP til helgen og neste helg for de som ikke har fått det med seg. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dobbel XP til helgen og neste helg for de som ikke har fått det med seg. Er det nokon grunn til dette eller er dette noke dei gjer berre for at det skal gå inflasjon i XP'en? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Riot Shield = Noob Tube = Noob Noob = Negativt Negativt og negativt = Positivt! Matte FTW. Herregud noob får man jo slengt etter seg for alt. UMP = Noob Thermal = Noob Akimbo = Noob Spas = Noob osv. osv. osv. Endret 26. mai 2010 av wotg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå