branick Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Strike var ett ganske bra map, men Vacant liker jeg overhodet ikke. Helt enig med deg her, bare tenk deg hva AC-130 gjør med et så lite brett f.eks? for å ikke snakke om commando knivløperne i gangene? 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Strike, er det den lille konteinerbanen? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Nei, det var Shipment. Jeg vil ha Bloc. Hardcore HQ var digg der (l) Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Som jeg skrev her forleden så har jeg startet med MW2 igjen. Jeg har også lastet ned Map Pack og utforsket banene for meg selv i Private Match. Men har sikkert spilt 20 Domination matcher, 10 FFA og 20 S&D, men neida. Har ikke kommet på noen av de nye mapsa en eneste gang! Dritt, dritt og atter dritt! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Som jeg skrev her forleden så har jeg startet med MW2 igjen. Jeg har også lastet ned Map Pack og utforsket banene for meg selv i Private Match. Men har sikkert spilt 20 Domination matcher, 10 FFA og 20 S&D, men neida. Har ikke kommet på noen av de nye mapsa en eneste gang! Dritt, dritt og atter dritt! Da er du max uheldig! Er so lei av å berre få dei nye mapsa no Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Morsomt hvordan Bowling snakker som om fansen er storfornoeyd med forrige DLC. 1 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Som jeg skrev her forleden så har jeg startet med MW2 igjen. Jeg har også lastet ned Map Pack og utforsket banene for meg selv i Private Match. Men har sikkert spilt 20 Domination matcher, 10 FFA og 20 S&D, men neida. Har ikke kommet på noen av de nye mapsa en eneste gang! Dritt, dritt og atter dritt! Bare trykk på stimlusen så er det bare dei nye mappa hvilke bane var vancant?? Endret 14. mai 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Hvor er den? Spiller på pc. Er det noe jeg har oversett :O? EDIT: Der fant jeg den! Helt nederst på game-modes^^ Endret 14. mai 2010 av Daggis0 Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Latterlig at Activison eller hvem som styrer skal melke CoD for den siste dråpe..... La de som har kjøpt Stimilus få den nye map packen gratis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Latterlig at Activison eller hvem som styrer skal melke CoD for den siste dråpe..... La de som har kjøpt Stimilus få den nye map packen gratis! Kunne ikke vært mer enig, ikke nok at Activision/Infinity Ward skal presse appelsinen tørr, men når de har solgt over 2,5 millioner Stimulus pakker så kan de spandere denne! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Syns de burde bruke penga på dedicated servers jeg, da betaler jeg med glede for begge pakkene. Men det skjer vel aldri... Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg sliter med at NAT typen min gikk fra OPEN til STRICT(ps3).... Har en speedtouch fra telenor, har stresset rundt nå i 2 timer, men klarer ikke forandre på Nat typen . Begynner å bli rimelig fortvilet. Noen her som har en god fremgangs måte for denne typen router? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 er møkk lei av 2 av banene på stimulus. HATER noobtuberne som skyter over banen på SND der vi spawner. er så tragiskt:@ blir forbannet. Med en gang jeg dør slik hopper jeg ut av banen. orker ikke spille med de køddene Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Var syykt artig nå nettopp Var på flyplassen, og av en eller grunn ble jeg utrolig fokusert i forhold til vanlig. Når runden var ferdig hadde jeg 67 kills, noe som er omtrent tre ganger mer enn jeg pleier å få Fikk jo så mye streaks at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med alt Og ja, jeg vet jeg suger i MW2, men nå spiller jeg det ikke veldig mye heller. Er level 45, (prestige lv. 0 ) - så er ikke akkurat noe jeg dedikerer livet mitt til. Oh - SCAR-H + Red Dot + Heartbeat Sensor <3 Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 er møkk lei av 2 av banene på stimulus. HATER noobtuberne som skyter over banen på SND der vi spawner. er så tragiskt:@ blir forbannet. Med en gang jeg dør slik hopper jeg ut av banen. orker ikke spille med de køddene Hvem baner er det? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Til TMWH: Har akkurat lik Router restart den og åpne disse portene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) man lærer seg hvor teamet spawner og skyter nooobtubes over. :@ husker ikke navna men er sykt rriterende. og hakke spilt wasteland eller terminal på lenge nå som stimulus er her. virker som jeg nesten kun får spilt de fuck:@ fant 4 stk som boosta ilag. runden var over raskt:@ Endret 14. mai 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Til TMWH: Har akkurat lik Router restart den og åpne disse portene. Takk Spiller du på pc btw? I isåfall spiller jeg PS3, så er ikke sikker på om det hjelper, men skal teste Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Flere som er nokså lei alle de 4 nye banene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå