Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Når man bruker pave low (ikke care package) teller det på killstreaken da? Bruke pave for en stund siden log lå og ventet på at jeg skulle få chopper gunner. 10 kills senere hadde jeg ingen chopper. Men for noen dager siden gjorde jeg det samme og fikk AC130 ved bare å bruke pave low. Any 1?

 

Pave Low var bugga slik at den ikkje tellte på killstreaken med mindre du fekk eit kill mellom tidspunktet du tilkallte Pave Lowen og Pave Lowen fekk sitt fyrste kill.

 

Men eg trur det skal være fiksa på alle plattformar no etter at Stimulus pakken blei lansert slik at Pave Low no tell på killstreaken uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man bruker pave low (ikke care package) teller det på killstreaken da? Bruke pave for en stund siden log lå og ventet på at jeg skulle få chopper gunner. 10 kills senere hadde jeg ingen chopper. Men for noen dager siden gjorde jeg det samme og fikk AC130 ved bare å bruke pave low. Any 1?

 

Pave Low var bugga slik at den ikkje tellte på killstreaken med mindre du fekk eit kill mellom tidspunktet du tilkallte Pave Lowen og Pave Lowen fekk sitt fyrste kill.

 

Men eg trur det skal være fiksa på alle plattformar no etter at Stimulus pakken blei lansert slik at Pave Low no tell på killstreaken uansett.

 

Da er det jo lekende lett å få nuke... Pave Low får sikkert 10 kills på en vanlig runde. Spiller du mot noen som er litt noobs og ikke har en class med f.eks. Stinger kan du jo få opptil 20 kills! Og en chopper gunner/AC130 i tillegg! OMG!

Lenke til kommentar

Da er det jo lekende lett å få nuke... Pave Low får sikkert 10 kills på en vanlig runde. Spiller du mot noen som er litt noobs og ikke har en class med f.eks. Stinger kan du jo få opptil 20 kills! Og en chopper gunner/AC130 i tillegg! OMG!

 

Stemmer det ja, men kor mykje lettare det er kan diskuterast.

Med eit Pave Low - Chopper gunner - Nuke oppsett så må du klare å skaffe deg 9 kills utan hjelp frå andre killstreaks.

 

Eg vil argumentere for at det er lettare å få nuke med det klassiske Harrier - Chooper gunner - nuke oppsettet sidan det er større sjangs for at du når fyrste killstreaken på 7 kills for å få Harrier.

Harrieren er ikkje så effektiv med den bruker vanligvis å få nok kills til at du får chopper gunner og frå CG er det ganske greit å få dei neste 14 killsa som du treng for å få nuke.

Lenke til kommentar

I det siste har jeg drept meg selv med Harrier Strike.... Fatter ikke hvordan jeg klare det så ofte som jeg gjør. Setter den av langt vekke fra der jeg er, men den treffer meg uansett føler jeg -.-

 

Eks: Spiller på Wastland, er der med C flagget på domination, setter harrieren over A og den stien inn til den hulen. Jeg går litt mot hulen jeg også(fra C) og blir drept av min egen Harrier....

 

fml

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Scrambler er fail perk uansett om den brukes i team eller ikke. Har du scrambler kan du ikke ha ninja pro og de som faktisk spiller etter lyd da vet nøyaktig hvor du er uansett om radaren funker.

Helt feil, de som spiller taktisk Search And Destroy matcher croucher mesteparten av tiden.

Selv foretrekker jeg å bruke Sitrep Pro på grønn perk.

 

 

 

Mest brukte oppsettet på SnD som jeg har sett er AR/Bling/Silencer/HBM. Uten ninja er du da synlig på HBM'en, og da er du like langt. Jeg sier ikke at scrambler er direkte dårlig hvis brukt riktig, men det er heller fraværet av ninja pro som følge av scrambler som er problemet. Mulig det bare er meg, men jeg spiller vanligvis med M21 HBM nå og når man da har kombinasjonen høye fotsteg og rød prikk så kunne radaren vist repriser av pokemon for min del.

Lenke til kommentar

oooh.. WTB den radaren..Kunne fått unna noen av seriene jeg ikke klarer å henge med på mens jeg spiller. Bruker selv nesten utelukkende ninja når jeg spiller SnD eller FFA. I andre gamemodes er ninja mer meningsløst da det alltid løper noen rundt fra dit eget lag og bråker akkurat der du er + generelt lite folk med HBS.

Lenke til kommentar

Painkiller er ett alternativ for nybegynnere og folk som havner i dårlige spawns.

 

Hva mener du med at det er for nybegynnere?

 

Copycat ser jeg ingen vits i å bruke. Martydom er for de som ikke greier å få kills på en annen måte. Final Stand er ikke ofte man overlever (Bruker det kun på sniper classen siden da kan det hende jeg står i cover hvis jeg får den). Painkiller hjelper deg hvis du blir spawn campet, trenger ikke var ny for å bli det.

 

Men in the end har det egentlig ikke noe særlig å si.

Lenke til kommentar

Morsom dag i dag!:)

 

Lagde et lite lag med Cosmo og noen venner...

 

Classen:

Riot Shield

Spas-12

Throwing Knife

Marathon

Lightweight

Commando

 

Men andre brukte eksplosiver og dvs...

 

Vi tapte ikke hele tiden og jeg fikk noen fine game winning kills med Throwing Knife:)

 

God dag eller hva Cosmo?:)

Endret av Sebboo
Lenke til kommentar

*kremt* Jump 270 *kremt*

 

Gjort det samme, bare uten hopp.:D Public server, han var sniper med spas, løp forbi hverandre og jeg prøver spinn for første gang public. *270* BANG så står det payback midt på skjermen, aldri følt meg så pro som jeg gjorde da med intervention min :p Prøvd 360 noen ganger på private, men aldri greid det.

Hadde vel 5 eller 6 i sensitivitet så det gikk greit fort

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Er det noen som kan tenke seg til hvorfor det lagger når JEG er host i spillet? Helt brått de 2 siste dagene har det lagget enormt i alle runder.

 

Har skrudd av alle tjenester som ikke er essensielle for windows og spillet + fraps, men allikevel hakker det konstant :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Painkiller er ett alternativ for nybegynnere og folk som havner i dårlige spawns.

Hva mener du med at det er for nybegynnere?

Det jeg mener er at folk som er i lav level, ofte nybegynnere innenfor spillet, bruker denne perken for å komme seg videre.

Skjønner egentlig ikke hva som er galt med deathstreaken, du har den bare i 10 sek.

Men det er selvfølgelig mer erfarne som bruker denne deathstreaken også.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Jeg bruker bare painkiller som deathstreak.

 

De andre deathstreask er ubrukelige for meg.

 

Copycat: ingen point whasooever å bruke denne.

 

Final stand: meh akkurat som last stand.

 

Martyrdom: max lame og bare "noobs" som bruker og folk som tror de er gode, ++ har ikke noe behov å drepe noen med en granat etter at jeg døde.

Lenke til kommentar

Morsom dag i dag!:)

 

Lagde et lite lag med Cosmo og noen venner...

 

Classen:

Riot Shield

Spas-12

Throwing Knife

Marathon

Lightweight

Commando

 

Men andre brukte eksplosiver og dvs...

 

Vi tapte ikke hele tiden og jeg fikk noen fine game winning kills med Throwing Knife:)

 

God dag eller hva Cosmo?:)

 

Grunnen til at jeg brukte noobtube mot dere var at dere sto i et hjørne og eneste måte å ta dere på var med eksplosiver:P er ikke feigt sålenge det er imot riot shield som står i hjørnet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...