Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg feig som går rundt med granadelauncher+scavanger og den perken med ekstra dmg med explosionzzz? :(

Selvfølgelig er du ikke feig som gjør det.

Alle våpen og perks kan brukes. At ikke noen liker enkelte ting som GL, scav osv., må du bare drite i. Våpna er der for å brukes, så de andre får bare slutte å "whine". De er pussies uansett. Live with it sier nå jeg til slike sytekopper.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med begge parter i noobtube-debatten. Selvfølgelig er det ikke feigt å bruke granatkaster. Eller campe med sniper. Spillere er flinke på hvert sitt felt, og må få lov til å utnytte det som de selv vil. Som en over meg nettopp sa; Våpnene blir tross alt lagt til i spillet for å brukes.

 

At det er irriterende, derimot, er en helt annen ting :p

 

Forøvrig er free for all patetisk, reespawner rett forran folk.

 

Så lenge du er klar over akkurat det faktum, så kan jeg fortelle deg at det ikke er mange som faktisk er forberedt på hvor nær andre spillere en spawner. Bruk det til din fordel ;)

Lenke til kommentar
Ugh. savner servere uten killcam. Alle jeg dreper ser jo hvor jeg sitter!

 

Sitter ikke å camper vel? :p

 

 

Når en først har unlocket Barrett .50 på CoD4:MW for tredje gang, skal jeg ærlig innrømme at killcam is a royal pain in the ass ><

HC har jeg aldri likt, for jeg er avhengig av radar - ikke nødvendigvis UAV, bare radaren i seg selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...