Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som joinar quickscopeparty ikveld eller?;)

 

Blir for det meste SnD, only quickscope med Interv og Barrett, throwing knife er lov. Radar er ikkje på, miniscule, som oftast først til 12 poeng og me bryr oss ikkje so mykje om bomba. Prøver eigentlig å få gode winningkillcams.

 

Er på PS3. So add Pop-fiske!

 

je kan sikkert væra :D

Lenke til kommentar

Må vel pracce på det da. Savner CS-style sniping. Her går det på årvåkenhet, i CS er det reaksjoner og aim. Mer som nærkampen i CoD. Så må vel få inn quickscope

 

..så du er med ?:p

 

Btw, dei banene me spelar mest på er; Rust, Favela, Highrise og Terminal;) Alt etter kor mange me er..

Lenke til kommentar

Må vel pracce på det da. Savner CS-style sniping. Her går det på årvåkenhet, i CS er det reaksjoner og aim. Mer som nærkampen i CoD. Så må vel få inn quickscope

 

..så du er med ?:p

 

Btw, dei banene me spelar mest på er; Rust, Favela, Highrise og Terminal;) Alt etter kor mange me er..

Er med, har addet det på PSN

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det er en glitch når man ikke kan komme seg dit med normale metoder. Bli skutt i ræva så man spretter oppå er ikke "normale metoder"

Lenke til kommentar

Det er en glitch når man ikke kan komme seg dit med normale metoder. Bli skutt i ræva så man spretter oppå er ikke "normale metoder"

Å løpe rundt med to avsagde hagler, nedopet av piller og kunne teleportere flere meter frem er heller ikke normalt. Hva er egentlig normalt med MW2?

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Ville heller valgt FFA som trening for å bli bedre sniper. Da er du aldri avhengig av at lagkameratene er noenlunde oppegående slik at man ikke blir helt overkjørt. Aldri vært noen særlig fan av privat matches med bare snipere. Ender bare opp med at alle rusher til midten av kartet for så å sprette rundt å ta 360'er som en gjeng hodeløse høns. Har spilt noen privatmatches men stikker ofte av etter en runde da det blir veldig gammelt, veldig fort.

Må vel kanskje nevne den latterligste privatmatchen jeg var i. Kartet var rundown og hosten og noen kompiser sa de skulle starte på bombsite siden av kartet. Det andre laget fikk ikke lov å bevege seg over bruen til den siden, men skulle stå på andre siden å quickscope. Med andre ord skulle hostens lag stå på verandaen med dekning å se over til andre siden av kartet mens vi skulle løpe rundt i gresset som målskiver. Needless to say rushet jeg over bruen hver gang og plukket dem helt til jeg ble kicket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det er en glitch når man ikke kan komme seg dit med normale metoder. Bli skutt i ræva så man spretter oppå er ikke "normale metoder"

Å løpe rundt med to avsagde hagler, nedopet av piller og kunne teleportere flere meter frem er heller ikke normalt. Hva er egentlig normalt med MW2?

 

 

Den sier jeg ikke imot deg på ettersom jeg gjerne skulle sett de som laget spillet hengt for alle de realitetsforvridelsene de har i spillet, men nå mente jeg normalt i forhold til slik spillmekanikken fungerer. Hadde spillet vært "normalt" i den forstand du mener kunne man bare ha klatret opp eller hatt med gardintrapp ;)

 

Poenget mitt var at hvis man må ty til slike ting for å kunne vinne, da er det synd på vedkommende. Det er en form for juks uansett hvordan du ser på det

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Private match med bare snipere er vel strengt tatt kun for å øve på quick scope. Selvfølgelig er det mye lettere å quick scope folk, men du får ihvertfall øvd deg.

 

......

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=GIIkIwsenkc&playnext_from=TL&videos=Hov5DAhuMl0&feature=sub

Verdt et forsøk, så jeg gjorde det ihvertfall.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...