Berniy Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Eller M21 med ACOG som er nesten Assault Rifle med Sniper Sikte ;D Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nei, har bare prøvd M21 et par ganger, liker fortsatt Intervention best ^^ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 De fleste vet at den er best men forandring er kult noen ganger ;D Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Prøver meg litt på alle sniperen. Synest m21 er den dårligeste. Men så er det Barret og wa2000. Hvem er best av di? Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Prøver meg litt på alle sniperen. Synest m21 er den dårligeste. Men så er det Barret og wa2000. Hvem er best av di? wa2000 suger jo! du må bruke m21 som en AR, ikke campe med den. men ja, over til det du spurte om, BARRETT@@@@@@@@@@@@@ Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Prøver meg litt på alle sniperen. Synest m21 er den dårligeste. Men så er det Barret og wa2000. Hvem er best av di? wa2000 suger jo! du må bruke m21 som en AR, ikke campe med den. men ja, over til det du spurte om, BARRETT@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@????? Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 det skulle liksom bety at du er gal om du i det hele tatt vurderer Wa2000 , men det kommer vel helt opp til hver enkelt å bestemme seg for sin favoritt Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 det skulle liksom bety at du er gal om du i det hele tatt vurderer Wa2000 , men det kommer vel helt opp til hver enkelt å bestemme seg for sin favoritt Liker ikke wa2000 Liker ikke M21. Men nå er det Barret vs Intervention Lenke til kommentar
wotg Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Merkelig WA2000 er den sniper rifla jeg får mest headshots med. Hos meg er statsene slik: Barrett: 3,9 Intervention: 3,2 WA2000: 2,4 M21: 3,1 Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) da har jeg et tips; INTERVENTION :love: :love: Endret 11. mai 2010 av dvardsen Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 da har jeg et tips; INTERVENTION :love: :love: Liker INTERVENTION best også. :love: :love: Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Herregud, jeg begynner å lure på hvor dumme folk som egentlig spiller MW2 noen ganger. Spilte litt i går kveld, og det skjedde 1 dum ting jeg bare må få ut! Ground war Terminal: Mitt lag var trappet ved A flagget. Jeg hadde javelin med danger close pro klassen min akkurat her. Stilte meg opp til høyre i "butikken" vi var trappet i, siktet meg inn med javelin på veggen ved siden av propantanken, fyrte av slik at raketten gikk gjennom vinduet i taket over a. Fikk 6 stykker på en javelin. Fikk 6 stykker som var i samme klan, og 2 av de skrev faktisk wallhacker til meg? Seriøst, javelin wallhack? Jeg knakk fullstendig sammen i stolen over hvor dum det går ann å bli i det spillet her ;P Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Det er lett å se hvem som er host med en liten endring http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=167264 Dette er såklart ikke bannbart hvis du lurte. I det siste har det vært free weekend fra torsdag tilogmed søndag kveld, så det har vært en økning i cheatere utover det normalt, men siden du sier 9 av 10 matcher, så regner jeg med at du KUN spiller ground war eller FFA? Broren din blir ofte host når han bruker en annen PC i samme huset? Da har du like store sjanser, såfremt du har åpnet de korrekte portene. Spiller ikke så mye ground war nå, ikke ffa heller. nå for tiden har det gått mest i vanlig domination. Ja, han blir host veldig ofte, men jeg har aldri merket at jeg har vært det.(har bare de orginale 4 barseneså vet dog ikke) NAT-Typen endrer seg også ofte. Den kan gå fra Open til strict flere ganger om dagen. Hadde Open ofte før. Da kunne jeg også Hoste Co-op matcher på COD5:waw og det ble funn lobby med en gang. Nå har jeg hatt Strict en stund og ingen joiner hvis jeg hoster lobby på waw. Broren min spiller på en annen pc i samme hus og har open nå fpr tiden(har aldri rørt innstillingene på ruteren) og han kan også hoste lobby på waw. Ække lætt Folk med lav rank og som generelt har dårligere stats har mye større sannsynlighet for å bli host. Jeg, i 10ende prestige og kd på 3.7 blir host kanskje hver 20ende match, mens broren min som ikke er i prestige enda blir det ca. 1/2 av alle kampene. Jævla irriterende i grunn. For å tvinge deg selv til å bli host kan du gjøre denne enkle prosedyren: Join en lobby av eget ønske, vent til den søker etter matcher på 60ms, så forlater du den lobbyen. Repeter 2-5 ganger, til du ser at det plutselig kommer opp et par "matched player" i lobbyen, og vips er du blitt host selv Jeg bruker dette daglig med godt hell Han har dårligere kdr enn meg men han er høyere lvl. jeg har ikke presiget enda(Holder meg i lvl 70 litt til ), mens han er i lvl50-60 1.prestige Ang. metoden din; da må jeg også endre så jeg får 10 bars ellers ser jeg jo ikke om jeg er host uansett Men var egentlig ikke derfor jeg ville bli Host. var for å kunne kicke eventuelle cheatere som det har vært så alt for mange av i det siste. Kan være som noen andre sa pga. free weekend(fredag-søndag) så håper det blir bede nå. Endret 11. mai 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Altso, Barrett er ikkje n00b. Eg er ingen n00b-sniper. Føler eg er ein av dei bedre. Og eg brukar Barrett no for eg er lei Intervention(sjølv om eg kjem til å gå tilbake til den. For det er Intervention:p) Og, det har ofte skjedd at eg tapar ein duell. For det blir hitmark med Intervention, og so må den reloade pga bolt-a, mens med Barrett so får eg hitmark, er det mykje lettare å plaffe den på andre skuddet! Og det med at Interv. er bedre i IRL, har ingenting å sei. Og det med accuarcy, den er lik Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 For det blir hitmark med Intervention, og so må den reloade pga bolt-a, mens med Barrett so får eg hitmark, er det mykje lettare å plaffe den på andre skuddet! Barretspray = n00b Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 For det blir hitmark med Intervention, og so må den reloade pga bolt-a, mens med Barrett so får eg hitmark, er det mykje lettare å plaffe den på andre skuddet! Barretspray = n00b Er ikkje Barretspray, spray er når du brukar heile magasinet og håpar på èit treff. Kvifor ikkje bruke det beste? Trenger ikkje ta Intervention fordi det heiter Intervention og fordi alle "sniperpros" brukar det.. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 At dere orker å snipe FAL med ACOG Fins grenser for hvor mye kraft man trenger i hardcore Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 At dere orker å snipe FAL med ACOG Fins grenser for hvor mye kraft man trenger i hardcore Som regel one-shot i hardcore Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Folk med lav rank og som generelt har dårligere stats har mye større sannsynlighet for å bli host. Jeg, i 10ende prestige og kd på 3.7 blir host kanskje hver 20ende match, mens broren min som ikke er i prestige enda blir det ca. 1/2 av alle kampene. Jævla irriterende i grunn. Tror du virkelig at de velger host utifra hvilken prestige og k/d ratio man har? Er du seriøs? edit: Prøve å bidra istedet for å være teit.. For å tvinge deg selv til å bli host kan du gjøre denne enkle prosedyren: Join en lobby av eget ønske, vent til den søker etter matcher på 60ms, så forlater du den lobbyen. Repeter 2-5 ganger, til du ser at det plutselig kommer opp et par "matched player" i lobbyen, og vips er du blitt host selv Jeg bruker dette daglig med godt hell Ja, jeg tror det. Prøv og bruk øynene (OG LES) før du sier noe i mot noe jeg personlig har erfart. Jeg spiller på ps3 og har lagd flere brukere. En bruker jeg har i lvl 30 og under 1 kd blir jeg host på ca. 1/3 på min hovebruker blir jeg det en av tjue. Endret 11. mai 2010 av KVTL Personangrep er fjernet. Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 da har jeg et tips; INTERVENTION :love: :love: Liker INTERVENTION best også. :love: :love: bra :love: :love: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå