Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Viser overhodet ikke at du har skills. Noscope er relativt random, og de eneste som prøver på det er fraghunters som vil lage montages eller hva nå dere kaller det.

Det er det som gjør no-scope så morsomt. Man får det kun en sjelden gang, og da blir det litt mer stas en et vanlig hardscope skudd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No scope er ikke skills. Du kan ikke trene deg opp til å få skuddet der du vil. Quick scope derimot, er skills. Men allikevel så er det jo ganske spesielt når du får til en no scope på lang avstand.

Lenke til kommentar

No-scope er skills. Eller, kanskje det ikkje er direkte noscope. Eg står og siktar inn med ein scope på 2 sekund kanskje. So smeller eg av, treffer på det. Noscope på avstand er skills og flaks. For du får det bedre til med litt skills i det heile..

Noscope på kort avstand, vil eg sei ein trenger skills til for å treffe på 1 forsøk. For skal du treffe på 1 skudd på første forsøk, so må du vite kor du skal sikte. Med å sjå på crossifiren..

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=lnAr4WXvaWo&annotation_id=annotation_628842&feature=iv

Så dette er ikke skills da? Ser at de fleste her sikter dem inn i crossairen før de skyter.

I tillegg er alt round/game winning kill cam.

Det er jo mye flaks, men mye litt trening også vil jeg tro.

Private lobbys der ALLE går etter sinnsyke RWK/GWK. Da vil man få mange slike . Selvfølgelig hjelper det å sikte, men så lenge du har personen innenfor crosshairet er det mulighet for treff. En noscope i MW2 er 80-90% flaks imotsetning til MW1 der det fantes teknikker for å få treff stortsett hver gang. Men det ser uansett like kult ut om man får en pen noscope.

Lenke til kommentar

Ser at eg er over 14, og meinar det motsatte. No-scope krevst skills. Er ikkje berre å få personen inn i crossifire, du må ha han inn i midten.

So kom ikkje her å sei at so lenge du ha personen inn i crossfiren so er det ein muligheit. FÅ HAN I MIDTEN!:p

Nei, eg gir meg ikkje..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...