Manx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Når kommer map pakka til PS3? Tirsdag... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Åssen er det med cheatere på pc versionen nå? Kjenner det klør litt i triggerfingen. Cheatere har ødelagt dette spillet:( Fatter ikke hvorfor de lager et bedre vac system, for det som er i dag fungerer ikke. Endret 1. mai 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hørt rykter om at noen lager en cheat som skal se andre cheatere....det hadde vært kult. Det hadde jeg kjøpt:) Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 De fleste cheaterne spiller enten vanlig Team Deathmatch eller Ground War, så hvis du vil ungå dem kan det være en ide å prøve Merch TDM eller TDM Express. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 De fleste cheaterne spiller enten vanlig Team Deathmatch eller Ground War, så hvis du vil ungå dem kan det være en ide å prøve Merch TDM eller TDM Express. De spiller alt. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) De fleste cheaterne spiller enten vanlig Team Deathmatch eller Ground War, så hvis du vil ungå dem kan det være en ide å prøve Merch TDM eller TDM Express. De spiller alt. Det er mulig, men flertallet holder seg til vanlig TDM eller GW. Færre cheatere på de andre spillmodusene. Endret 1. mai 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hørt rykter om at noen lager en cheat som skal se andre cheatere....det hadde vært kult. Det hadde jeg kjøpt:) En "aimbotaimbot" Hadde LETT kjøpt den jeg og... Å så hørt kidsa KLIKKE på mic Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Ble beskyldt for å wallhacke idag.. På Xbox.. Trodde ikke det var mulig engang. Var på highrise og idioten stod på samme spot i to runder SnD og prøvd å snipe på skrå over til motsatt spawn i starten. Er blitt rimelig lei av dette og løper hver gang rett til venstre fra starten og fyrer noen skudd igjennom veggen. Svarte rolig å behersket at dette er sånn som skjer når du står i spawn som en halvtomsing 1 min etter at runden hadde startet.. Han var forøvrig svensk. Endret 1. mai 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Fikk Xboxen tilbake i går, og har vel rukket noen timer med MW2. Deilig å være tilbake. Fått mer og mer sansen for AUG HBAR nå, med grip og red dot. Mmmm! Tenkte jeg skulle prøve litt annet enn min trofaste ACR. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Uff har ikke sansen for ACR jeg, synes det er betegnelsen på Nub Gun deluxe, samt tactical knife dudes. Den har null rekyl og tar vel middel's damage. For å si det mildt er jeg Assault Rifle hater, men begynt så vidt å gå litt bort fra Intervention og UMP, og kan si at AUG eier samt M-16 og Famas er morsomme og bruke til tider Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ja til bedre anti-cheat NUH! Lei av å reporte alle sammen, de skal hentes inn automatisk! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 "Bæ Bu Bæ Bu, Get YAH Hands in the Air, Anti Cheaters are here!!!!!" Burde være noe sånt som kommer hvis en cheater 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Tror ikke det er noen av oss her som har bedre aim enn disse kara http://www.vgtv.no/?id=30113&category=1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Noobz.. De brukte ikke Ninja Pro.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hirr hirr, de er så AWESOME at de kjører UTEN perks og killstreaks Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ljv2vn-T1_E No-scope over hele Highrise av minn venn nihx. Han har blitt en del bedre til å redigere en sist gang. Lol. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Bedre og bedre... Sikkert fler effekter. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor folk synes noscope er så stas... Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Viser at du har skillz*, også er det jævlig moro :!: Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Viser overhodet ikke at du har skills. Noscope er relativt random, og de eneste som prøver på det er fraghunters som vil lage montages eller hva nå dere kaller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå