Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Scrambler er ett must på småe baner og på SnD når flere på laget ditt bruker det, The Avatar viser ett godt eksempel ovenfor :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Scrambler er fail perk uansett om den brukes i team eller ikke. Har du scrambler kan du ikke ha ninja pro og de som faktisk spiller etter lyd da vet nøyaktig hvor du er uansett om radaren funker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Scrambler er fail perk uansett om den brukes i team eller ikke. Har du scrambler kan du ikke ha ninja pro og de som faktisk spiller etter lyd da vet nøyaktig hvor du er uansett om radaren funker.

Helt feil, de som spiller taktisk Search And Destroy matcher croucher mesteparten av tiden.

Selv foretrekker jeg å bruke Sitrep Pro på grønn perk.

 

Edit:

Har dere faktisk tenkt på hvor sårbare dere er når flere på motstander laget har Scrambler?

Se for dere ett scenario der du kan bli flanket av motstanderne fordi noen bruker Scrambler på deg.

Har dere Scrambler Pro kan dere lure fienden ganske godt også visst de har satt ut Claymores.

 

Desidert alle perksene i spillet er godt gjennomtenkt.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Scrambler er fail perk uansett om den brukes i team eller ikke. Har du scrambler kan du ikke ha ninja pro og de som faktisk spiller etter lyd da vet nøyaktig hvor du er uansett om radaren funker.

Helt feil, de som spiller taktisk Search And Destroy matcher croucher mesteparten av tiden.

Selv foretrekker jeg å bruke Sitrep Pro på grønn perk.

 

Edit:

Har dere faktisk tenkt på hvor sårbare dere er når flere på motstander laget har Scrambler?

Se for dere ett scenario der du kan bli flanket av motstanderne fordi noen bruker Scrambler på deg.

Har dere Scrambler Pro kan dere lure fienden ganske godt også visst de har satt ut Claymores.

 

Desidert alle perksene i spillet er godt gjennomtenkt.

 

IKKE Commando. Ikke Painkillers(vet at det ikke er perk, men likevel. ganske fail alternativ)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

 

Scrambler er fail perk uansett om den brukes i team eller ikke. Har du scrambler kan du ikke ha ninja pro og de som faktisk spiller etter lyd da vet nøyaktig hvor du er uansett om radaren funker.

Helt feil, de som spiller taktisk Search And Destroy matcher croucher mesteparten av tiden.

Selv foretrekker jeg å bruke Sitrep Pro på grønn perk.

 

Edit:

Har dere faktisk tenkt på hvor sårbare dere er når flere på motstander laget har Scrambler?

Se for dere ett scenario der du kan bli flanket av motstanderne fordi noen bruker Scrambler på deg.

Har dere Scrambler Pro kan dere lure fienden ganske godt også visst de har satt ut Claymores.

 

Desidert alle perksene i spillet er godt gjennomtenkt.

 

IKKE Commando. Ikke Painkillers(vet at det ikke er perk, men likevel. ganske fail alternativ)

For de som spiller aggresivt er denne perken bra, den er også fin visst du er i en knipe der kniv er eneste mulighet og rekkevidden for å ta fienden minskes.

Pro-versjonen gir ett ekstra pluss visst man er i en høyde og sniper, eller må komme seg bort fra ett høyt område raskt (selv om det er idiotisk at man overlever ett fall fra 50m)

Selvfølgelig misbrukes denne perken, men det gjør nesten alle perkene i spillet.

 

Painkiller er ett alternativ for nybegynnere og folk som havner i dårlige spawns.

Lenke til kommentar
Er det sånn at scrambler gjør deg usynlig på UAV? Eller "jammer" den bare radaren til fiendene rundt deg?
Den jammer, og skriker "her er jeg"
ja men da svarte du jo ikke på det jeg spurte om... :roll:
???

Du tok ikke med denne:

Nei, det sa jeg ikke. Det vet jeg ikke, men det tror jeg du må ha cold-blodded for å gjøre.

Jeg spurte om du blir vist på på radaren til fienden når de har UAV...

 

Den jammer kun radaren til fiender. Cold Blooded som gjør deg usynlig på UAV.

Okey, vet det er CB som gjør meg usynlig på UAV, men trodde kanskje scrambler også gjordet det siden jeg aldri så han duden på UAV ;P MEn siden du sier den ikke gjør det så sier vi det :p

Lenke til kommentar

Scrambler er så sykt dårlig, den avslører deg bare.

Det blir for dumt spør du meg.

 

Vi har jo nettopp diskutert kvifor scrambler ikkje er berre dårlig.

 

Er nok lit avhengig av spelestil og om du er ein god lagspelar, men scrambler har absolutt sine bruksområder.

 

Men det nytter ikkje med scrambler i modusar som f.eks free-for-all, men mindre du kombinerer scrambler med fart og distraksjonar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

5 gode grunner for å velge Scrambler:

 

Scrambler kan forvirre personer inne i bygg, hvilken etasje man er på.

Scrambler kan lokke til seg fiender som er på jakt etter en "easy" kill.

Riot Shield + Scrambler lokker til seg fiender, tenk deg kombinasjonen og throwing knife i tillegg.

En sniper class med scrambler i høyt gress kan være livsfarlig, personen vet at du er der, men ikke hvor du er.

Visst du har One Man Army kan du bytte mellom classene for å forvirre fienden.

Lenke til kommentar

Scrambler er så sykt dårlig, den avslører deg bare.

Det blir for dumt spør du meg.

 

Er helt enig :thumbup: . Hvis du F.eks sniper og mangle ett kill i fra nuke. Så er det en på det andre laget som går forbi huset der du sitter og sniper. Så ser han jo att raderen blir mer borte jo nermere han nermer seg huset. Da går han jo bak deg å kniver deg. Hvis du ikke hadde brukt scrambler så hadde han gått forbi huset :thumbup:

Lenke til kommentar

Når man bruker pave low (ikke care package) teller det på killstreaken da? Bruke pave for en stund siden log lå og ventet på at jeg skulle få chopper gunner. 10 kills senere hadde jeg ingen chopper. Men for noen dager siden gjorde jeg det samme og fikk AC130 ved bare å bruke pave low. Any 1?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...