Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp 106 kills og 38 death på HQ Pro på en bane. Fikk 2 AC130, 4 harrier, en haug med Predator.

 

JAA! Jeg kom over 100 kills på en runde :D første gang ^^

 

edit: var på invasion

 

Forventer du at folk tror op det, med mindre du ikke spiller på PC og jukser da

Eg trur på det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Fikk nettopp 106 kills og 38 death på HQ Pro på en bane. Fikk 2 AC130, 4 harrier, en haug med Predator.

 

JAA! Jeg kom over 100 kills på en runde :D første gang ^^

 

edit: var på invasion

Screenshot or it didn't happen.

Lenke til kommentar

Community feedback til hvem?

 

Forumet heter Småprat om rund Cod.

 

- - - -

 

Var en fin score det! :)

 

- - -

 

Hvordan headset skal du ha? Mic eller lyd eller begge?

 

Hvor mye vil du betale?

Lyd og mic hadde vært bra, og prisen kan ligge på alt fra 1-800 kr.

Lenke til kommentar

Vet ikke, tror det er nolife nerde folk som hacker xbox og lager dedicatet servers som de lager reglene selv på

Kom å spel :)

 

neh, ikke nå. Sov bare 5,5 timer i natt så bør legge meg snart.

 

Men, har du lagt meg til som venn? Bruker mest MrDaveAwesome brukeren. Så du bør legge til den.

Lenke til kommentar

Community feedback til hvem?

 

Forumet heter Småprat om rund Cod.

 

- - - -

 

Var en fin score det! :)

 

- - -

 

Hvordan headset skal du ha? Mic eller lyd eller begge?

 

Hvor mye vil du betale?

Lyd og mic hadde vært bra, og prisen kan ligge på alt fra 1-800 kr.

 

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/11314493/Turtle-Beach-Ear-Force-P21-Stereo-Headset/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0

 

Har lyd og mic, eneste som er dumt er at det ikke gir 5.1 lyd. Men, skal visst være veldig bra.

Lenke til kommentar

Noen som har ett bra headset å anbefale? Til PS3.

 

Headset til ps3 fungerer dårlig etter mine observasjoner. Har testet et Creativ headset, og fant ut at det bare er mulig å få snakkes gjennom mic'en, men ikke høre ingame sound (?)

Er jo helt idiotisk.

 

Skal du ha headset til ps3 tror jeg du må gjennom en forsterker.

Lenke til kommentar

Noen som har ett bra headset å anbefale? Til PS3.

 

 

Prøvde et fra Steelseries her om dagen! Det var bra og behagelig å ha på! Veit ikke hva det koster men det er under 1000. http://www.steelseries.com/int/products/audio/siberia-v2-full-usb/information

 

Du kan selv velge om du vil ha stemmene i "ørene" eller ut av TV'en.

 

Og dette var til PS3??

Er du 100% sikker på at det fungerte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fullstendig bortkasta å kjøpe dedikert headset til PS3. Kjøpte en pakke plakatgummi og et bluetooth headset, satte fast headsetet på Beyerdynamic DT770 hodetelefonene mine med plakatgummien og stilte det inn for å sende all lyd til normal lydutgang. Fungerer strålende, og har 10 ganger bedre lyd enn du noengang får ved å kjøpe slike headset der prisen er oppjustert 20 ganger fordi det er "designet for" PS3. DT770 koster riktignok 1800 men du får mye bra av normale hodetelefoner til under den prisen som fortsatt gir bedre lyd enn alt-i-ett headset

Lenke til kommentar

Fikk nettopp 106 kills og 38 death på HQ Pro på en bane. Fikk 2 AC130, 4 harrier, en haug med Predator.

 

JAA! Jeg kom over 100 kills på en runde :D første gang ^^

 

edit: var på invasion

 

Forventer du at folk tror op det, med mindre du ikke spiller på PC og jukser da

 

hahaha! Du er ikke negativ!

 

------------------

Flux1 - Gratulerer :)

Lenke til kommentar

Fullstendig bortkasta å kjøpe dedikert headset til PS3. Kjøpte en pakke plakatgummi og et bluetooth headset, satte fast headsetet på Beyerdynamic DT770 hodetelefonene mine med plakatgummien og stilte det inn for å sende all lyd til normal lydutgang. Fungerer strålende, og har 10 ganger bedre lyd enn du noengang får ved å kjøpe slike headset der prisen er oppjustert 20 ganger fordi det er "designet for" PS3. DT770 koster riktignok 1800 men du får mye bra av normale hodetelefoner til under den prisen som fortsatt gir bedre lyd enn alt-i-ett headset

 

Headset som er lagd for spilling, altså med mic, og virtuell surround funker bedre enn rene Hi-fi headset til 2000 spenn.

 

Det er en grunn til at man sitter med Sennheiser PC160 til 700 på CPL, og ikke noe Beyer til 4000.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Moderne Warfare 2 her helt fantastisk spill. Spiller det på Playstation 3. Mye bedren enn forrige (4). Grafikken er blitt mye bedre, men banen på act 2, "accord" på veteran/ hard er ikke helt enkel heller. Når du skal skyte denne tengsten på bakken, den vil f... ikke sprenge. Sykt irreterennde.....

Endret av Brv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...