Christoffero89 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 psn kort skal fungere ifølge playstation Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg brukte bankkort og det fungerer i allefall. PSN vet jeg ingenting om, men det burde jo fungere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bankkort fungerer kun for noen få Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det bare meg som ikke kommer inn på andre modes enn nymapsa? PC Nei, jeg er i samme båt som deg. Det jeg gjorde var at jeg fikk en på vennelista til å invitere meg på den game moden jeg spurte om han kunne invitere meg til, og så stakk han etter at spillet hadde startet. Jeg var heldig, så ble ikke disconnected noen gang siden jeg ble valgt som host første matchen også. Kunne fortsette å spille, men når jeg måtte på do og kom tilbake igjen var det umulig å få valgt noe utenom stimulus maps. Det suger at de ikke lærte av forrige runde.. Kommer ikke inn jeg heller. står at det spiller 12 000 på vanlig tdm og flere tusen på de andre game modene, men kommer bare inn på stimulus:/ klarte å komme inn på en vanlig når jeg joina en kompis som ikke har map-packen, men disconecta etter en runde ^^ I steam browseren høyreklikker du/dere på MW2 MP, velger egenskaper i dropdown menyen. Merk fanen "lokale filer". trykk på "bekreft integriteten for spillbufferen". Restart PC'en din, og nå virker alle spill modusene som vanlig. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bankkort funker ikke for meg... Må vente helt til søndagen før jeg prøver igjen siden jeg skal til Sverige. -.- Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som vet hvor lenge double xp varer? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tror det varer til og med søndag, men det er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tror det varer til og med søndag, men det er jeg ikke sikker på. Hmm, håper det varer minst en uke, det vil si til tirsdag/onsdag. Hvor lenge varte det for XBOX btw? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 det begynte på mandagen da så Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ironisk at jeg er den eneste som har fått det til med bankkort, og samtidig ikke spiller pga eksamen i morra xD Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som vet om et annet program enn Fraps til å filme på PC? Helet spillet lagger sinnsykt om man bruker det. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fraps er best etter min mening, kan hende pc'n din ikke klarer å kjøre spill+ fraps. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Double Xp varer fra 4. - 9. Laster ned de nye karta nå, gleder meg! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fraps er best etter min mening, kan hende pc'n din ikke klarer å kjøre spill+ fraps. Rart det og, kjøpte den ny for en måned siden :s Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fungerer nå! Føler jeg er litt skuffa 107 kr for 5 bane hvor kun 3 er gode:( Men Salvage, Bailout og Crash er de beste banene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå