Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 PC, og ps3 ^^ -> http://gamer.no/artikler/56575/lyst-pa-flere-brett-til-modern-warfare-2/ Men det er tomt nå da Han ene hadde allerede penger klar til å kjøpe det, han andre også forsåvidt. Men gratis er best^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Men hvis dere spør pent har jeg en ekstra kode på pc dvs, jeg aner ikke helt hvem av dere som skal få den da. Endret 4. mai 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ah i see Vell kjipt det ble tomt så fort da Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Men hvis dere spør pent har jeg en ekstra kode på pc dvs, jeg aner ikke helt hvem av dere som skal få den da. *Puppy eyes* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Som jeg sa til en annen som spurte, hvorfor bør akkurat du få ? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Som jeg sa til en annen som spurte, hvorfor bør akkurat du få ? I r so poer, n' I cant rely affort teh package... Neida, har egentlig ikke en god grunn, men hadde ikke takket nei hvis jeg fikk tilbud om dette. Pass på å dobbelskjekke om det er noen venner som trenger den før du deler den ut til en eller annen stranger. Endret 4. mai 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har nå gitt allerede to til to kompiser, ellers er det ingen andre som har mw2, som jeg orker å gi til. Men ja, får se, men veit ikke helt hvem jeg skal gi til. Du og en til har spurt, vanskelig valg. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har nå gitt allerede to til to kompiser, ellers er det ingen andre som har mw2, som jeg orker å gi til. Men ja, får se, men veit ikke helt hvem jeg skal gi til. Du og en til har spurt, vanskelig valg. Du kunne jo ha satt opp en liste over de som ønsker, og så brukt internettsiden random.org til å velge ut en tilfeldig vinner? Det kunne gjort valget enklere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 står på mw2 på ps3 at mapsa nå er tilgjengelig,. men finner de ikke Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dem blir ikke tilgjengelig før imorra. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 rart det står i spillet de er tilgjengelige da Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Enig, veit ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Koden gitt bort, beklager til dere som ikke fikk Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dvs, den er ikke gitt bort til noen som helst enda. Men har mer eller mindre sagt at en annen kan få den. Får se, men ja argh for et vanskelig valg. Men har nå egentlig sagt ja til han, mer eller mindre. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Kjøpt stimulus pakken nå, må man laste den ned, eller installerer den seg selv? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 rart det står i spillet de er tilgjengelige da Den er tiljengelig i USA. Amerika skal ha alt først vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå