Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars Monsen-klassen min er digg på Salvage :D

 

Riot Shield

M9 med Tac knife

 

Claymore

2xStun

 

Marathon (Pro)

Lightweight (pro)

Ninja Pro

 

Shield og knife sammen er moro :D

 

Men ellers er FAL kongen på haugen synes jeg, siden ikke G3 gjorde reentry her.

Lenke til kommentar

Har funnet ut at akimbo M93 raffica er konge. Slår hagle de fleste gangene

 

Begynte også å bruke Rafficaen idag. Desidert mest OP våpen på spillet. Det er latterlig bra. Gikk 30-6 på FFA første runde med våpnet. Trenger jo ikke akimbo engang. Dreper de fleste på en burst.

Lenke til kommentar

Strengt talt er jo M16 bedre enn raffica, særlig på lang avstand er raffica vanskelig å sikte med. Men raffica eier på korte avstander, har den som secondary på ACR`en.

 

Poenget var vel mer at det er secondary våpen + at man får quick drop, som pistolene. Dmg på den sammenligner jeg med m16 med silencer. I akimbo verson kan du bruke den som en shotgun og tilogmed sub machine gun på litt lengre range. I tillegg har den rimelig stort magasin. Det størst minuset jeg synes om den gunnen er at den stikker opp over skulderen når man ikke har den fremme (som stinger f.eks).

Lenke til kommentar

Hva er forskjelden på Call of Duty modern warfare 2 Hardened Edition og det vanlige Call of Duty modern warfare 2 og går det ann å spille med hverandre mellom de 2? :hmm:

Selvfølgelig gjør det det. Hardened Edition inneholder sikkert litt mer bonusmateriale (Art book, guid, random stuff etc)

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...