Dufen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 SATANS JÆVLA RUSSERE! Har sittet og kjørt game på game og KUN kommet i game med Russere som hacker alle FAN MEG sammen Når man treffer en klan som er siste prestige med gamewinningcam er slik at de kommer rundt hjørner også er plutselig siktet på hodet til han de tar og ALLE skuddene de har gjort i gamet har vært headshots... HVA FAN GJØR DE DA? HAAAAAAAAAAAAAAACK... Det verste er at jeg har begynt å notere hva slags folk som KAN være hackere og det er meeeeeget få som ikke er russere... Begynner å bli drittlei hele matchmaking systemet til IW... Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Den siden der kan være jævlig dumm noen ganger Sier at i7'en pcen min ikke klarer det noen ganger og andre ganger ikke ^^ Men nå savner jeg virkelig å spille CoD, gjort alt for mye skole ting og eksamen ditt og datt F*** This Sht. Savner følelsen av å eie nubs med Intervention og USP. Barerobert: Si at du har en Liter 1919 Jeltsin Vodka i heim og be dem snillt om å stopp CHEATING, så kan de få en slurk. Så topper de sikkert. Du vet aldri hva russere gjør når de får høre at du har de beste varer i heimen Endret 2. mai 2010 av Berniy Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er en del som bruker det, men... Unødvendig. Nei, med Pro kan en holde siktet presist i lengre tidsrom Jah, waaaooooow.... Trenger sjeldent(aldri) å holde pusten lengre en hva du kan uten steady aim pro. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Føler at jeg treffer bedre med steady aim. Da quickscoper jeg. Men, er vel bare bullshit? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Konklusjon: Hvis du er 14 år så er no-scope "skillz". Dersom du er eldre, er det bare teit og 100% random. Jeg er 14 år og no-scope ekke "skillz".... Det er GULL;) Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Noen som husker hva siden der man kunne sjekke de ordentlige statsene til våpnene i MW2? Det er en flash animasjon. Evt om noen har noen andre bra sider Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/ Den du tenker på kanskje? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Føler at jeg treffer bedre med steady aim. Da quickscoper jeg. Men, er vel bare bullshit? Steady Aim: Increased hip-fire. Nei, ingen bullshitt! For når du quick-scoper, da trekker du som regel ikkje sikte heilt opp sånn at du ser i det, so på ein måte so blir det ein liten no-scope Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei. Onkelen min har kjøpt nye pc å brukt CD-keyen 2 ganger allerede. Hvordan fikser jeg dette? Naturligvis uaktuelt å kjøpe ny kopi av prinsipp. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kan du ikke bare laste ned fra steam? http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/ Den du tenker på kanskje? Ja! Thanks Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Sykeste killet EVER i min MW2 karriere. Subbase, intervention m/ quickscope oppsett. Løper på kaia, quickscoper hele veien til enden, 2x HS, 1 normal kill på 1 skudd Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hadde ganske bra rush på afghan i går. Jeg kommer fra C og ingen vet jeg kommer, tar 2stk (en med quickscope) som er i midten før jeg hopper frem og tar 2 stk med quickscope som sitter mot b før jeg hopper rundt å noscoper en som kommer bak meg. Så reloader jeg og ser mot b igjen. å tar 2 til på 2 skudd:P Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når kommer map pakka til PS3? i natt:) Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 På MW2 vet jeg ikke helt, men tror no-scope her er veldig mye luck. COD4 derrimot er skills. kan lene til sia/gå på huk/bytte våpen for at skuddet skal gå rettere og kan treffe nøyaktig gjennom hele bana da fienden f.eks. bare er en liten prikk. Noen som vet om jeg kan spille med noen som ikke har map-packen bare det ikke er noen av de nye mapsa, hvis jeg laster de ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som vet om jeg kan spille med noen som ikke har map-packen bare det ikke er noen av de nye mapsa, hvis jeg laster de ned? Niks, de blir kicket fra gamet fordi de ikke har mapsa. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når kommer map pakka til PS3? i natt:) Gleder meg til å komme hjem fra skolen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg finner den ikke på PS Store :/ Edit: Kommer ikke til Europa før i morgen, nei. Endret 4. mai 2010 av Raste Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som vet om jeg kan spille med noen som ikke har map-packen bare det ikke er noen av de nye mapsa, hvis jeg laster de ned? Niks, de blir kicket fra gamet fordi de ikke har mapsa. ååh.. Har jo lyst på nye maps, men tror ikke vennene mine gidder å betale masse for 5 maps når de nesten ikke spiller går ikke private heller? hvis en spiller bare de gamle mapsa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå