Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åssen er det med cheatere på pc versionen nå? Kjenner det klør litt i triggerfingen.

Cheatere har ødelagt dette spillet:(

Fatter ikke hvorfor de lager et bedre vac system, for det som er i dag fungerer ikke.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

De fleste cheaterne spiller enten vanlig Team Deathmatch eller Ground War, så hvis du vil ungå dem kan det være en ide å prøve Merch TDM eller TDM Express.

De spiller alt.

Det er mulig, men flertallet holder seg til vanlig TDM eller GW. Færre cheatere på de andre spillmodusene.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Ble beskyldt for å wallhacke idag.. På Xbox.. Trodde ikke det var mulig engang. Var på highrise og idioten stod på samme spot i to runder SnD og prøvd å snipe på skrå over til motsatt spawn i starten. Er blitt rimelig lei av dette og løper hver gang rett til venstre fra starten og fyrer noen skudd igjennom veggen. Svarte rolig å behersket at dette er sånn som skjer når du står i spawn som en halvtomsing 1 min etter at runden hadde startet.. Han var forøvrig svensk.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Uff har ikke sansen for ACR jeg, synes det er betegnelsen på Nub Gun deluxe, samt tactical knife dudes. Den har null rekyl og tar vel middel's damage. For å si det mildt er jeg Assault Rifle hater, men begynt så vidt å gå litt bort fra Intervention :love: og UMP, og kan si at AUG eier samt M-16 og Famas er morsomme og bruke til tider :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...