Christoffero89 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 de ber deg ikek prøve igjen før de har løst problemet. så ikke prøv igjen Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det bare meg som ikke kommer inn på andre modes enn nymapsa? PC Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Virker som det funker her nå. Laster ned Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det bare meg som ikke kommer inn på andre modes enn nymapsa? PC Nei, jeg er i samme båt som deg. Det jeg gjorde var at jeg fikk en på vennelista til å invitere meg på den game moden jeg spurte om han kunne invitere meg til, og så stakk han etter at spillet hadde startet. Jeg var heldig, så ble ikke disconnected noen gang siden jeg ble valgt som host første matchen også. Kunne fortsette å spille, men når jeg måtte på do og kom tilbake igjen var det umulig å få valgt noe utenom stimulus maps. Det suger at de ikke lærte av forrige runde.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 DÆVEN de nye mapa var spennende, ser jo at det er NOEN som har spilt cod4 før Ser jo også det at tastaturet mitt kommer til å være utslitt etter 2 måneder, det er mye jogg, dekk, jogg, dekk, hopp å sprett også videre.. DRITKULT DIGGA Salvage Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen andre som hater AA-12 og Noobtube (Grenade Launcher)? Er tidenes verste oppfinnelse om du spør meg. Ellers så digger jeg spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Funker på PS3 nå. DVS, fikk fortsatt feilmelding, men fikk så mail om at penger var trekt, og når jeg da gikk inn på downloads kunne jeg starte nedlastingen. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det funka ikke for meg når jeg skulle laste ned Før skolen Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det bare meg som ikke kommer inn på andre modes enn nymapsa? PC Nei, jeg er i samme båt som deg. Det jeg gjorde var at jeg fikk en på vennelista til å invitere meg på den game moden jeg spurte om han kunne invitere meg til, og så stakk han etter at spillet hadde startet. Jeg var heldig, så ble ikke disconnected noen gang siden jeg ble valgt som host første matchen også. Kunne fortsette å spille, men når jeg måtte på do og kom tilbake igjen var det umulig å få valgt noe utenom stimulus maps. Det suger at de ikke lærte av forrige runde.. Kommer ikke inn jeg heller. står at det spiller 12 000 på vanlig tdm og flere tusen på de andre game modene, men kommer bare inn på stimulus:/ klarte å komme inn på en vanlig når jeg joina en kompis som ikke har map-packen, men disconecta etter en runde ^^ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 sku akkurat spørre om det samme. men jeg er redd for å prøve igjen i tilfelle noe sku gå galt og betaler og ikek fpr noe så jeg drar på sentret og kjøper psn card Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Funker, har lastet det nå nettopp og det fungerer flott Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 første gang du la til et kort eller? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Funker, har lastet det nå nettopp og det fungerer flott med kort? Var på spacew nå der kosta kort 50 kr pluss Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) 50 kr ekstra? altså 250 for et gavekort på 200? http://twitter.com/PlayStationeu enda problemer Endret 6. mai 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 50 kr ekstra? altså 250 for et gavekort på 200? http://twitter.com/PlayStationeu enda problemer ja, det er en halvtime med sol så det gadd jeg ikke ;p Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) oj:S men vil ha stimulus pakka. så må vel kjøpe Endret 6. mai 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvordan kort da? Bankkort eller PSN kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå