xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Raffica er awsome. Bruker den med ACR klassen min. ACR voldtar på avstand, og raffica voldtar på close-range. Et veldig komplett oppsett. Alt med silencer. Prøv famas, med silencer og SP så er det 1 burst i close og kanskje litt middle, og resten er det 2 burst. Dropper du silencer er det 1 burst uansett range. Famas mister ikke dmg på range (utenom det lille som er ved close range), men det gjør ACR. ACR silence har egentlig relativ liten dmg, så lenge greier å ha han i sikte lenge nok så er den bra. Light Machine gun mister heller ikke dmg på range, og AUG kan du fint bruke som et assult våpen. Setter du på grip på den så er den også like stabilsom acr, samtidig som den er mye sterkere. Den har nok skudd til at du bruke bling med god samvittighet også. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg brukte ACR m/silencer + cold blooded før.. da hadde jeg faktisk ganske god aim, men så prøvde jeg M4 u/silencer + stopping power og aimen min ble fort mye dårligere :O trengte jo ikke treffe dem like mye for at de skulle dø... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Fikk End of Line tittelen nå, I'm proud! Endret 30. april 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fikk End of Line tittelen nå, I'm proud! *liker* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fikk End of Line tittelen nå, I'm proud! *liker* Takk for det Liker tittelen ja, men bruker det norske flagget helst jeg. Og Ultimate Sacrifice emblemet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fikk End of Line tittelen nå, I'm proud! *liker* Takk for det Liker tittelen ja, men bruker det norske flagget helst jeg. Og Ultimate Sacrifice emblemet. Bruker også norsk flagg , emblemet er den svarte "punisher"hodeskallen, tror jeg fikk den for 1bullet2kills elns, det hakke så mye å si. Jeg synes den er nifst stilig anyways Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Skulle ikke map-packen til PC komme i dag? -.- Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) 4.mai er ikke idag Endret 30. april 2010 av berniy Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hva skjer med de som ikke gidder å kjøpe map packen egentlig? Blir det sånn at om et av de nye mapsa kommer så blir en kastet ut av gamet? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er det som skjer på xbox i det minste, så regner med det er slik på PC også. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Fikk min første nuke i dag Har jobba med det i 2-3 dager nå, så det var deilig at det endelig løsna! Spilte domination på favela. Harrier - Ac130 - Nuke Klassen jeg brukte var: Tar-21 /holographic M93 Raffica /silencer Claymore Stun ScavengerPro StoppingPowerPro NinjaPro Endret 30. april 2010 av Tapetfjes Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg har kanskje ikke fått dette med meg før nå, men fungerer ikke USB headset til ingame lyd på ps3?!? Kjøpte et USB headset i dag, men får jo ikke noe lyd gjennom det. Har googla litt, men fant ikke noe konkret svar... Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 En liten quality test jeg lasta opp på YouTube nå, tell me what you think? Btw, noen som vet hvordan jeg får videoen til å ''strekke ut'' slik at den dekker hele YouTube skjermen? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvilken sang var det i klippet? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvilken sang var det i klippet? Blue Stahli - Corner Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Dette opplegget med å forandre ping barene til andre faktorer, er dette i mot steams fikleri regler ? Blir ikke VAC banna om jeg tweaker i configen? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Når kommer map pakka til PS3? Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Åssen er det med cheatere på pc versionen nå? Kjenner det klør litt i triggerfingen. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Åssen er det med cheatere på pc versionen nå? Kjenner det klør litt i triggerfingen. Helt jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå