Superalex1 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ja, nå skal map packen være tigjengelig på steam!! kjøpte den på lørdag, men hvor skal jeg gå for å laste den ned? finner ingen plasser der det står "download" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ja, nå skal map packen være tigjengelig på steam!! kjøpte den på lørdag, men hvor skal jeg gå for å laste den ned? finner ingen plasser der det står "download" Den oppdateres og installeres automatisk. Mye pågang på steam serverne atm, fikk selv opp en feil melding der det sto: "Currently to much use of the steam servers" når jeg skulle spille cod. Vær tålmodig så kommer nok updaten Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ja, nå skal map packen være tigjengelig på steam!! kjøpte den på lørdag, men hvor skal jeg gå for å laste den ned? finner ingen plasser der det står "download" Den oppdateres og installeres automatisk. Mye pågang på steam serverne atm, fikk selv opp en feil melding der det sto: "Currently to much use of the steam servers" når jeg skulle spille cod. Vær tålmodig så kommer nok updaten Okei, får prøve på det ;p Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Byttet fra serveren i sverige til Norge og plutselig startet den å laste ned en oppdatering Åpne steamvinduet og trykk på steam øverst til venstre og Settings, bytt til fanearket downloads og bytt server der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Byttet fra serveren i sverige til Norge og plutselig startet den å laste ned en oppdatering Åpne steamvinduet og trykk på steam øverst til venstre og Settings, bytt til fanearket downloads og bytt server der. Har på Norge selv, og har ikke fått noe updates. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 PC, og ps3 ^^ -> http://gamer.no/artikler/56575/lyst-pa-flere-brett-til-modern-warfare-2/ Men det er tomt nå da Han ene hadde allerede penger klar til å kjøpe det, han andre også forsåvidt. Men gratis er best^^ Æsj:( Du skulle lagt ut linken her i forumet med en gang! Men men jeg får bare bla ut pengene som (nesten) alle andre... PC, og ps3 ^^ -> http://gamer.no/artikler/56575/lyst-pa-flere-brett-til-modern-warfare-2/ Men det er tomt nå da Han ene hadde allerede penger klar til å kjøpe det, han andre også forsåvidt. Men gratis er best^^ Æsj:( Du skulle lagt ut linken her i forumet med en gang! Men men jeg får bare bla ut pengene som (nesten) alle andre... Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Nå er det så stor pågang hos steam at jeg tror jeg venter til imorgen til å gjenoppta downloadene,koser meg heller med conviction resten av kvelden Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nå er det så stor pågang hos steam at jeg tror jeg venter til imorgen til å gjenoppta downloadene,koser meg heller med conviction resten av kvelden æ skal kose mæ med lekse Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 PC, og ps3 ^^ -> http://gamer.no/artikler/56575/lyst-pa-flere-brett-til-modern-warfare-2/ Men det er tomt nå da Han ene hadde allerede penger klar til å kjøpe det, han andre også forsåvidt. Men gratis er best^^ Hva slags spørsmål var det dere måtte svare på for å få koden da? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jauda.. Fikk ned stimulus pakka, merk at dere får to nye valg neders i spillmodus-menyen. Men jeg fikk ikke loadet spillet. Det viste seg at jeg måtte verifisere spillet og laste ned 3 nye megabytes i tillegg. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jauda.. Fikk ned stimulus pakka, merk at dere får to nye valg neders i spillmodus-menyen. Men jeg fikk ikke loadet spillet. Det viste seg at jeg måtte verifisere spillet og laste ned 3 nye megabytes i tillegg. jaha, hvordan funker det da? må man være rakettforsker for å finne fra til de 3 nye megabytes'ene da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Vi måtte svare på hva mappet som var fra cod 4 het, og det var crash. Og hvorfor er alt så ræva ? funker jo ikke og laste ned neste, steam servers to busy og herren vet hva. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor er det dobbel xp på psn?? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 er det dobbel? Har ikke merket det jeg :s Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 er det dobbel? Har ikke merket det jeg :s Jepp har gama s and d i hele dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Flott at steam ikke fucker opp hele oppdateringa på release date ... Endret 4. mai 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 er det dobbel? Har ikke merket det jeg :s Jepp har gama s and d i hele dag Er dobbel i dag ja! Liker det jeg:) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jepp. Jeg holder på å laste det ned. Problemet er at Steam automatisk stopper nedlastningen av seg selv. FFFFUUUU Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Starter dere COD for og få laste ned? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nei det laster ned automatisk. Nå ble det ferdig, men får ikke startet COD.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå