Sebboo Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 hva heter du på psn? SeebbeeE Spilte på Vernang før men gikk over til denne... Vi er venner på PSN Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) så det:D Endret 15. mai 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ahhh...digger å komme inn på en TDM akuratt i det winning kill blir vist frem... Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Ny montage Endret 15. mai 2010 av LasVeggis Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Noe som er gøy er å bli invitert til et party med populære Youtubere. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg møtte Gunit123 for noen dager siden. Forresten, så har Benny vist meg den videoen din før Veggis, du kjenner jo han litt såvidt eg forstår. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg møtte Gunit123 for noen dager siden. Gunit er jo bare en idiot. Legger ut fake vidoer på Machinima ... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jada, vet at det er mye fake... men han er nå litt kjent på youtube, var bare det jeg ville fram til. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg møtte Gunit123 for noen dager siden. Gunit er jo bare en idiot. Legger ut fake vidoer på Machinima ... Så videon hans nå... Hvorfor er det fake? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 To av nuke-videoen hans er fake, begge er på Terminal. En han hevdet var den raskeste, en jeg tror han hevdet var den raskeste knife-only. Han har innrømmet det selv (etter at han ble avslørt). Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 kom inn på en hacket server, stakk, prøvde på nytt, kom inn på den samme hackede serveren, stakk, prøvde på nytt, kom inn på en annen hacket server som gjorde meg til lvl 70 siste prestige.. jævla *sensurert * Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 To av nuke-videoen hans er fake, begge er på Terminal. En han hevdet var den raskeste, en jeg tror han hevdet var den raskeste knife-only. Han har innrømmet det selv (etter at han ble avslørt). Sånn ja. Men nuken er ekte den er ikke satt opp? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 kom inn på en hacket server, stakk, prøvde på nytt, kom inn på den samme hackede serveren, stakk, prøvde på nytt, kom inn på en annen hacket server som gjorde meg til lvl 70 siste prestige.. jævla *sensurert * Korsn klare dokker å komme inn på slike lobbya? Har truffe på lite cheats egt, men når æ treff på de så e de helt IDIOT å gjør ingenting for å skjule det heller KAN vel ha me å gjøre at æ spille for det meste HC TDM Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 kom inn på en hacket server, stakk, prøvde på nytt, kom inn på den samme hackede serveren, stakk, prøvde på nytt, kom inn på en annen hacket server som gjorde meg til lvl 70 siste prestige.. jævla *sensurert * Korsn klare dokker å komme inn på slike lobbya? Har truffe på lite cheats egt, men når æ treff på de så e de helt IDIOT å gjør ingenting for å skjule det heller KAN vel ha me å gjøre at æ spille for det meste HC TDM Bare uflaks. begge serverene var HC TDM Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hva er den beste campe-plassen på hele mw2? HE HE Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sier vi ikke Hvis du sier det, skal jeg si en genial ting om mw2! (som du ikke vet om) Kramer er genial btw bra at du spiller ps3! xbox er for loozy Americanos og PC er for cheatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå