Berniy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) har ikke testet på Pc enda men får vel få gjort det snart EDIT: Side 500 Gitt Endret 12. mai 2010 av Berniy Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Steam Support. Når jeg kjøpte MW2 viste det seg å være den reduserte, tyske, utgaven. Noen får hyggelige mail med Steam Support, og to uker senere, endret de IDen på min til å bli den internasjonale Glemte og si det er ps3utgaven ikke data... Da har vel ikke steam noe med det og gjøre? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Barretten er også raskere på weaponswap enn Intervention. Det kan fort være svært viktig i Hitmarker warfare 2. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 har begynt å leke meg med FAL på hardcore. vil den drepe med et skudd på hardcore uten stopping power? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 har begynt å leke meg med FAL på hardcore. vil den drepe med et skudd på hardcore uten stopping power? Det meste dreper på ett skudd i HC, uten stopping power. Dog pleier jeg å skyte to skudd rett etterhverandre, for sikkerhets skyld. Men det første pleier å drepe, ja Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 den er skikkelig effektiv:D Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Barretten er også raskere på weaponswap enn Intervention. Det kan fort være svært viktig i Hitmarker warfare 2. Hvis du bruker pistol eller raffica er det akkurat det samme. ........................ Jeg har ikke kommet på wasteland på 2 uker nå akkurat når jeg har begynt med sniper Endret 13. mai 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
branick Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Barretten er også raskere på weaponswap enn Intervention. Det kan fort være svært viktig i Hitmarker warfare 2. Hvis du bruker pistol eller raffica er det akkurat det samme. ........................ Jeg har ikke kommet på wasteland på 2 uker nå akkurat når jeg har begynt med sniper Det er noen dager hvor man bare får drittbrett, og andre man bare får de man elsker. Skikkelig frustrerende å havne i en ond sirkel med estate, derail og invasion om og om og om og om og om... ja du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Slykz Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Noen som har en sniper lobby eller? Eller bare 4+ venner som bare bruker sniper på private ;D Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva i huleste er alt snakket om 'hitmarker'? Snakker vi om den lille markeringa i crosshairet når du treffer noen? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva i huleste er alt snakket om 'hitmarker'? Snakker vi om den lille markeringa i crosshairet når du treffer noen? Ja. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva i huleste er alt snakket om 'hitmarker'? Snakker vi om den lille markeringa i crosshairet når du treffer noen? Ja. Ah, thanks. Forresten: Er det bare jeg som foretrekker M21 EBR foran Barret? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva i huleste er alt snakket om 'hitmarker'? Snakker vi om den lille markeringa i crosshairet når du treffer noen? Ja. Ah, thanks. Forresten: Er det bare jeg som foretrekker M21 EBR foran Barret? Med silencer ja, men bruker det aldri Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Virker som folk tåler ekstra mye fortida spør du meg, alle får jo hitmarkers... Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva i huleste er alt snakket om 'hitmarker'? Snakker vi om den lille markeringa i crosshairet når du treffer noen? Ja. Ah, thanks. Forresten: Er det bare jeg som foretrekker M21 EBR foran Barret? Intervention M21 Barret WA2000 Liker M21, men det er episk å ta en quicscoope på en som har AR når du bruker Invervention! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sånn! Da er jeg endelig tilbake fra en nesten 3 måneders pause. Har prøvd litt BF:BC2 i mellomtiden, med det passet ikke meg helt. Derfor returnerer jeg til MW2. Laster også ned Stimulus Package for øyeblikket. Noen nye ting som jeg burde få med meg, som jeg har gått glipp av de siste 3 månedene? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 G18 akimbo rocks. One man army + noobtobe er episk. Assault rifler er best. Ump er den beste SMG`en. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sånn! Da er jeg endelig tilbake fra en nesten 3 måneders pause. Har prøvd litt BF:BC2 i mellomtiden, med det passet ikke meg helt. Derfor returnerer jeg til MW2. Laster også ned Stimulus Package for øyeblikket. Noen nye ting som jeg burde få med meg, som jeg har gått glipp av de siste 3 månedene? WA2000 sniperen er den beste no. For dessa stygge IW-folka patcha Barrett og Intervention. Trenger 2 skudd der no, men med WA2000 er one-shot heile tida. Alt det Cuz sa er rett, legg til Danger Close på Noob-tube også, men det veit du vel.. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sånn! Da er jeg endelig tilbake fra en nesten 3 måneders pause. Har prøvd litt BF:BC2 i mellomtiden, med det passet ikke meg helt. Derfor returnerer jeg til MW2. Laster også ned Stimulus Package for øyeblikket. Noen nye ting som jeg burde få med meg, som jeg har gått glipp av de siste 3 månedene? WA2000 sniperen er den beste no. For dessa stygge IW-folka patcha Barrett og Intervention. Trenger 2 skudd der no, men med WA2000 er one-shot heile tida. Alt det Cuz sa er rett, legg til Danger Close på Noob-tube også, men det veit du vel.. Trenger ikke 2 skudd??? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sånn! Da er jeg endelig tilbake fra en nesten 3 måneders pause. Har prøvd litt BF:BC2 i mellomtiden, med det passet ikke meg helt. Derfor returnerer jeg til MW2. Laster også ned Stimulus Package for øyeblikket. Noen nye ting som jeg burde få med meg, som jeg har gått glipp av de siste 3 månedene? WA2000 sniperen er den beste no. For dessa stygge IW-folka patcha Barrett og Intervention. Trenger 2 skudd der no, men med WA2000 er one-shot heile tida. Alt det Cuz sa er rett, legg til Danger Close på Noob-tube også, men det veit du vel.. Trenger ikke 2 skudd??? Fantastisk Du gjekk "Fem på av Pop-fiske." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå