Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en generell taktikk på alle maps;

Aldri stå i ro. Sprint rundt med et fortskytende våpen (assault rifle eller submachine gun), og ha stungrenades, når du er ved bygninger osv, kast en stun, løp mot dem i sikksakk, og knife dem. Er altfor lett, hvis avstanden blir for stor, sprayer du som faen med geværet.

 

På store baner er det også lurt å løpe langs kanten av mappet og komme bak fienden så kan du knife hele teamet uten at de merker det.

 

 

Thanks for stating the obvious? :p

Lenke til kommentar
Som i MW1 begynner jeg på start og mekker alle challenges for hvert eneste våpen før jeg til slutt definerer det som passer aller best. Men det tar dog lang tid hehe. Bare ferdig med MP5K og halvveis på UMP foreløpig og allerede på lvl 29 :p

Jeg også :p Driver på med M4. Må få 750 kills med det. Er på 623 :) På UMP har jeg 455.

Er lvl 49 :D

Lenke til kommentar
Har en generell taktikk på alle maps;

Aldri stå i ro. Sprint rundt med et fortskytende våpen (assault rifle eller submachine gun), og ha stungrenades, når du er ved bygninger osv, kast en stun, løp mot dem i sikksakk, og knife dem. Er altfor lett, hvis avstanden blir for stor, sprayer du som faen med geværet.

 

På store baner er det også lurt å løpe langs kanten av mappet og komme bak fienden så kan du knife hele teamet uten at de merker det.

 

 

Thanks for stating the obvious? :p

 

Det ligger faktisk noe i det han sier her. Jeg prøvde selv MW2 for ikke lenge siden, etter en halvtime lå jeg på toppen av scoreboardet på alle mapsene. Spillet er ufattelig enkelt, og så lenge du klarer å bevege deg eier du alle noobsene som spiller det.

Lenke til kommentar

Hadde samme problem, virker som at det er forbigående. Dog, selve MP delen veldig ustabil, dette bør bli fikset ved en patch snart.

 

: Er t.o.m. en tittel som heter noobtuber :p.

 

Skal jeg være ærlig whiner jeg på alle som dreper meg med launcher.

Endret av Zarfax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...