ze5400 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg møtte Gunit123 for noen dager siden. Gunit er jo bare en idiot. Legger ut fake vidoer på Machinima ... Så videon hans nå... Hvorfor er det fake? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Sier vi ikke Hvis du sier det, skal jeg si en genial ting om mw2! (som du ikke vet om) Kramer er genial btw bra at du spiller ps3! xbox er for loozy Americanos og PC er for cheatere på highrise: oppå taket på den ene siden med sniper og tactical insertion:D med silencer på HC offcourse:) underpass: i det ene huset over de svære tankene terminal: i flyet mellom setene;) beste EVER. kan få mange kills der da ingen ser meg og går forby Subbase: ynder hovedbygget i tunnelen om du ikke vet hvor og har ps3 kan jeg vise deg hvordan du kommer deg dit;) Endret 15. mai 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ny montage endelig fant jeg en god, norsk editer Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ny montage Tommel opp, noe av det beste pjeg har sett av Montages! Så en annen film med commentary! Engelsken din er ordentlig norsk! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sånn ja. Men nuken er ekte den er ikke satt opp? Hvilken? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sånn ja. Men nuken er ekte den er ikke satt opp? Hvilken? Begge. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Og hva var den beste campe-plassen? Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sier vi ikke Hvis du sier det, skal jeg si en genial ting om mw2! (som du ikke vet om) Kramer er genial btw bra at du spiller ps3! xbox er for loozy Americanos og PC er for cheatere på highrise: oppå taket på den ene siden med sniper og tactical insertion:D med silencer på HC offcourse:) underpass: i det ene huset over de svære tankene terminal: i flyet mellom setene;) beste EVER. kan få mange kills der da ingen ser meg og går forby Subbase: ynder hovedbygget i tunnelen om du ikke vet hvor og har ps3 kan jeg vise deg hvordan du kommer deg dit;) Tusen takk for svaret ditt altså! . Hvilken kill-ratio og hvor bra accuracy har du? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 1.06 jobber med å få den opp:P 18,9 i acc... hva er hemmeligheten om mw2? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 hva er hemmeligheten om mw2? roflmao Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Begge. Som sagt, de er fake. Set-ups. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Billigste nettbutikken man får MW2? Endret 15. mai 2010 av Raudridder Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Bare jeg som synes salvage er en dritt bane? 3 stk kan campe et helt lag uten at de har kjangs!! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 OMG. Husker dere at jeg fortalte at jeg ble invitert til et party med populære folk? Uhmm... ja... Ble invitert til et party med OpTic_Jambi. :O Men jeg ble kicka fordi han syntes navnet mitt var så fanboy-ish. Og jeg forstår han jævla godt da. xD Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 OMG. Husker dere at jeg fortalte at jeg ble invitert til et party med populære folk? Uhmm... ja... Ble invitert til et party med OpTic_Jambi. :O Men jeg ble kicka fordi han syntes navnet mitt var så fanboy-ish. Og jeg forstår han jævla godt da. xD Populære og populære xMoJo og AcB har ikke over 1,2 k subs en gang. OpTic Jambi er noe annet. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 LasVeggis, kan man drepe med Predator-PCen eller var det knife i siste øyeblikk? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er kniv. Men ser bare litt moro ut om du roter frem en PC like før du kniver Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 på highrise: oppå taket på den ene siden med sniper og tactical insertion:D med silencer på HC offcourse:) underpass: i det ene huset over de svære tankene terminal: i flyet mellom setene;) beste EVER. kan få mange kills der da ingen ser meg og går forby Subbase: ynder hovedbygget i tunnelen om du ikke vet hvor og har ps3 kan jeg vise deg hvordan du kommer deg dit;) Ingen av de stedene der holder mål hvis du spiller mot noen som har øyne i hodet. Ratioen din understreker det poenget ganske godt... Skal du ha opp ratioen tror jeg du får finne deg noen mer stabile campepunkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå