Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MW2 tok plass 5 år etter MW1

 

Du vil kjenne igjen en del personer og se hva som ledet opp til det som tok plass i MW2.

 

Spillt gjennom sp i MW1 og syntes nesten den var bedre siden den var litt mer variert og man hadde noen pustepauser mellom kampene.

 

 

Enig. Selv om mye av grunnen til at MW1 sin campaign er bedre kan ha noe med at det var relativt nytt. Du hadde sett det samme i de tidligere CoD-spillene sånn noenlunde, dog ikke like intenst.

 

Jeg elsker måten de legger opp hele SP-delen i 1st person view, og hvordan de får hele greia til å se ut som en film.

Lenke til kommentar

Joda, det føles altid bedre det som er ferskt. Kanskje det bare er fordi jeg kun spillte gjennom på hardened i stedenfor Veteran slik jeg gjorde i MW1.

 

Det gjør noe med intensiteten. Jeg spillte også MW1 på pc, mens MW2 har jeg på xbox. Bunnlinjen er uansett at begge er knallspill som det er verdt å skaffe seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

My skryte av killstreaken min på 30 i en FFA-runde, selv om jeg fikk god hjelp av tre helikoptre og det var nok sikkert ikke den beste motstanden man kunne få heller. Likevel, en slik killstreak tror jeg ikke kommer for ofte på FFA...

:woot:

Lenke til kommentar
My skryte av killstreaken min på 30 i en FFA-runde, selv om jeg fikk god hjelp av tre helikoptre og det var nok sikkert ikke den beste motstanden man kunne få heller. Likevel, en slik killstreak tror jeg ikke kommer for ofte på FFA...

:woot:

Ikke verst. En kompis jeg spilte med i går fikk 32 i killstreak på Afghan. Kun på grunn av et helikopter:) Selv har jeg bare 17.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
My skryte av killstreaken min på 30 i en FFA-runde, selv om jeg fikk god hjelp av tre helikoptre og det var nok sikkert ikke den beste motstanden man kunne få heller. Likevel, en slik killstreak tror jeg ikke kommer for ofte på FFA...

:woot:

Ikke verst. En kompis jeg spilte med i går fikk 32 i killstreak på Afghan. Kun på grunn av et helikopter:) Selv har jeg bare 17.

Nå er det første man til 30 på FFA, så bedre kan det ikke bli på den spillemodusen. Litt trist også da, nå kan jeg ikke forbedre meg selv på FFA, som jeg liker best...

 

Afghan er vel også blant de mappene det er lettest å få en høy killstreak, ihvertfall på FFA sammen med heartbeat sensor, da mapet er såpass åpent (og dermed ideelt for helikoptre) og man har heller ikke noen tak eller underetasjer som man kan gjemme seg i og forvirre den som baserer seg på heartbeat sensor.

Lenke til kommentar

 

Kort sagt, de har funnet en måte å få åpnet console på, og dermed kontrollere endel settings, det er ikke dedicated servere id en forstand at man kjører det på pcen i hagen.

Greia er om du blir host, er det dine settings, som kan forandres via console, som er hva som følges, så f.eks kan alle få ekstra xp per kill, unlimited amo og liten tyngdekraft.

 

Alt dette på IW "sine egne servere", så man får ranks osv.

 

Lurer på hva de kommer til å gjøre hos IW nå.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som har problemer med å komme meg på en JÆVLA server idag på detta drittonline systemet?!!?

Kom halvveis inn på en, men stod på waiting for other players i faen meg 5 min, så datt jeg ut etter 5 min spill. Faens møkkasystem, blir tregere og trege for hver jævla dag! Nå finner jeg INGEN servere

 

ok, nå kommer jeg ikke inn på Iwnet engang. jævla dritt-utviklere...:@

 

 

En ting til; Hvordan i svarteste satan kan man hoste en lokal server (uten internett) ??!

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...