Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle prøve å spille dette spillet siden jeg ikke har spilt på en stund. Det skulle jeg aldri gjort. Spiller Hardcore SnD og der enten løper folk eller bruker grenade launcher. Det er ikke det verste, det verste er at folk som bruker UMP 45 og det er tydeligvis det beste våpenet som finnes for jeg blir drept på de mest latterlige plassene. Dette våpenet er jo bedre enn sniper:P latterlig spill

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å spille dette spillet siden jeg ikke har spilt på en stund. Det skulle jeg aldri gjort. Spiller Hardcore SnD og der enten løper folk eller bruker grenade launcher. Det er ikke det verste, det verste er at folk som bruker UMP 45 og det er tydeligvis det beste våpenet som finnes for jeg blir drept på de mest latterlige plassene. Dette våpenet er jo bedre enn sniper:P latterlig spill

:cool:

ump.45 silencer er jo bare best.

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar

Dessverre nok for dere som "reporter en cheater" gjennom steam community. Så funker det nok ikke, som det står i quoten: "Thank you for reporting offensive content". Aka ikke cheating men heller mulig "offensive" innhold på steam profilen... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg synes alle klager og syter over at spillet er så dårlig, ødelagt og blir herjet av cheatere.. men jeg har det kjempegøy hver gang jeg spiller det.

Er det ikke det som er viktigst? ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...