AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nope, gir opp nå. Satser heller på Playstation Network Card. Funker nå!!! DET FUNKER IKKJE!! Lenke til kommentar
Kjetl0vb Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 da må man tydligvis bare prøve mye, testa ca 30 ganger da kom den Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nope, gir opp nå. Satser heller på Playstation Network Card. Funker nå!!! ikke for meg Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 da må man tydligvis bare prøve mye, testa ca 30 ganger da kom den Bare 30? Har prøvd i hele dag. Logga du ut og inn når du prøvde, eller trykka du bare back og tasta inn den lille koden hver gang?? Lenke til kommentar
Kjetl0vb Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 trykte bare kjøp på nytt heletiden. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 da må man tydligvis bare prøve mye, testa ca 30 ganger da kom den Hvilke feilmeldinger fikk du? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Et tips! Følg med på den Europeiske Playstation twitter siden : http://twitter.com/PlayStationEU Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 if you have issues with topping up your wallet, buying content, changing billing details please wait for an update here before trying again. Dette stod på twitter Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Bare jeg som ikke kan spille på vanlige maps etter jeg fikk Stimulus-pakken? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Me på PS3 har ikkje map packen så bare vanlige her Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ingen grunn til stress. Er sikker på at i morgon, på morgonen, dagen eller ettermiddagen, så er det fiksa Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg mener iaf at jeg ikke kan spille gammelmapsa når jeg fikk Stimulus inn. Så en venn av meg som ikke har mappacken kan heller ikke spille med meg, da han ikke har nymapsa, og gammelmapsa ikke vil funke :S Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 E på jobb 8.30-15.30 så satser på før jobb Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ingen grunn til stress. Er sikker på at i morgon, på morgonen, dagen eller ettermiddagen, så er det fiksa Vil spille nå Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ingen grunn til stress. Er sikker på at i morgon, på morgonen, dagen eller ettermiddagen, så er det fiksa Vil spille nå Samme her. Prøvde å komme med ein konstruktiv kommentar etter all klaging Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen annen måte å sjekke oppdateringer på twitter utenom F5?? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen annen måte å sjekke oppdateringer på twitter utenom F5?? Ha en bruker FOLLOW også har du bare på din Twitter side også kommer det på den siden når det skjer noe! Men du må se på den siden da kommer ikke noe lyd tror jeg Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 E på jobb 8.30-15.30 så satser på før jobb Litt off-topic, men kan jeg spørre deg om hva du jobber med som 15-åring midt i skoletiden? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 E på jobb 8.30-15.30 så satser på før jobb Litt off-topic, men kan jeg spørre deg om hva du jobber med som 15-åring midt i skoletiden? Arbeidsveka Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som får det til eller venter dere som meg på oppdateringer på twitter?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå