WheelMan Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Tanks, går jeg ut ifra. Armert kjøretøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Tengst faktisk... kanskje en fordel å følge litt bedre med på skolen istedetfor å spille MW2 Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Tengst faktisk... kanskje en fordel å følge litt bedre med på skolen istedetfor å spille MW2 Komme med noe positivt snart? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Tengst faktisk... kanskje en fordel å følge litt bedre med på skolen istedetfor å spille MW2 :!: "positivisten." Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Tengst faktisk... kanskje en fordel å følge litt bedre med på skolen istedetfor å spille MW2 Nå er jo heller ikke tanks et ord man til vanlig lærer på skolen da, og siden du skal være så pirkete på andre, så kan jeg kommentere at du har glemt stor bokstav etter pungtum. Det klarte Brv. Lol. On-Topic: Hvordan regner Infinity Ward ut playtimen din? Teller de den kun når du er i en match eller også når du er i party/main menu osv? Endret 17. mai 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nå har jeg startet ein quckscope clan Håper jeg får noen medlemmer Skal hete "quick Norwegeians Snipers" altså GnS* Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvordan regner Infinity Ward ut playtimen din? Teller de den kun når du er i en match eller også når du er i party/main menu osv? Vet ikke helt. Ganske sikker på at den ikke teller i main menu ihvertfall. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Nå har jeg startet en sniper clan på PS3. Den skal hete "Quick Norwegian Snipers", forkortet QNS* Håper noen har lyst til å bli medlem. Kunne ikke dy meg når du hadde skrivefeil i navnet, og to steder i en forkortelse på 3 bokstaver. Endret 17. mai 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Har spilt en del med silenced Barrett og da lært meg å skyte hode/bryst (one shot med SP). Byttet så til M21 med HBM som da har samme one shot spots som silenced barrett, og det var konge. Så stabil og rask i forhold til barretten. Tror den er undervurdert fordi den ikke dreper ved skudd i magen EDIT: http://www.fmylife.com/miscellaneous/10588249 LOLOLOLOLOLOL Endret 17. mai 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Gud som jeg hater folk med launchers, folk som bruker tubes og runners ! Brenn i helvette....ødelegger spillet! /whine Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har spilt en del med silenced Barrett og da lært meg å skyte hode/bryst (one shot med SP). Byttet så til M21 med HBM som da har samme one shot spots som silenced barrett, og det var konge. Så stabil og rask i forhold til barretten. Tror den er undervurdert fordi den ikke dreper ved skudd i magen EDIT: http://www.fmylife.com/miscellaneous/10588249 LOLOLOLOLOLOL Denne er bedre : http://www.fmylife.com/love/10578694 Lenke til kommentar
Brv Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Tengst faktisk... kanskje en fordel å følge litt bedre med på skolen istedetfor å spille MW2 Nå er jo heller ikke tanks et ord man til vanlig lærer på skolen da, og siden du skal være så pirkete på andre, så kan jeg kommentere at du har glemt stor bokstav etter pungtum. Det klarte Brv. Lol. On-Topic: Hvordan regner Infinity Ward ut playtimen din? Teller de den kun når du er i en match eller også når du er i party/main menu osv? Haha, ja men jeg skriver fort, og da kommer det ofte feil i setningen mine desverre. Men sliter forsatt med å treffe denne tengsten, har truffet de andre 3, men den siste vill ikke dø. Merkelig, for jeg treffer jo den Endret 17. mai 2010 av Brv Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Møtte en gjeng med svensker i dag når vi hadde det gøy med fraps og no-scope/quick-scope. Så klager de over at vi er noobclan fordi de vinner, vi gidder jo ikke prøve å vinne en gang. Når vi å vinner neste runde er vi plutelig hackere Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) er så sykt lei av noobtuberne som syter over hele banen på SND:@ dritt å dø med en gang pga noobs. ejg quiter med en gang og somregel er jeg hoost så alle må vente til ny hoost blir valgt:) det gleeeder meg at de må vente mer med å spille videre pga jeg stikker fra kampen som er feig Endret 18. mai 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
reminett Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 En ting man lærer av å spille COD: Hvis du tar med en kniv til en skytevåpen-krig, så vinner du... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Kompiser jeg spiller med kommer inn på lobbies som får deg instant 70 i hytt og pine. Jeg og vil være så heldig og komme inn på en slike en Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Skal hete "quick Norwegeians Snipers" altså GnS* lolwat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå