branick Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Dere som driver å quick scope med sniper, bruker dere og holde inne Shift? (snakker om PC siden jeg ikke vet om det er anderledes på konsoll) Jeg driver og trener inn; høyreklikk -> shift -> venstreklikk, men enkelte sier at det ikke har noe og si om jeg trykker shift mens andre mener det motsatte. Fant ikke noe på google heller. Jeg har skift trykket ned allerede før jeg trykker på høyre musetast for å sikte inn. Det har bare forskjell hvis du lar siktet komme helt opp før du skyter. Skyter du før siktet er helt oppe har det ingen betydning. Jeg gjør det bare av ren vane, fordi jeg da har "muligheten" til å vente bittelitt lenger med skuddet for å sikre meg et treff. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Dere som driver å quick scope med sniper, bruker dere og holde inne Shift? (snakker om PC siden jeg ikke vet om det er anderledes på konsoll) Jepp. Holder inne skift - høyreklikk - skyt Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Dere som driver å quick scope med sniper, bruker dere og holde inne Shift? (snakker om PC siden jeg ikke vet om det er anderledes på konsoll) Jeg driver og trener inn; høyreklikk -> shift -> venstreklikk, men enkelte sier at det ikke har noe og si om jeg trykker shift mens andre mener det motsatte. Fant ikke noe på google heller. Jeg holder også inne L3 (på PS3) hver gang jeg scoper med sniper. Det gjør jeg av vane, og da kan man som branick sier vente litt med skuddet for å sikre et treff. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er det vanlig å bruke steady aim med sniperen? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er en del som bruker det, men... Unødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er en del som bruker det, men... Unødvendig. Nja, fint å drag-shotte med Steady Aim Pro. Bra ting for de som hardscoper også. Bruker det å Ninja pro jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Pft, Slight of hand, stopping power og ninja Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det meste står besvart her http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33955524 Takker http://www.youtube.com/watch?v=qftefeBg_Sc&playnext_from=TL&videos=8-4E-swExO8 Fantastisk tegnefilm. Så sant! Litt overdrevet, men så sant! Hva i helvete har de gjort med spawnsystemet?! Det er det verste noensinne! Verre enn i COD4 også. Pga. det skal være lett å få payback har dem vel gjort at man spawner enda nærmere hverandre. Spilte på scrapyard(i går tror jeg) Den byggningen det ene laget spawner i capture the flag, der en kan klatre opp stigen til 3 etasje.. Så så vidt innafor døra, aima i tilfelle det skulle være noen der. Det var ikke noen av det jeg kunne se så jeg gikk fort ut igjen, men i det jeg tar ut siktet og runer gjørnet igjen spawner det to stykker rett forran meg som er på det andre laget. Det var ikke mer enn 2-3 meter unna meg! Har også flere ganger spawna inne i et gjørne og når jeg har løpt 2 meter blir jeg skutt bakfra fordi da ver det en annen fiende som spawna samme sted som meg. Eller at jeg har spawna men at jeg nesten ikke klarer å ga fremover fordi da er det en annen som har spawna inne i meg og dreper meg. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvilken sidearm er best for sniper? Bruker ikke stopping power og steady aim så er ikke noe særlig med akimbo. Prøvde med G18, men den er helt ubrukelig. Jeg snek meg opp på en fiende med den, plasserte 6 kuler i hodet på han før han var ferdig. Blir litt drøyt synes jeg. I tilleg skifter man fra sniper til G18 ganske sakte, hadde vært kjekt med ett raskt bytte når man hører fiende spawne rett bak seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvilken sidearm er best for sniper? Bruker ikke stopping power og steady aim så er ikke noe særlig med akimbo. Prøvde med G18, men den er helt ubrukelig. Jeg snek meg opp på en fiende med den, plasserte 6 kuler i hodet på han før han var ferdig. Blir litt drøyt synes jeg. I tilleg skifter man fra sniper til G18 ganske sakte, hadde vært kjekt med ett raskt bytte når man hører fiende spawne rett bak seg. Bruker selv Magnum .44 eller Spas 12. Ganske fine de, og med steady aim på så er det enklere å ta folk med hagle. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Bytte fra Sniper til AA12 tar jo helt forferdelig lang tid.... Har daua mye pga det. Magnum akimbo er ganske brukbart mener jeg Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Liker USP Akimbo veldig godt, rask å bytte til og har en god fire rate. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har laget en liten guide map for snipere hvor det er lett å gjøre "Area Kontroll" og Hvordan og kontre snipere som befinner seg på dette stedet. Den blå linjen viser kontrings metodene mine. De røde linjene som går ut fra det røde området er Sniperns View, og hvor det er bra og sikte. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Magnum Akimbo er og veldig god, og kjempegøy å spamme med Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvilken sidearm er best for sniper? Bruker ikke stopping power og steady aim så er ikke noe særlig med akimbo. Prøvde med G18, men den er helt ubrukelig. Jeg snek meg opp på en fiende med den, plasserte 6 kuler i hodet på han før han var ferdig. Blir litt drøyt synes jeg. I tilleg skifter man fra sniper til G18 ganske sakte, hadde vært kjekt med ett raskt bytte når man hører fiende spawne rett bak seg. Sjekk ut raffica. Den er ganske lik famas. Uansett, postet denne videoen noen sider tilbake og her er den igjen. Tror du dreper på et burst i close combat uten stopping power og uten silencer. http://www.youtube.com/watch?v=TmRU9oxhpr8 1 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har faktisk sett den før Brukte raffica en stund, men den funker ikke så godt på folk med commando og lightweight. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har faktisk sett den før Brukte raffica en stund, men den funker ikke så godt på folk med commando og lightweight. Learn to aim then!!! haha neida Personlig bruker jeg raffican selv m silencer på sniper kittet(SOH,Coldblooded,Ninja som perks) og jeg syns det funker knall, men nå liker jeg å quick scope mye. Så bruker ikke secondary så veldig ofte, men det har funket for meg i mange av tilfellene BTW, hørt at det er en bug m raffica som gjør at selv med silencer så vises man på radar, noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har ikke pc til å game på om dagen så får ikke sjekka selv... Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er sant, da tror jeg kanskje jeg hadde prøvd spas, eller den som ligner på spas som ikke er pump action. Fordi du ikke har stoppingpower kan du trenge flere skudd oftere. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er en del som bruker det, men... Unødvendig. Nei, med Pro kan en holde siktet presist i lengre tidsrom Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Raffica er awsome. Bruker den med ACR klassen min. ACR voldtar på avstand, og raffica voldtar på close-range. Et veldig komplett oppsett. Alt med silencer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå