Berniy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er fordi Xbox er eid av Microsoft og de skaffer oss fordeler samt ulemper ^^ (RROD= PHAIL!) Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jasså, hvordan er de nye banene da? hvor mye koster de? Endret 5. mai 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Red Ring of Death *Scary* Tror du så feil av to RR på rad Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jasså, hvordan er de nye banene da? hvor mye koster de? Koster 107 norske kroner på PS3. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 MAPSA KOMMER I DAG, men vet ikke når Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 De har blitt lagt ut nå, men det er stor pågang så kommer av og til error. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 For et par uker siden så var jeg bankers på at de brettene skulle kjøpes inn, nå er jeg ikke sikker på at jeg gidder mer. Teste ut MW2 for noen dager siden etter å ha spilt nærmere et døgn i B:BC2 og det var ikke helt det samme for å si det pent. Koser meg mye mer i Bad Company 2 enn jeg noen gang har gjort i MW2... Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen på PC som sliter med å finne games? Jeg finner ingen, den står bare på "Searching for available games...". I tillegg aner jeg ikke hvordan jeg får installert map-packen, som jeg kjøpte over Steam 25 april. Er denne installert? Eh... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som sliter med error når de betaler på PSN? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 "The credit card information cannot be updated. Check your PlayStation®Network account information, and then contact technical support for assistance" Dette kommer opp når eg skriver inn mastercard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Samme saken hver gang. Når skal slike forbanna selskaper lære seg å bruke virtuelle servere? Helt idiotisk Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen på PC som sliter med å finne games? Jeg finner ingen, den står bare på "Searching for available games...". I tillegg aner jeg ikke hvordan jeg får installert map-packen, som jeg kjøpte over Steam 25 april. Er denne installert? Eh... Opplever akkurat det samme. Står at det er 0/0 spillere i alle game modes også.. Er vel fint bare å vente. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Står det samme med meg, går ikkje å betale med creditkorte no.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 I tillegg aner jeg ikke hvordan jeg får installert map-packen, som jeg kjøpte over Steam 25 april. Er denne installert? Eh... Den installeres automatisk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) jeg får error: får error 8002310 når jeg prøver å kjøpe:S prøver igjen og kommer lenger og får beskjed om at det jeg har fylt inn av kort opplsninger er feil. prøver igjen og får feil 80023103 Endret 5. mai 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som får det til?? På PS3 Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det bare meg det har fungert knirkefritt med eller hva? Jeg kjøpte og betalte for halvannen uke siden, og i går før jeg dro på jobb startet jeg steam og lot den stå. Når jeg kom hjem var alt klart til bruk. Startet spillet og fant de to nye spill modusene nederst på lista uten at jeg gjorde noen som helst ting selv. Eneste jeg gjorde var å restarte maskinen pga windows update dritten før jeg startet å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå