andi_c Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 At spillet er utsatt til PC er ikke offisielt bekreftet av IW/Activision, men det er ganske stor sannsynlighet for det... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 hvordan er det med dere? kommer dere til og hoppe rett på online delen, jeg kommer ikke til å gjøre det, fordi når du spiller SP delen blir du kjent med våpnene og jeg synes at SP delen her ser helt "RAM" ut! Samma her, SP først for å bli kjente med våpnene, så tar jeg online ;D Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 noen som har sett den coop filmen som har blitt postet i dette innlegget? Fy faen jeg gleder meg til den sniper og snø scooter delen Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 At spillet er utsatt til PC er ikke offisielt bekreftet av IW/Activision, men det er ganske stor sannsynlighet for det... At spillet er utsatt til PC er offisielt. Infinity Ward har bekreftet at det blir utsatt 2 uker på PC-versjonen. Men de har ikke sagt noe om hvorfor det er utsatt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Men det vet vi jo allerede, for å sikre inntjening på de platformene piratkopiering ikke er like mye utbredt som PC. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Men det vet vi jo allerede, for å sikre inntjening på de platformene piratkopiering ikke er like mye utbredt som PC. Ikke veldig bra markedsføringsstrategi spør du meg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Man egger på seg de illojale PC spillerene som ikke betaler for seg uansett og sørger for at konsollspillerene ikke faller for fristelsen å laste det ned til PC fremfor å kjøpe til konsoll. Som PC spillere har vi rævkjørt oss selv med piratkopiering. Det er det ikke å legge skjul på, og da må vi også leve me konsekvensene av det. Dessuten er 2 uker ikke akkurat til verdens ende å vente. Og husk at det er veldig, veldig mildt fremfor den mest ekstreme måten de kunne gått frem:"Console exclusive"... Endret 16. oktober 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei. Litt dumt spørsmål. Men hva er det som gjør at online delen er mer interessert enn SP? Hvis man ser bort ifra at man kan spille mot andre o.l. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du kan ikke se bort ifra det faktum at man spiller mot andre når man diskuterer Multiplayer mot single player. Det er jo det som er forskjellen Konkurranseelementet, at du kan tilegne deg fordeler med godt spill (unlocks). Status (en evt. ladder) og ikke minst det faktum at du spiller mot motstandere som (iallefall vil jeg håpe det) er mer intelligente enn datastyrte motstandere Lenke til kommentar
VJ2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei. Litt dumt spørsmål. Men hva er det som gjør at online delen er mer interessert enn SP? Hvis man ser bort ifra at man kan spille mot andre o.l. Du kan lvle opp, gå i prestige, få ny våpen, spille med kjente og du går ikke lei. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei. Litt dumt spørsmål. Men hva er det som gjør at online delen er mer interessert enn SP? Hvis man ser bort ifra at man kan spille mot andre o.l. Du kan spille med andre... Holdbarheten øker jo med minst 100%.. er jo sykt mye fetere å spille online enn SP... Og bruke litt taktikk med folk og sånn, det er vanskelig i SP når det er for det meste de andre som leder deg, og ikke omvendt. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 At spillet er utsatt til PC er ikke offisielt bekreftet av IW/Activision, men det er ganske stor sannsynlighet for det... At spillet er utsatt til PC er offisielt. Infinity Ward har bekreftet at det blir utsatt 2 uker på PC-versjonen. Men de har ikke sagt noe om hvorfor det er utsatt. link til denne bekreftelsen? nei? tenkte det ja, for det er ikke offisielt ennå. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 jeg gleder meg mye mer til SP enn MP. MP er jo det samme uansett hvordan en vris og vender på det. SP derimot er en hy opplevelse og man får i tillegg en historie og litt motivasjon for det man skal gjøre, noe MP ikke har. Men MP blir nok gøy det også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 http://www.gamezine.co.uk/news/games/c/cal...036;1332666.htm Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) fra 402s twitter: "fourzerotwo @tazman311 No answer to tweet. PC officially is not delayed unless I update otherwise. Wouldn't know if it's delayed till at least next week" så, pc-versjonen er offisielt ikke utsatt. EDIT: Call back the troops and dismount your tanks...the battles over!! November 10 is a go. kom nettopp over denne: http://www.infinityward.com/forum/viewtopi...13&t=121418 Endret 16. oktober 2009 av alt + F4 Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://twitter.com/fourzerotwo/status/4942365785 No delay on PC for Modern Warfare 2. You'll also have Prestige Mode in PC as well as lots of Steam support. Hopefully min specs will be soon Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hvordan får du til å linke til en tweet / hva det heter? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://twitter.com/fourzerotwo/status/4942365785 No delay on PC for Modern Warfare 2. You'll also have Prestige Mode in PC as well as lots of Steam support. Hopefully min specs will be soon Godt nytt. Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hvordan får du til å linke til en tweet / hva det heter? Man trykker på tidspunktet, f.eks "26 minutes ago" under tweeten Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 24 dager igjen :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå