Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Er det flere som har merket at jo bedre kill/death ratio jo mer blærete motstandere møter du? Har leavet flere ganger idag for å slippe all flamingen og sytingen fra brukere. Frister å bare stå midt i arenaen og bli drept for å komme ned på "normalen" der folk holdt litt mer kjeft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Matchmaking går etter K/D ratio. Samme med spawning. Gode folk med høy K/D vil møte cheatere med tilsvarende K/D.

 

Easy as pie.

Seriøst? Har det alltid vært slik? Vil det ikke da for meg være veldig vanskelig å opprettholde en k/d på over 2 når jeg har drept 40 000 ganger?

Lenke til kommentar

Kan fint stemme det med skjult "rating" system. Gikk opp i prestige, og endte opp med en bedre runde. Dette skjedde flere ganger på rad, med premade kits. (Gikk forøvrig opp til rank 5 på første runde) Etter hvert ble det mer og mer hackere, og folk generelt ble bedre.

 

Må sies at det kan være naturlig at bedre spillere er våkne litt senere enn 10-13 åringene.

Lenke til kommentar

Matchmaking går etter K/D ratio. Samme med spawning. Gode folk med høy K/D vil møte cheatere med tilsvarende K/D.

 

Easy as pie.

Jeg vet at matchmaking velger spillere etter K/D ratio men jeg lurte på om det var flere som synes det bare er syting fra spillere lengre oppe i sysytemet.

Lenke til kommentar

Hva syns folkene her om ACR? Bruker det selv akkurat nå. Bare for masteryen riktignok, men kommer nok ikke til å begynne på det igjen? føler det er alt for liten dmg på det, eller hva? greit nok med accuracy, men gud så mange skudd den trenger!

Har dere noen forslag til hvilket våpen jeg kan mastre?

Jeg brukte ACR mye før. Det var så mange som klaget på at det var så liten dameage, men jeg merket egentlig ikke så mye til det, nå merker jeg det mye mer og jeg bruker den ikke så ofte. Tror jeg har fått mye dårligere aim i det siste og at det er derfor jeg syntes den er blitt dårligere :p Beste steaken min er også med ACR btw, 37 på wasteland. :)

Lenke til kommentar

Vet det er litt gammelt, men må bare kommentere på det :p

Fikk nettopp 106 kills og 38 death på HQ Pro på en bane. Fikk 2 AC130, 4 harrier, en haug med Predator.

 

JAA! Jeg kom over 100 kills på en runde :D første gang ^^

 

edit: var på invasion

 

Forventer du at folk tror op det, med mindre du ikke spiller på PC og jukser da

Hvorfor tror du ikke at han kan klare det? er da ikke så vanskelig å få over hundre kills at du må cheate for å få det til! er ikke sikkert han rakk å ta screanshot av det heller. Tror du virkelig han bare dikter det opp og poster det her? :nei: Hvis du tror dette er umulig så må du være sykt dårlig -.- Og btw så cheater ikke alle som spiller på PC. (!!!) :hrm:

 

Det er bra gjordt Flux1 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...