Feh Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Som i MW1 begynner jeg på start og mekker alle challenges for hvert eneste våpen før jeg til slutt definerer det som passer aller best. Men det tar dog lang tid hehe. Bare ferdig med MP5K og halvveis på UMP foreløpig og allerede på lvl 29 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har en generell taktikk på alle maps;Aldri stå i ro. Sprint rundt med et fortskytende våpen (assault rifle eller submachine gun), og ha stungrenades, når du er ved bygninger osv, kast en stun, løp mot dem i sikksakk, og knife dem. Er altfor lett, hvis avstanden blir for stor, sprayer du som faen med geværet. På store baner er det også lurt å løpe langs kanten av mappet og komme bak fienden så kan du knife hele teamet uten at de merker det. Thanks for stating the obvious? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Som i MW1 begynner jeg på start og mekker alle challenges for hvert eneste våpen før jeg til slutt definerer det som passer aller best. Men det tar dog lang tid hehe. Bare ferdig med MP5K og halvveis på UMP foreløpig og allerede på lvl 29 Jeg også Driver på med M4. Må få 750 kills med det. Er på 623 På UMP har jeg 455. Er lvl 49 Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har en generell taktikk på alle maps;Aldri stå i ro. Sprint rundt med et fortskytende våpen (assault rifle eller submachine gun), og ha stungrenades, når du er ved bygninger osv, kast en stun, løp mot dem i sikksakk, og knife dem. Er altfor lett, hvis avstanden blir for stor, sprayer du som faen med geværet. På store baner er det også lurt å løpe langs kanten av mappet og komme bak fienden så kan du knife hele teamet uten at de merker det. Thanks for stating the obvious? Det ligger faktisk noe i det han sier her. Jeg prøvde selv MW2 for ikke lenge siden, etter en halvtime lå jeg på toppen av scoreboardet på alle mapsene. Spillet er ufattelig enkelt, og så lenge du klarer å bevege deg eier du alle noobsene som spiller det. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ikke verst - du har spilt spillet max siden 11-12. november, og presterer å kalle andre som har gjort det samme noobs...... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er jeg feig som går rundt med granadelauncher+scavanger og den perken med ekstra dmg med explosionzzz? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Alt er feigt, bortsett fra konstant bruk av secondary-våpen og luskeperks. Det finnes ikke noe mer barskt enn lusking og hagle med lyddemper. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg vil si det,da jeg hater at folk som springer rundt med granadelaunche Men samtidig hater jeg ganske mange andre ting, så det for så være. Endret 16. november 2009 av Burny Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ikke verst - du har spilt spillet max siden 11-12. november, og presterer å kalle andre som har gjort det samme noobs...... Riktignok har kanskje ingen spilt MW2 mer enn en uke eller to, men en er ikke helt grønn hvis en har årevis med CoD4:MW og andre CoD-spill bak seg. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Man må jo bruke granatkaster hvis man vil ha hagle på gunnern:p Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har de sendt ut veldig få pc versjoner av spillet? Tenkte jeg skulle ta en runde og se hva prisen var i de forskjellige butikkene i byen, og det var mange butikker som var utsolgt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Når jeg prøve å spille Modernwarfare(1'a) så kommer heletiden opp ''keycode in use'', noen forslag til hvorfor? Har hatt pirat versjon for å spille igjen singleplayer byw, om det har noe å si. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Når jeg prøve å spille Modernwarfare(1'a) så kommer heletiden opp ''keycode in use'', noen forslag til hvorfor? Har hatt pirat versjon for å spille igjen singleplayer byw, om det har noe å si. At den som uploadet spillet bruker allerede keykoden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 He he. Jeg spiller da MP, dog jeg har kjøpt det på lagersalg hos piratbrygga^^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fikk det til. Sjekket over key'n og så at det ikek var den samme som på manualen. Sikkert etter cracken eller noe. Ja, nå blir det gaming Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Haha! Det er jo ikke no console i spillet kjære Iw! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sliter litt med at spillet plutselig kræsjer i dag. Hadde ikke det problemet i går. Det skjer når jeg inviter en venn til å spille. I det øyeblikket jeg velger feks team dm, så får jeg iwmw2 has caused error eller noe i den duren. Noen ideer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen ideer? Prøv å skru av Specular Map, fikset en del problemer for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er jeg feig som går rundt med granadelauncher+scavanger og den perken med ekstra dmg med explosionzzz? er en grunn til at det blir kalt Noob tubes Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Hadde samme problem, virker som at det er forbigående. Dog, selve MP delen veldig ustabil, dette bør bli fikset ved en patch snart. : Er t.o.m. en tittel som heter noobtuber . Skal jeg være ærlig whiner jeg på alle som dreper meg med launcher. Endret 16. november 2009 av Zarfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå