Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Så et par Youtube videoer nå der de som laget videoene forsvarer seg mot folk som klager på at de camper. Det synes jeg er noe av det dummeste jeg ser på MW2- altså folk som klager på camping. Det er ironisk at på et spill som i teorien skal simulere krig (iallefall til en viss grad) så er det godtatt å løpe rundt med hagle og kniv, men hvis man faktisk spiller slik faktiske kriger utarter seg så er man feig. Nå camper jeg ikke mye selv ved indre jeg har sniper fordi jeg synes det er kjedelig, men har ingenting imot folk som spiller spillet slik virkelig krigføring foregår. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Et lite klipp fra meg: (Ikke vær for harde mot meg da ) Nice clips, uflaks at du bommet på den 360'en. Det hadde vært epic. Jaaa... Har ikke så mye flaks at det gjør noe, men er sikker på at en lignende sitter snart Glad du likte den Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) er ikke sikkert han rakk å ta screanshot av det heller. Hørt om "Game summary" ? joa, men kan fortsatt hende at han glemte det vet ikke om han spiller på PC heller og da vet jeg ikke hvor lett det er å ta screanshot^^ EDIT: kan jo bruke mobilen da, men da er du også avhengig av å ha den i nærheten. Endret 21. mai 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som er med på Sniper lobby i dag? Blir Search and Destroy, bomba bryr vi oss ikke så mye om, mest å få fancy killcams osv Jeg kommer til å recorde hele matchen, vil legge ut en highlights film på youtube Er du med add meg på psn: TMWH Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som er med på Sniper lobby i dag? Blir Search and Destroy, bomba bryr vi oss ikke så mye om, mest å få fancy killcams osv Jeg kommer til å recorde hele matchen, vil legge ut en highlights film på youtube Er du med add meg på psn: TMWH jeg kan væra med, men jeg er ikke så veldig god med sniper ennå da når starter detta?? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Er i gang nå, men er ikke så mange enda... EDIT: så hvis du har mange venner som spiller i kveld også, inviter dem så er vi i gang Endret 21. mai 2010 av TMWH Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Et lite klipp fra meg: (Ikke vær for harde mot meg da ) OPEN LOBBY NUH! Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Driver å går gjennom alle winning killcams'ene og plukker ut de beste Kommer opp en film i løpet av helgen Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Høpp. Noen som vet hvordan jeg kan UNNGÅ å hoste? Starta nettop å spille sammen med noen venner, og ble valgt som host 9/10 ganger. Når vi først er ingame lagger alle sammen (vel, utenom meg). Prøver å skifte navn i steam, men når jeg gjør det skjer det ikke noe før vi er i lobbyen igjen.. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Høpp. Noen som vet hvordan jeg kan UNNGÅ å hoste? Starta nettop å spille sammen med noen venner, og ble valgt som host 9/10 ganger. Når vi først er ingame lagger alle sammen (vel, utenom meg). Prøver å skifte navn i steam, men når jeg gjør det skjer det ikke noe før vi er i lobbyen igjen.. Få noen andre til og invite deg og de andre til sin lobby, da er det han/hun som hoster. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det samme skjedde da. Først invita jeg venner, men når jeg ble host dret vi i det. Så lagde en annen venn ett party, men jeg ble fremdeles host.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Det samme skjedde da. Først invita jeg venner, men når jeg ble host dret vi i det. Så lagde en annen venn ett party, men jeg ble fremdeles host.. Vet ikke om det funker, men i teorien skal det det. Sett på nedlasting med engang du blir valgt som host, sørg for å ha høy DL-hastighet. Da skal det i teorien skje at IWnet blir presset til å bytte server. Edit: Eller eventuellt sett på nedlasting i lobby før runden starter. Endret 22. mai 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Takk, får vel prøve det neste gang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hoho det er moro å fyre rundt random med Javelin da Treffer masse rart til tider. Og seff kan man ta ned alt som er mer enn 30 fot over bakken Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Wohoo! Høyest K/D ratio med å spille middels aggressiv sniper, standard scope på intervention! Og kom på toppen i score Drepte vel 2 stk med pistol, og tror ikke jeg fikk noe killstreaks. Spilte sammen en kompis som kom på andre plass, også med intervention. Dette førte til 3/4 på serveren leava Vi hadde nettopp vært i en sniper lobby. På 5 runder fikk jeg 1,3,2,2,2. Kompisen min vandt de rundene jeg kom på andre. Sniper lobby er egentlig sykt morsomt når man begynner å få til quickscoping på første skuddet! 1 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Wohoo! Høyest K/D ratio med å spille middels aggressiv sniper, standard scope på intervention! Og kom på toppen i score Drepte vel 2 stk med pistol, og tror ikke jeg fikk noe killstreaks. Spilte sammen en kompis som kom på andre plass, også med intervention. Dette førte til 3/4 på serveren leava Vi hadde nettopp vært i en sniper lobby. På 5 runder fikk jeg 1,3,2,2,2. Kompisen min vandt de rundene jeg kom på andre. Sniper lobby er egentlig sykt morsomt når man begynner å få til quickscoping på første skuddet! Japp :D Synst sniperlobby gjer spelet mykje kjekkare òg! Har du 12 stk der, Search n' Destroy. Det er herlig! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Killcam mania ^^, Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Driver å går gjennom alle winning killcams'ene og plukker ut de beste Kommer opp en film i løpet av helgen Kult. blir med i dag (håper att noen av killene mine kommer på youtube) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er digg å være siste i SnD Hahaha! Så genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå