Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

36 eller noe er vel min. Kan ikke si helt sikkert. Måtte prøve ut litt kill boosting :p (Bare i lobbies kun for det) Var litt morsomt å blue tiger på Tar-21 en level etter at jeg fikk den >.<

 

Springe rundt med Intervention m/silencer (challange) er ikke spesielt morsomt på crash når det er en på det andre laget som bruker rocket launcher og last man standing -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

36 eller noe er vel min. Kan ikke si helt sikkert. Måtte prøve ut litt kill boosting :p (Bare i lobbies kun for det) Var litt morsomt å blue tiger på Tar-21 en level etter at jeg fikk den >.<

 

Springe rundt med Intervention m/silencer (challange) er ikke spesielt morsomt på crash når det er en på det andre laget som bruker rocket launcher og last man standing -.-

 

 

Silencer challenge på sniper må man gjøre i Hardcore! Dør med et skudd uansett da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

36 eller noe er vel min. Kan ikke si helt sikkert. Måtte prøve ut litt kill boosting :p (Bare i lobbies kun for det) Var litt morsomt å blue tiger på Tar-21 en level etter at jeg fikk den >.<

 

Springe rundt med Intervention m/silencer (challange) er ikke spesielt morsomt på crash når det er en på det andre laget som bruker rocket launcher og last man standing -.-

 

 

Silencer challenge på sniper må man gjøre i Hardcore! Dør med et skudd uansett da.

 

Skjønner ikke hva som er galt med silencer på sniper- det er da bare å bruke SP så dreper barret og intervention i hode og bryst uansett. Samtidig er man gjemt slik at man ikke avslører seg, alltid da man dør som sniper.

Lenke til kommentar

OMG hvofor bruker Lefdal så laaang tid på å fikse Xbox'en min, jeg vil hjem å game CoD :p

Uheldig og måtte sende inn xboxen via lefdal. Tror de bruker så lang tid pga de må vente på og få tilsendt en eske fra microsoft de kan sende xboxen i :p

 

Det er iallefall det de fortalte broren min. Men da ga de han også en annen xbox han kunne bruke mens han ventet på sin egen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det er egentlig feil, det du burde ha gjort var å registrere Xboxen på MS sine supportsider og registrert den som behov for rep så hadde du fått eske for innsending etc

Lenke til kommentar

OMG hvofor bruker Lefdal så laaang tid på å fikse Xbox'en min, jeg vil hjem å game CoD :p

Uheldig og måtte sende inn xboxen via lefdal. Tror de bruker så lang tid pga de må vente på og få tilsendt en eske fra microsoft de kan sende xboxen i :p

 

Det er iallefall det de fortalte broren min. Men da ga de han også en annen xbox han kunne bruke mens han ventet på sin egen.

Ja, huff.

Jeg leverte Xboxen inn på Elkjøp, dro tilbake etter 3 uker for å høre statusen på den og guess what, de hadde venta i 3 uker på en spesialeske fra MS. Tok Xboxen med meg hjem så leverer jeg den heller inn senere i en periode som jeg er lei av spillinga :)

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av nymapsa nå :/ Har spilla dem så mye klarer ikke finne meg nye skikkelige homsete campespoter som er randome :p

 

Er det egentlig noen som har blitt banna av report? Jeg har blitt reporta hundre ganger uten grunn og uten hell. Og banna mange med grunn, men uten hell.

 

Forøvrig er FAL med FMJ sykt moro på HC. Skyter litt random skudd gjennom en vegg, treffer noe, skyter et til, og plutselig har jeg ett kill ekstra :p Grunnen til at FAL er kjekk er at du slipper å bruke opp all ammoen i en spray. Du kan begrense deg, særlig om du har noe stort på gang (Nuke f.eks.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Da hadde han dog hvertfall ikke fått muligheten til en lånekonsoll i mellomtiden.

 

Men samtidig hadde han sannsynligvis fått igjen konsollen nå ;)

Lenke til kommentar

Springe rundt med Intervention m/silencer (challange) er ikke spesielt morsomt på crash når det er en på det andre laget som bruker rocket launcher og last man standing -.-

 

Silencer challenge på sniper må man gjøre i Hardcore! Dør med et skudd uansett da.

 

Skjønner ikke hva som er galt med silencer på sniper- det er da bare å bruke SP så dreper barret og intervention i hode og bryst uansett. Samtidig er man gjemt slik at man ikke avslører seg, alltid da man dør som sniper.

 

Det var det jeg også trodde, men jeg fikk ikke noen one shot kills i brystet, kun de jeg traff i hodet. :S Mulig jeg traff dem i armen hele tiden. Fikk forsåvidt helt sinnsykt med hitmarkers igår (uten silencer og med SP). Særlig i middle/close range.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...