Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Jøss, det andre laget må ha sugd :p Men gratz ^^,

.....

Følt meg så pro idag, til tider :p Møtte en kar rundt middle/short range, tar quick scope og får hitmarker. Jeg går til cover og når jeg dukker fra igjen er han helt oppi meg så jeg avslutter med en no scope :D

Match senere blir det en liten quickscope duell mellom meg og en annen sniper på middle range. Jeg bommer på første, hitmark på andre skudd, tredje skudd dreper jeg han! Han andre fikk ikke inn et skudd.

Er bare så utrolig deilig å endelig få til andre ting enn hard scope, særlig flere ganger på rad :)

du bruker vel stopping power? Bør jo greie one shot kill i de fleste tilfeller da, om du ikke treffer beina. Hvertfall med Intervention eller Barrett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, det andre laget må ha sugd :p Men gratz ^^,

.....

Følt meg så pro idag, til tider :p Møtte en kar rundt middle/short range, tar quick scope og får hitmarker. Jeg går til cover og når jeg dukker fra igjen er han helt oppi meg så jeg avslutter med en no scope :D

Match senere blir det en liten quickscope duell mellom meg og en annen sniper på middle range. Jeg bommer på første, hitmark på andre skudd, tredje skudd dreper jeg han! Han andre fikk ikke inn et skudd.

Er bare så utrolig deilig å endelig få til andre ting enn hard scope, særlig flere ganger på rad :)

du bruker vel stopping power? Bør jo greie one shot kill i de fleste tilfeller da, om du ikke treffer beina. Hvertfall med Intervention eller Barrett

Jeg bruker stopping power og intervention. Får jo one shot kill i de fleste tilfeller, men de hendelsene der var så deilig fordi jeg greide å rette opp at jeg fikk hitmark i close range :) Gir liksom en sånn "EID!" følelse.

Lenke til kommentar

Ikke minst må du også fjerne ALLE spor av tidligere cheats fra PC'en, ellers blir det fort en dyr affære å kjøpe nye nøkler annenhver uke. Reinstallasjon er ofte det enkleste og raskeste pga registerendringer osv som kan ha blitt gjort av cheaten.

Har ikke hatt noe cheats på pc'en så det burde ikke være noe problem ;)

...eller, hadde en wh til cod4(som jeg prøvde på en server det var lov å cheate) for å se etter "feil" cheaterne gjør, for å lett kunne spotte dem da jeg skulle ha meg egen server. men det tar da ikke steam? da ville jeg vært bannet allerede.. tror forresten jeg har formatert pc'en etter det når jeg tenker meg om :p

Om du bruker et program som bare overvåker ip-adresser, og du vil da ha tilgang til dette i steam's web-browser tror jeg (correct me if I'm wrong), så er det ikke VAC "bannbart". Med et slikt program vil du kunne kicke cheatere ved å blokkere deres ip-adresser, men mener dette kun kan virke når det er DU som er host. De kobler seg jo ikke til deg med mindre du er host hvis man skal tenke logisk på det. Er du ofte host til vanlig, eller er det 1 av hundre matcher?

Uansett, så er det mindre krevende å bare søke etter ny lobby tror jeg :)

Kan hende det er mindre krevende, men i det siste har det vært cheatere i 9/10 games og da er det ikke bare å leave hele tiden heller.

Tror ikke jeg er host så ofte, er ikke noen måte jeg kan se det på ennet enn når jeg leaver og den må bytte host. Vet at broren min blir host ganske ofte da han spiller på den andre pc'en..

Lenke til kommentar

Det er lett å se hvem som er host med en liten endring :)

http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=167264

Dette er såklart ikke bannbart hvis du lurte.

I det siste har det vært free weekend fra torsdag tilogmed søndag kveld, så det har vært en økning i cheatere utover det normalt, men siden du sier 9 av 10 matcher, så regner jeg med at du KUN spiller ground war eller FFA?

Broren din blir ofte host når han bruker en annen PC i samme huset? Da har du like store sjanser, såfremt du har åpnet de korrekte portene.

Lenke til kommentar

Folk med lav rank og som generelt har dårligere stats har mye større sannsynlighet for å bli host. Jeg, i 10ende prestige og kd på 3.7 blir host kanskje hver 20ende match, mens broren min som ikke er i prestige enda blir det ca. 1/2 av alle kampene. Jævla irriterende i grunn.

Lenke til kommentar

Folk med lav rank og som generelt har dårligere stats har mye større sannsynlighet for å bli host. Jeg, i 10ende prestige og kd på 3.7 blir host kanskje hver 20ende match, mens broren min som ikke er i prestige enda blir det ca. 1/2 av alle kampene. Jævla irriterende i grunn.

Tror du virkelig at de velger host utifra hvilken prestige og k/d ratio man har? Er du seriøs?

edit: Prøve å bidra istedet for å være teit..

For å tvinge deg selv til å bli host kan du gjøre denne enkle prosedyren:

Join en lobby av eget ønske, vent til den søker etter matcher på 60ms, så forlater du den lobbyen. Repeter 2-5 ganger, til du ser at det plutselig kommer opp et par "matched player" i lobbyen, og vips er du blitt host selv :) Jeg bruker dette daglig med godt hell :)

Endret av branick
Lenke til kommentar

Kan ikke si det bryr meg så mye om jeg host eller ikke. Så lenge ikke hosten er commando hore, eller bare bruker shotgun, så er jeg care.

I spillet står det jo at de bestemmer host etter best connection. Hvem som har best connection trenger ikke nødvendigvis være den med best nett. Hvis en fyr i Australia spiller mot bare nordmenn, så blir en av de i Norge host fordi de i Norge har lavere ping iforhold til han.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Famas er helt sinnsyk! I min mening er den best med holographic sikte.

Med extended mags soo rumpe puler famas alt, langt borte og når du er i tryne på en commando nub. :p

Så syns jeg famas med fmj er ganske så deilig å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...