Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et par uker siden så var jeg bankers på at de brettene skulle kjøpes inn, nå er jeg ikke sikker på at jeg gidder mer. Teste ut MW2 for noen dager siden etter å ha spilt nærmere et døgn i B:BC2 og det var ikke helt det samme for å si det pent.

Koser meg mye mer i Bad Company 2 enn jeg noen gang har gjort i MW2...

Lenke til kommentar

Noen på PC som sliter med å finne games? Jeg finner ingen, den står bare på "Searching for available games...". I tillegg aner jeg ikke hvordan jeg får installert map-packen, som jeg kjøpte over Steam 25 april. Er denne installert? Eh...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Samme saken hver gang. Når skal slike forbanna selskaper lære seg å bruke virtuelle servere? Helt idiotisk

Lenke til kommentar

Noen på PC som sliter med å finne games? Jeg finner ingen, den står bare på "Searching for available games...". I tillegg aner jeg ikke hvordan jeg får installert map-packen, som jeg kjøpte over Steam 25 april. Er denne installert? Eh...

Opplever akkurat det samme. Står at det er 0/0 spillere i alle game modes også.. Er vel fint bare å vente. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

I tillegg aner jeg ikke hvordan jeg får installert map-packen, som jeg kjøpte over Steam 25 april. Er denne installert? Eh...

Den installeres automatisk.

Lenke til kommentar

Er det bare meg det har fungert knirkefritt med eller hva?

Jeg kjøpte og betalte for halvannen uke siden, og i går før jeg dro på jobb startet jeg steam og lot den stå. Når jeg kom hjem var alt klart til bruk. Startet spillet og fant de to nye spill modusene nederst på lista uten at jeg gjorde noen som helst ting selv. Eneste jeg gjorde var å restarte maskinen pga windows update dritten før jeg startet å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...