Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror han tenkte omvendt? 97% på insiden og 3% på utsiden?

Om man skulle regne på den måten ville 97% av hundre skudd være rett i smørøyet, og det er ikke tilfellet.

Så man regner nok heler på per skudd.

Altså, innenfor de 3% kan det brukes en tilfeldighetsalgoritme for å beregne nøyaktig hvor man treffer.

Det er rettferdig, effektivt, og gjør rom for å gjøre forskjell på forskjellige våpen.

EDIT: Om det er slik jeg beskriver vil kulen aldri treffe der det jeg har skrevet 97%, bare innenfor ringen der 3% er angitt.

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Tror han tenkte omvendt? 97% på insiden og 3% på utsiden?

Om man skulle regne på den måten ville 97% av hundre skudd være rett i smørøyet, og det er ikke tilfellet.

Så man regner nok heler på per skudd.

Altså, innenfor de 3% kan det brukes en tilfeldighetsalgoritme for å beregne nøyaktig hvor man treffer.

Det er rettferdig, effektivt, og gjør rom for å gjøre forskjell på forskjellige våpen.

EDIT: Om det er slik jeg beskriver vil kulen aldri treffe der det jeg har skrevet 97%, bare innenfor ringen der 3% er angitt.

Vel, nå er nok IW for late til å gjøre dette, for tilfellet er at alle sniperene er like nøyaktige. Jeg mente nok å skrive "hvorfor", ikke "hvordan".

Forresten så er alle sniperene like kraftige og, med forskjellige multiplyere.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte stimulus package i dag. Gledet meg for og prøve banene.

Men får ikke tilgang etter at jeg har installert det.

Joda, leser nå at stimulus package kun funker på Disc ID: Bles-00683 og Bles00690.

Skikkelig smart av meg og kjøpe spill på ebay med disc ID: blks 20159.

107kr rett i vasken :thumbdown:

Noen her som har en løsning uten om og kjøpe nytt i fra norge?

EDIT: Glemte og si at det gjelder PS3

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte  stimulus package i dag. Gledet meg for og prøve banene. 

Men får ikke tilgang etter at jeg har installert det. 

Joda, leser nå at  stimulus package kun funker på Disc ID: Bles-00683 og Bles00690.

Skikkelig smart av meg og kjøpe spill på ebay med disc ID: blks 20159. 

107kr rett i vasken   :thumbdown:

Noen her som har en løsning uten om og kjøpe nytt i fra norge?

Steam Support.

Når jeg kjøpte MW2 viste det seg å være den reduserte, tyske, utgaven.

Noen får hyggelige mail med Steam Support, og to uker senere, endret de IDen på min til å bli den internasjonale :)

Lenke til kommentar

det er litt teit på mw2 at man dør når en kaster en kniv i leggen på deg, men ikke når en sniper skyter ett 50.cal skudd i leggen -_-

Jeg har ett ord å si til det: Hardcore.

Det går ikke an å spille noe annet i MW2. Folk nekter jo å dø, FFS.

Mye deiligere i HC, hvor man kan sikte, skyte, sikte, skyte; istedenfor denne jævla sprayinga som er ellers.

Lenke til kommentar

Ler av at folk seier Intervention eige Barrett. Ser mange skriver at det er phsykologisk, noko det er. For Barrett eiger Intervention på dei fleste måtar.

- Mindre sway

- Større magasin

- Ingen bolt-action

- Får du hitmark med Barrett, so får du inn andre skuddet fort. Men med Interv. so er du som regel daud.

- Siktar inn fortare

Og det med at Interv. er bedre enn Barrett på avstand; Kva bane utanom Wasteland og spawnkills på Rundown er det "lengre" avstandar på?

Lenke til kommentar

Jeg ler av dere som digger Barret .50 Cal

Sjekket den Weapon compariseren og svaien er helt lik. Om du behersker Intervention istedet for Barret Sprayen, er Intervention'en bedre. Selv klarer jeg meg mye bedre som sniper med Intervention istedet en barret fordi jeg slipper å tenke på at jeg kan spraye, men kan gjøre det med litt mere stil. En ting IW har gjort feil er at Intervention er Gassdrevet og at den bruker en type ammunisjon som er relativt mer aerodynamisk: Høyere kraft og mer penetrering en .50 cal kula. Hvis IW faktisk hadde lagd en tro kopi av riflen og riktig clip size ville nok Intervention eie barret enda mer en den gjør allerede.

Lenke til kommentar

Sjekket den Weapon compariseren og svaien er helt lik. Om du behersker Intervention istedet for Barret Sprayen, er Intervention'en bedre. Selv klarer jeg meg mye bedre som sniper med Intervention istedet en barret fordi jeg slipper å tenke på at jeg kan spraye, men kan gjøre det med litt mere stil. En ting IW har gjort feil er at Intervention er Gassdrevet og at den bruker en type ammunisjon som er relativt mer aerodynamisk: Høyere kraft og mer penetrering en .50 cal kula. Hvis IW faktisk hadde lagd en tro kopi av riflen og riktig clip size ville nok Intervention eie barret enda mer en den gjør allerede.

Har 2500 kills og over det med Intervention. Og det du må få trykt inn i hovudet ditt, er at folk som brukar Barrett, ikkje alltid sprayar. Eg driter i om folk kallar meg n00b med ein gang eg har fyrt av 2 skudd med Barrett. Og ein gjer det med like mykje stil med Barrett. Er berre dessa fanboysa, OpTicsfansa som ikkje får inn i skallen at det finst fleire våpen enn Intervention. Må ikkje bruke det for namnet er Intervention..

Og kan du sei kvifor Intervention eige Barrett so jevligt?! Sei meg kva som er so jævla bra med det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker Selv begge våpen og føler at Intervention gir merkbart mindre Hitmarkers og gir bedre Presisjon. Når jeg da kommer nært opp til en fiende føler i hverfall jeg at jeg har mer kontroll over quikscoopet en det jeg har med Barret. Det som er med stil i min mening er at *bolt action* rifla gir det inntrykket at det er litt mer såkalt *skillz* og stil hvis du No Scooper eller tar 360'er en med en Semi Auto Maskingevær med Scoope. Selv er jeg ikke en hardbarka OpTic fan og ser ikke på YT videor av random folk som spiller litt mer en folk flest og er såkalte Pro's.

Lenke til kommentar

Har 2500 kills og over det med Intervention. Og det du må få trykt inn i hovudet ditt, er at folk som brukar Barrett, ikkje alltid sprayar. Eg driter i om folk kallar meg n00b med ein gang eg har fyrt av 2 skudd med Barrett. Og ein gjer det med like mykje stil med Barrett. Er berre dessa fanboysa, OpTicsfansa som ikkje får inn i skallen at det finst fleire våpen enn Intervention. Må ikkje bruke det for namnet er Intervention..

Og kan du sei kvifor Intervention eige Barrett so jevligt?! Sei meg kva som er so jævla bra med det?

Må si meg veldig enig med deg!

(Kan begynne med å si at spillestilen min er passe agresiv selv med sniper, mye bevegelse og quickscoping.)

Har brukt intervention MYE, fikk vel 2500 HS(!) med den rundt 3-4 prestige og brukte den sikkert godt ut i 7-8 prestige(har vært 10p en god stund nå), og den eide virkelig, det var ingen andre snipere som var bedre!

Men så bestemte jeg meg for å ta noen challenges med barret. Og må si jeg likte den bedre. Mest pga at du har flere skudd, og selv med en passelig aggresiv stil så klarer jeg å overleve en stund så trenger ofte de kulene.

Jeg syns Intervention bruker ommtrent like lang tid på å fyre av to skudd etterhverandre som det barret gjør, for jeg scoper ut og inn med en gang jeg fyrer av et skudd med intervention, og med barret får du rekyl som bruker ca like lang tid på å stabilisere seg igjen. Så rate of fire ligger omtrent likt for meg. Så for meg har det i teorien lite å si at barret faktisk ikke er bolt action. Og siden jeg ofte prøver å bruke det ekstra halve sekundet på å plassere skuddet (pga jeg bruker coold blooded), så sprayer nesten aldri med barret. Derfor er jeg så ekstremt uenig i det du sier Berniy!

Om du behersker Intervention istedenfor barret sprayen,er Intervention'en bedre

WTF liksom? er ikke alle som sprayer vilt og håper på et treff. Så skjønner ikke hvordan du kan si at barret er n00b fordi man har muligheten til å spraye! Kanskje det bare er du som ikke takler at det er en mulighet for spray og ikke klarer å la være å spraye?

Når det gjelder "det tekniske" så har jeg selv hørt at barret har lavere sway, bruker kortere tid på å scope inn, har alltid fast rekyl osv osv osv... Men slikt er jo lite relevant da det er såppas små forskjeller, man må bare bruke hva man føler for. Derfor orker jeg ikke å snakke mer om hvilken sniper som er best, mitt råd til folk som skal snipe. Prøv ut begge(eller alle 4 :p) og se hvilken du liker best og passer DIN spillestil!

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...