Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pavelow teller ikke med mindre du caller den inn for så og drepe noen før pavelowen dreper noen.

Seriøst? da er det lurere å ta chopper gunner isteden for pavelow?

Er veldig subjektivt det du sier, sjekka du statsa etterpå?

ja

sentry gun, care package og emergancy airdrop funker heller ikke

Okey. Hva synes du om: Predator missile - harrier - chopper gunner?

Lenke til kommentar

Pavelow teller ikke med mindre du caller den inn for så og drepe noen før pavelowen dreper noen.

Seriøst? da er det lurere å ta chopper gunner isteden for pavelow?

Er veldig subjektivt det du sier, sjekka du statsa etterpå?

ja

Det går fint :thumbup: Det e rmange som bruker den rekkefølgen :cool:

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar

Skifta killstreaks til Harrier - CG - Nuke for første gang i dag. Er blitt småforelska i M93 Raffica i det siste og tenkte at det var verdt et forsøk. Spilte FFA på Quarry og spilte relativt tilbakeholdent med claymores og silencer.

Daua 2-3 ganger til å begynne med, men så begynte aimen å sitte. Kom meg til harrier og den gav meg 2 kills, en sprang på en claymore og jeg plukka en med rafficaen. CG drepte 12 og jeg begynte å få knarkeskjelvinger i knærne. Jeg greide å skyte en person til, og begynte å skjønne at dette virkelig kunne gå. Så kom det en til inn i bygningen der jeg var. Jeg skjøt 2 bursts på han; en i kassa og en i hodet, men han hadde selvfølgelig painkiller... Så sprang han bak dekke, og da han hoppa fram igjen hadde han funnet fram tuben. :love:

Skal ærlig innrømme at jeg hadde stygt lyst til å knuse noe da det samme skjedde på 23 kills på Highrise runden etter :blush:

Lenke til kommentar

Klokt valg i forhold til å¨få sinnsykt med kills ;) Men det er jo strengt tatt ikke nødvendig at din høyeste killstreak gir deg kills til streaken. Pavelow og emergancy airdrop kan begge være bedre enn både AC-130 og CG, fordi i Emergancy Airdrop kan du få alt utenom Nuke, og pavelowen kan du løpe rundt selv samtidig. Hvis du bruker pavelow kan du samle opp kills til en ny streak samtidig som den eier. Når du greier det skal jeg love deg du gruser det andre laget ;) (vært på god vei til 3 pavelows på 2 death en gang, men runden var over da jeg kalte inn min tredje predetor. Ikke fordi jeg var treg på streaksa, men joina midt i runden :p) Så CG er bedre for å få nuke og avarage players, men en pro player vil jeg si Pavelow kan være mye mye bedre.

Jeg er langt ifra pro, men jeg har mine runder der jeg eier.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Hva i helvete har de gjort med spawnsystemet?! Har ikke spilt på litt over en uke nå, og nå plutselig har jo spawnsystemet forandret seg totalt. Er UMULIG å få nuke, siden det alltid spawner en eller annen luring rett rundt et hjørne eller bak deg (til enda større grad enn før). Skulle dette liksom være en forbedring? Gjorde jo spillet enda værre.

Lenke til kommentar

Pred. missil -> Harrier -> Pavelow. Kall inn Pavelow, dø, skyt noen. Så har du pred.missil rimelig fort igjen om den gjør jobben sin.

Med mindre den buggen er patchet, da.

Det er den nok. Jeg har brukt pavelow mye, og kamerat min som jeg har sett på og de fleste gangene greier vi å dø dør harrieren er ferdig, og aldri sett noe til dette. Tror kanskje dette hadde vært rimelig kjent da også ;)

Lenke til kommentar

Dere som driver å quick scope med sniper, bruker dere og holde inne Shift? (snakker om PC siden jeg ikke vet om det er anderledes på konsoll)

Jeg driver og trener inn; høyreklikk -> shift -> venstreklikk, men enkelte sier at det ikke har noe og si om jeg trykker shift mens andre mener det motsatte.

Fant ikke noe på google heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...