Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke dritten av fraps jeg. Uansett hvilke instillinger jeg har på, så får jeg max 15 fps når jeg filmer i cod, utrolig irriterende når vi skal lage "clan-film"

Noen andre programmer som kan anbefales?

 

Japp, wegame er programmet du er ute etter :)

Det var akkurat det jeg lette etter. Tuusen takk :thumbup:

EDIT: Da mangler jeg bare et program for å klippe ut de sekvensene jeg skal ha da, windows 7 har ikke movie maker? :s

Noe å anbefale der og? ^^

Evt. laste ned movie maker ...Whatevah

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Har ikke spilt på ca. en måned nå, og tenkte jeg skulle ta et par runder i kveld. Må dessverre si at det er en av de dårligste spillopplevelsene jeg noen gang har hatt. I de 4 første dominationmatchene jeg joina var det aimbottere (ja, jeg er sikker på at de brukte aimbot, jeg vet godt hvordan man spotter en cheater). På det meste var det 3 av dem. Dette gjør selvsagt spillet uspillbart. Hva i all verden er det som får IW til å gi ut en mappack før de fikser et (skikkelig) anticheat-system?! De kan likegreit legge ned hele onlinedelen, dette funker rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

hva skjedde?

Siden fyren sto bak meg, og fienden sprang bort og skulle dekke bomben fra en høyere vinkel så så fienden randomen som sto bak meg, og dro fram noobtuben selvfølgelig.

Lenke til kommentar

wooo!

Min første rene quick-scope match mot randoms og jeg kjører 16-21.. kjempefornøyd!:w00t: Hvilket sikte er best å bruke? vanlig eller acog?

 

Lange avstander = Normal

Kortere avstand = Acog (Barret + acog er et beist)

 

Hørt om noe som liker thermal best også.

 

Meeen jeg bruker normal fordi det er det siket jeg bruker til vanlig sniper gaming. Og intervention for å ikke gå autosniper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...