Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Så et par Youtube videoer nå der de som laget videoene forsvarer seg mot folk som klager på at de camper. Det synes jeg er noe av det dummeste jeg ser på MW2- altså folk som klager på camping. Det er ironisk at på et spill som i teorien skal simulere krig (iallefall til en viss grad) så er det godtatt å løpe rundt med hagle og kniv, men hvis man faktisk spiller slik faktiske kriger utarter seg så er man feig. Nå camper jeg ikke mye selv ved indre jeg har sniper fordi jeg synes det er kjedelig, men har ingenting imot folk som spiller spillet slik virkelig krigføring foregår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite klipp fra meg:

 

 

(Ikke vær for harde mot meg da :) )

Nice clips, uflaks at du bommet på den 360'en. Det hadde vært epic.

 

Jaaa... Har ikke så mye flaks at det gjør noe, men er sikker på at en lignende sitter snart :D

Glad du likte den :)

Lenke til kommentar

er ikke sikkert han rakk å ta screanshot av det heller.

 

Hørt om "Game summary" ? thumbup.gif

joa, men kan fortsatt hende at han glemte det :p vet ikke om han spiller på PC heller og da vet jeg ikke hvor lett det er å ta screanshot^^

EDIT: kan jo bruke mobilen da, men da er du også avhengig av å ha den i nærheten.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Noen som er med på Sniper lobby i dag? Blir Search and Destroy, bomba bryr vi oss ikke så mye om, mest å få fancy killcams osv :) Jeg kommer til å recorde hele matchen, vil legge ut en highlights film på youtube :)

 

Er du med add meg på psn: TMWH

Lenke til kommentar

Noen som er med på Sniper lobby i dag? Blir Search and Destroy, bomba bryr vi oss ikke så mye om, mest å få fancy killcams osv :) Jeg kommer til å recorde hele matchen, vil legge ut en highlights film på youtube :)

 

Er du med add meg på psn: TMWH

jeg kan væra med, men jeg er ikke så veldig god med sniper ennå da :ermm:

når starter detta?? :dribble:

Lenke til kommentar

Høpp. Noen som vet hvordan jeg kan UNNGÅ å hoste? Starta nettop å spille sammen med noen venner, og ble valgt som host 9/10 ganger. Når vi først er ingame lagger alle sammen (vel, utenom meg). Prøver å skifte navn i steam, men når jeg gjør det skjer det ikke noe før vi er i lobbyen igjen..

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Høpp. Noen som vet hvordan jeg kan UNNGÅ å hoste? Starta nettop å spille sammen med noen venner, og ble valgt som host 9/10 ganger. Når vi først er ingame lagger alle sammen (vel, utenom meg). Prøver å skifte navn i steam, men når jeg gjør det skjer det ikke noe før vi er i lobbyen igjen..

Få noen andre til og invite deg og de andre til sin lobby, da er det han/hun som hoster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det samme skjedde da. Først invita jeg venner, men når jeg ble host dret vi i det. Så lagde en annen venn ett party, men jeg ble fremdeles host..

Vet ikke om det funker, men i teorien skal det det.

Sett på nedlasting med engang du blir valgt som host, sørg for å ha høy DL-hastighet.

Da skal det i teorien skje at IWnet blir presset til å bytte server.

 

Edit: Eller eventuellt sett på nedlasting i lobby før runden starter.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Wohoo! Høyest K/D ratio med å spille middels aggressiv sniper, standard scope på intervention! Og kom på toppen i score :D Drepte vel 2 stk med pistol, og tror ikke jeg fikk noe killstreaks. Spilte sammen en kompis som kom på andre plass, også med intervention.

Dette førte til 3/4 på serveren leava :p

 

Vi hadde nettopp vært i en sniper lobby. På 5 runder fikk jeg 1,3,2,2,2. Kompisen min vandt de rundene jeg kom på andre.

 

Sniper lobby er egentlig sykt morsomt når man begynner å få til quickscoping på første skuddet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wohoo! Høyest K/D ratio med å spille middels aggressiv sniper, standard scope på intervention! Og kom på toppen i score :D Drepte vel 2 stk med pistol, og tror ikke jeg fikk noe killstreaks. Spilte sammen en kompis som kom på andre plass, også med intervention.

Dette førte til 3/4 på serveren leava :p

 

Vi hadde nettopp vært i en sniper lobby. På 5 runder fikk jeg 1,3,2,2,2. Kompisen min vandt de rundene jeg kom på andre.

 

Sniper lobby er egentlig sykt morsomt når man begynner å få til quickscoping på første skuddet!

Japp :D:D Synst sniperlobby gjer spelet mykje kjekkare òg! Har du 12 stk der, Search n' Destroy. Det er herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...