mhen93 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hvorfor funker det ikke for meg å ta et screenshot (PrtSc) på MW2 ? ;o Når jeg skal lime de inne i paint etterpå, kommer det ingenting.. Finnes det noe bra program å ta screenshots med, så de lagrer seg automatisk? bruk x-fire, scroll lock + s. Alle screanshottene kommer opp i en egen rute når du legger ned spillet også bestemmer du hvem som skal lagres og slettes. Bildene lagres både på profilen din på nettet og x-fire mappa på pc'en din Ludo eller Ludo? Hva er den første ludon som ikke har noen link? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Yes fikk brevet om at jeg kan hente Xboxen imorgen, og da kan jeg endelig teste HD PVr'en min Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hvorfor funker det ikke for meg å ta et screenshot (PrtSc) på MW2 ? ;o Når jeg skal lime de inne i paint etterpå, kommer det ingenting.. Finnes det noe bra program å ta screenshots med, så de lagrer seg automatisk? bruk x-fire, scroll lock + s. Alle screanshottene kommer opp i en egen rute når du legger ned spillet også bestemmer du hvem som skal lagres og slettes. Bildene lagres både på profilen din på nettet og x-fire mappa på pc'en din Ludo eller Ludo? Hva er den første ludon som ikke har noen link? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) trodde det var akkuratt det samme jeg xD *bare litt annet utseende Endret 20. mai 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 det andre er drikkespill:=) Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) trodde det var akkuratt det samme jeg xD *bare litt annet utseende I denne ludoen er resultatet etter en runde helt forskjellig. Selv om man taper kan man i slutten av kvelden vinne, men du kan også tape grovt. Dette spillet er det også 18 eller 20år grense på i Norge Edit: Damn you cosmo Men nok off topic Endret 20. mai 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) haha, det har jeg aldri sett før.. Men nok om det:P Finner ikke innlegget nå, men var en som skrev noe som: " .. eller spiller du på PC og cheater?" Er visst slik her at de som spiller på PC er cheatere og hacker seg til alt og gidder ikke betale for noe, de som spiller på M$ sin X-box er bortsemte drittunger som får alt tidligere fordi M$ bestikker Activision og de som spiller på PS3 er sosser som klager over de dårlige gratis tjenestene til PSN... Er det sånn det er? tror ikke det Endret 20. mai 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 WTF har det med COD å gjøre? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) WTF har det med COD å gjøre? Var noe som var verre enn å tape i ludo xD EDIT: dette Fæleste jeg har opplevd i CoD noensinne! Jeg og noen fra "clanen" min spilte litt Search da vi møte 6 norske i en annen clan... 6 tap senere ga den siste fra laget vårt seg:( Forferdelig! Men i morra blir det revansj! Det var seriøst det værste jeg har opplevd i alle spill noensinne være en å tape i Ludo jo! Endret 20. mai 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nokon her som har ein clan som vil ha clanmatch mot Zon*? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nokon her som har ein clan som vil ha clanmatch mot Zon*? Hvorfor ikke? Ser hvor mange jeg kan samle sammen! Kl ca? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er det noe Privat Match Sniper only i kveld eller ? Er gira på å få noen fete kills nå som jeg har fått meg HD PVR Lmk hvis det er noe på gang. PSN: TMWH Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Yay! 63-21 på Terminal. Greit nok.. Det var Hardcore Headquarters på TERMINAL. Så digg at de fikset da. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Laget ny bruker Heter"killing_for_me" Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hva syns folkene her om ACR? Bruker det selv akkurat nå. Bare for masteryen riktignok, men kommer nok ikke til å begynne på det igjen? føler det er alt for liten dmg på det, eller hva? greit nok med accuracy, men gud så mange skudd den trenger! Har dere noen forslag til hvilket våpen jeg kan mastre? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 ACR er deilig, presis og god. DMG kan være lav om du ikke er flink til å treffe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ble overkjørt (2-37) på HQ, Xbox, i går Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har Har mastery på 11 våpen, og av de tror jeg, av AR hvertfall, at Tar var best. Var i hvertfall dern jeg fikk mastery raskest. Fire raten er jo ekstrem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå