Christoffero89 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 har ikke peiling på us konto desverre. men rart psn ikke tar imot norsk kredittkort:( Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Funker ikke for meg heller -.- Har prøvd mitt og mora mitt sitt..... Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Norsk kredittkort funker. La inn 100 kr med kredittkort i går. Trudde 100 kr var nok. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 hos deg kanskje. men ikke hos oss:( Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det funka igår, men ikkje idag Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Funket hos en kompis. Men ikke hos meg Har prøvd mammas og i mitt eget.... Ser ikke bra ut dette! Noen som har noen tips? Kan man kjøpe PSN Gift Card online og bare få koden på mail eller noe lignende? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ein venn av meg reiste på elkjøp. Kjøpte sånn PSN Nettwork Card, med peng. Skreiv inn koden på PSN, fekk pengane der og kjøpte packen. Er det so enkelt som det ? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Får dere andre opp dette?? Sliter med akkuratt samme problem. Denne beskeden får jeg også opp når jeg forsøker og legge inn funds på PS3 Store. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 jeg får beskjed om at kortinformasjonen min er feil Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) jeg får beskjed om at kortinformasjonen min er feil Det fikk jeg de første 10 gangene jeg prøvde, så fikk jeg opp samme meldig som andybay. Har prøvd med både mitt, pappas og mammas kort. -.- Endret 5. mai 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ein venn av meg reiste på elkjøp. Kjøpte sånn PSN Nettwork Card, med peng. Skreiv inn koden på PSN, fekk pengane der og kjøpte packen. Er det so enkelt som det ? . Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Elendig av Sony eller hvem som styrer dette! Nå må de lære! Først trøbbel med demoen av Fifa og nå dette..... Blir bare mer og mer skuffa over det gratis online greia til PS3. Hvor lenge må man vente på dette a ? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Ein venn av meg reiste på elkjøp. Kjøpte sånn PSN Nettwork Card, med peng. Skreiv inn koden på PSN, fekk pengane der og kjøpte packen. Er det so enkelt som det ? . Ja, en venn av meg gjorde dette. Tror vel jeg gjør det samme i morgen. Endret 5. mai 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 jeg får beskjed om at kortinformasjonen min er feil Tar du mellomrom mellom siffrene, som vist på kredittkortet?? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 jeg får beskjed om at kortinformasjonen min er feil Tar du mellomrom mellom siffrene, som vist på kredittkortet?? Det går ikke. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noen som klarer det nå? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nope, gir opp nå. Satser heller på Playstation Network Card. Lenke til kommentar
Kjetl0vb Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nope, gir opp nå. Satser heller på Playstation Network Card. Funker nå!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå