Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg er feige folk som bruker riot-shields. Om man ikke har mer M203 G-kaster, eller frags så er det nesten umulig å drepe de. Bare hvis du får en kjangse til å skyte han fra siden. RUN!

 

Vil ikke si det er feigt, er taktiskt og egentlig ganske vanskelig å spille med.

Det er forresten lett når han løper etter deg, spray et magasin, og du treffer garantert i siden hans.

 

Det som er så kjekt med riot klassene, er på oppdrag modes, som sabotage osv. Når du planter, snur du ryggen mot fienden (noe som legger skjoldet den veien så du er beskyttet)+medspillere som hjelper deg med å ta de som skyter deg.

Samme med defuse.

 

 

Greit på ctf også med skjoldet på ryggen ;) (Og Marathon) XD

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er altid like artig å se at folk sutrer over at et element i et spill er feigt. Folk klager over camping og at enkelte våpen og equipment er for bra, men samtidig er det ting man kan bruke selv, men man har valgt annerledes fordi man trodde valget man gjorde var best.

 

Slutt og klage, lær deg å spille :)

Lenke til kommentar

Hatet hele konseptet med udedikerte servere, men en kamerat av meg kjøpte det (på PC), selv om jeg hånet han igjen og igjen. Tok en titt, og det var ikke så ille alikevel. Har da aldri vært et klanmenneske uansett... Kjøpte det her om dagen, og kan ikke si jeg angrer. Jada, jada, jeg er en synder, jeg vet.

 

 

Jeg er da den første til å si at jeg tok feil.

Lenke til kommentar
Kjenner jeg er sulten på litt lesestoff vedr. strategier osv. til multiplayermaps... Noen som har noen nyttige lenker? Har søkt litt, men det jeg finner er heller magert...

 

Har en generell taktikk på alle maps;

Aldri stå i ro. Sprint rundt med et fortskytende våpen (assault rifle eller submachine gun), og ha stungrenades, når du er ved bygninger osv, kast en stun, løp mot dem i sikksakk, og knife dem. Er altfor lett, hvis avstanden blir for stor, sprayer du som faen med geværet.

 

På store baner er det også lurt å løpe langs kanten av mappet og komme bak fienden så kan du knife hele teamet uten at de merker det.

Lenke til kommentar
Kjenner jeg er sulten på litt lesestoff vedr. strategier osv. til multiplayermaps... Noen som har noen nyttige lenker? Har søkt litt, men det jeg finner er heller magert...

 

Har en generell taktikk på alle maps;

Aldri stå i ro. Sprint rundt med et fortskytende våpen (assault rifle eller submachine gun), og ha stungrenades, når du er ved bygninger osv, kast en stun, løp mot dem i sikksakk, og knife dem. Er altfor lett, hvis avstanden blir for stor, sprayer du som faen med geværet.

 

På store baner er det også lurt å løpe langs kanten av mappet og komme bak fienden så kan du knife hele teamet uten at de merker det.

 

Det er vel egentlig best å campe i et hjørne hvis det er fullt og Free-for-all. For det kommer folk fra alle kanter. Går ikke ann å bruke taktikk der nei.

Lenke til kommentar
Så med andre ord så er kulene perfekt for å skyte igjennom vegger osv ?

 

"Because the bullets do not expand, they are more effective at piercing armor.

They are more durable and withstand rough handling on the battlefield.

Their rounded tips permit proper transit up the feed ramp, whereas the usage of hollow point bullets increases the chance of one failing to feed properly by the mechanism."

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Full_metal_ja...llet#Advantages

 

Med andre ord: Ja de er perfekte for å skyte gjennom vegger osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...