Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Jepp. Jeg holder på å laste det ned. Problemet er at Steam automatisk stopper nedlastningen av seg selv.

FFFFUUUU

Samme her!

Updated: 11,614.6MB / 11,808.7MB, bom stopp.

Edit: Sett server som Vietnam, startet nedlastingen med engang!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Jeg holder på å laste det ned. Problemet er at Steam automatisk stopper nedlastningen av seg selv.

FFFFUUUU

Samme her!

Updated: 11,614.6MB / 11,808.7MB, bom stopp.

Edit: Sett server som Vietnam, startet nedlastingen med engang!

JESS!

funka når jeg tok på Vietnam!!

men 344MB er map packen så stor? eller er det noen andre oppdateringer eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

UPDATED: 472.9MB / 486.5MB

TIME REMAINING: 55 seconds.

Stått det i 15min nå :/

Bytt server, hjalp for meg!

Btw: Noe som er jævlig dumt med den nye mappacken er at det blir mosh pit, man kan ikke velge noen game modes selv ..

Edit: Merket også at det er dobbelt XP på PC også nå!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Til dere som lurer på om kompisene dine kan joine deg visst du har kjøpt Stimulus Package.

Stimulus er en expansion pack, og med denne følger en Mosh Pit og Hardcore Mosh Pit.

Dette er egne gamemodes man velger når man trykker på Find Game.

Føler meg egentlig litt lurt jeg, grunnen til det er at du ikke kan velge gamemodes.

Jeg spiller som oftest Search And Destroy, men det er sjeldent det kommer på Stimulus.

Likte dog Storm veldig godt.

Lenke til kommentar

Hmmm, er det slik å forstå at om du velger å spele på stimulus karta så ender du opp med å spele random game mods?

Rekna med at det kanskje kunne bli eit problem med at du ikkje kan velge bane sjølv, slik at sjølv om du har stimulus pakken så kan du ende opp med å kun spele på dei gamle karta rett og slett på grunn av at sannsynligheita for at eit av dei gamle karta blir valgt er større en for eit vilkårlig stimulus kart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hmmm, er det slik å forstå at om du velger å spele på stimulus karta så ender du opp med å spele random game mods?

Stemmer det, du kan ikke velge en spesiell game mode.

Lenke til kommentar

Stemmer det, du kan ikke velge en spesiell game mode.

Det er skuffande, finnest det noken tabell som viser korleis dei forskjellige spelemodusane er fordelt med tanke på sansynligheit?

Om det er like stor sansynligheit for alle game modes så kan du ende opp med å kun spele dei spelemodusane som du ikkje liker.

Dette får meg til å revurdere om denne pakken er noke å sattse på eller om eg berre skal droppe den.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev lenger opp ble dette korrigert på xbox en dag etter release, så det samme vil nok skje på PS3/PC. Take a chill pill.

Høyrest bra ut, tenker eg då heller venter til i morgen med å kjøpe denne pakken. Er ikkje noken vits i å kjøpe eit produkt som fort kan gi meir fustrasjon en glede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...