Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Kan man bli bannet av å ha vært med på en hacka server?

Nei, du har gått ufrivillig inn på serveren.

Personen som blir bannet vil være h*n som laget/hacket den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hater folk som går med ump.45 og SP. Den er så usansynelig sterk! 2 skudd så dør man! :mad:

Er et morsomt våpen, det må jeg innrømme. Men stopping power er ganske unødvendig på det syns jeg. Personlig bruker jeg lightweight på UMP klassen for å få den ekstra hurtigheten rundt hjørner osv. (evt. CB på wasteland/derail).

Lenke til kommentar

Hater folk som går med ump.45 og SP. Den er så usansynelig sterk! 2 skudd så dør man! :mad:

 

Eh? Usannsynlig?

 

Er ganske sikker på at man, etter to velrettede skudd fra ett hvilket som helst våpen, er rimelig incapacitated.

usansynelig i forhold til alle andre våpen på spillet*

 

EDIT: jeg bruker den selv med silencer og jeg syntes den er mer enn sterk nok da, om jeg ikke skal da av silenceren og sette på SP...

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Er det sånn at scrambler gjør deg usynlig på UAV? Eller "jammer" den bare radaren til fiendene rundt deg?

Spillte litt TDM ista så var det en som brukte scrambler vi hadde UAV og jeg så ingen på UAV'n. Men vet ikke om han også brukte coold blooded eller ikke:P

Lenke til kommentar

Scrambler er ein teamwork perk. For at scrambler skal fungere bra så må minst to personer på laget ditt bruke scrambler, om desse personane då passer på å halde passelig avstand til kvarandre så blir det vanskelig å for fienden å bruke scrambler som ein sonar til å finne deg.

 

Fungerer best på små baner som f.eks rust eller scrapyard sidan fienden då vil få forstyrrelser på radaren nesten over alt om alle på ditt lag bruker scrambler.

 

Men lone-wolf stil med scrambler er ein dårlig ide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...