Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Hvorfor funker det ikke for meg å ta et screenshot (PrtSc) på MW2 ? ;o Når jeg skal lime de inne i paint etterpå, kommer det ingenting.. Finnes det noe bra program å ta screenshots med, så de lagrer seg automatisk? :cool:

bruk x-fire, scroll lock + s. Alle screanshottene kommer opp i en egen rute når du legger ned spillet også bestemmer du hvem som skal lagres og slettes. Bildene lagres både på profilen din på nettet og x-fire mappa på pc'en din ;)

 

Ludo eller Ludo? :new_woot:

Hva er den første ludon som ikke har noen link? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor funker det ikke for meg å ta et screenshot (PrtSc) på MW2 ? ;o Når jeg skal lime de inne i paint etterpå, kommer det ingenting.. Finnes det noe bra program å ta screenshots med, så de lagrer seg automatisk? :cool:

bruk x-fire, scroll lock + s. Alle screanshottene kommer opp i en egen rute når du legger ned spillet også bestemmer du hvem som skal lagres og slettes. Bildene lagres både på profilen din på nettet og x-fire mappa på pc'en din ;)

 

Ludo eller Ludo? :new_woot:

Hva er den første ludon som ikke har noen link? :p

 

Ludo%20set%2000476.jpg

Lenke til kommentar

trodde det var akkuratt det samme jeg xD

*bare litt annet utseende

1b.jpg

I denne ludoen er resultatet etter en runde helt forskjellig. Selv om man taper kan man i slutten av kvelden vinne, men du kan også tape grovt. Dette spillet er det også 18 eller 20år grense på i Norge ;)

 

 

Edit: Damn you cosmo :(

 

Men nok off topic

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

haha, det har jeg aldri sett før.. :tease: Men nok om det:P

 

Finner ikke innlegget nå, men var en som skrev noe som: " .. eller spiller du på PC og cheater?"

Er visst slik her at de som spiller på PC er cheatere og hacker seg til alt og gidder ikke betale for noe, de som spiller på M$ sin X-box er bortsemte drittunger som får alt tidligere fordi M$ bestikker Activision og de som spiller på PS3 er sosser som klager over de dårlige gratis tjenestene til PSN...

 

Er det sånn det er? tror ikke det :p

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

WTF har det med COD å gjøre?

Var noe som var verre enn å tape i ludo xD

 

EDIT: dette :p

Fæleste jeg har opplevd i CoD noensinne! Jeg og noen fra "clanen" min spilte litt Search da vi møte 6 norske i en annen clan...

 

6 tap senere ga den siste fra laget vårt seg:( Forferdelig!

Men i morra blir det revansj! :)

 

Det var seriøst det værste jeg har opplevd i alle spill noensinne være en å tape i Ludo jo!:(

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Hva syns folkene her om ACR? Bruker det selv akkurat nå. Bare for masteryen riktignok, men kommer nok ikke til å begynne på det igjen? føler det er alt for liten dmg på det, eller hva? greit nok med accuracy, men gud så mange skudd den trenger!

Har dere noen forslag til hvilket våpen jeg kan mastre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...