Skjelvgråt Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Luncher ja Men kjekt og bruke den selv^^Er nesten i fem jeg! Begynte for en time siden xD Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 er en grunn til at det blir kalt Noob tubes Får bare fortsette da! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kan bekrefte det Prometherion posta. Det står trykk "Tidle" for console Har prøvd, funka ikke Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er jeg feig som går rundt med granadelauncher+scavanger og den perken med ekstra dmg med explosionzzz? Selvfølgelig er du ikke feig som gjør det. Alle våpen og perks kan brukes. At ikke noen liker enkelte ting som GL, scav osv., må du bare drite i. Våpna er der for å brukes, så de andre får bare slutte å "whine". De er pussies uansett. Live with it sier nå jeg til slike sytekopper. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 For de som vil game legg meg til, har veldig få venner på PS3 live. Gamer kun uncharted og cod for tiden. Ps3: ZoDzzz Forøvrig er free for all patetisk, reespawner rett forran folk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 steam: Therion691 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er enig med begge parter i noobtube-debatten. Selvfølgelig er det ikke feigt å bruke granatkaster. Eller campe med sniper. Spillere er flinke på hvert sitt felt, og må få lov til å utnytte det som de selv vil. Som en over meg nettopp sa; Våpnene blir tross alt lagt til i spillet for å brukes. At det er irriterende, derimot, er en helt annen ting Forøvrig er free for all patetisk, reespawner rett forran folk. Så lenge du er klar over akkurat det faktum, så kan jeg fortelle deg at det ikke er mange som faktisk er forberedt på hvor nær andre spillere en spawner. Bruk det til din fordel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Kan bekrefte det Prometherion posta. Det står trykk "Tidle" for console Har prøvd, funka ikke Kanskje utviklerne i utgangspunktet ville ha det der, men ble overkjørt på slutten og så rakk de ikke endre manualen. Endret 16. november 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg lurer litt på hvorvidt det var IW eller Activision som tok avslutningene når det gjaldt pc-versjonen jeg. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ugh. savner servere uten killcam. Alle jeg dreper ser jo hvor jeg sitter! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ugh. savner servere uten killcam. Alle jeg dreper ser jo hvor jeg sitter! Ikke på hardcore delen. OG DET IRRITERER MEG Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Ugh. savner servere uten killcam. Alle jeg dreper ser jo hvor jeg sitter! Sitter ikke å camper vel? Endret 16. november 2009 av melbyes Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ugh. savner servere uten killcam. Alle jeg dreper ser jo hvor jeg sitter! Sitter ikke å camper vel? Når en først har unlocket Barrett .50 på CoD4:MW for tredje gang, skal jeg ærlig innrømme at killcam is a royal pain in the ass >< HC har jeg aldri likt, for jeg er avhengig av radar - ikke nødvendigvis UAV, bare radaren i seg selv Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 http://www.destructoid.com/modern-warfare-...rs-155250.phtml Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Att modern warfare måtte komme med steam, eneste dritten gjør er å klikke konstant. Nå kommer jeg ikke inn og får bare steam connect error. Kan de ikke skjønne at dedicated er tingen. skulle jammen ønske mp delen var mer lik cod 4:D Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen flere som har problemer med å spille cod nå? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen flere som har problemer med å spille cod nå? Jepp, jeg har problemer... Muttern lar meg ikke spille Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen flere som har problemer med å spille cod nå? jepp, hurra for steam Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Spilte nettopp, ingen problemer på Xbox i allefall Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ser ut som det er problemer med steam? Hele dritten har vel kolapsett. Ser ut som det er problemer med steam? Hele dritten har vel kolapsett. Dette er på pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå