Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Har møtt mindre cheatere i det siste, awesome!

Åh? Tett før jeg begynner å spille igjen. :p

Ja, sant!

Må være noe som har skjedd, kanskje VAC fungerer?:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

japp, er det lur å være "usynlig" - altså bruke silencer, silent footsteps (eller hva det heter)?

Ninja Pro er alltid bra.

Hvis du er aggresiv er silencer bra, men hvis du kjører mer å defensivt kan det være bra å ikke ha det, fordi da kommer det flere mot deg. Bruke red dot / holo gjør at ihvertfall jeg blir litt bedre til å sikte, men da kan jeg ikke bruke silencer (evt. bling, men scavanger og maraton synes jeg er mye bedre)

funker bra med spas elns uten silencer, og et "main" våpen med silencer. Kan bytte litt spotsog velge hvor motstanderen tro du er..

Sant, eneste som er dumt med å bytte til et våpen, spesielt spas, når du går inn i et hus er at dette tar tid. Når du rusher er dette dyrebar tid fordi fienden kan komme veldig fort på deg. Av samme grunn bruker jeg stun (0,2sec cast) istedenfor flash (0,7sec cast).

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Når du rusher er det egentlig lurt å bruke Handgun som Secondary (Tactical Knife), hvis du møter på 3-4 stk med UMP og tar 3 av dem og er tom for skudd er det abre å dra frem pistolen og eie dem :D

Selv Gjør jeg det samme som Vitamin C, bruke stun pga de er raskere :D

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg!!? :(

Steam ble nettopp updatert med nytt utseende. Bra det, så slepper det å se ut som du skal spille et spill fra 2000... Det er bare en ting; Når jeg skal inn på MW2 mp sier den at det er forskjell fra det som er lagret på pc'en og på nettet. Jeg på lase ned det fra nettet, eller uploade det jeg har på pc'en til steam. Hvis jeg uploader det til steam, mister jeg mp profilen min og lvl'et da? og hvis jeg laster ned det som er på steam, mister jeg det som er gjordt på sp da? Ser jo ut som jeg må slette en av delene... :S

Ser ut til å funke nå :/*

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

For å besvare spørsmålet ditt men, all fremdrift i spillet ligger lagret på en server på nettet så du vil ikke miste level, våpen eller annet,

Er du helt sikker på det? Var ikke sånn med COD:MW1 ihvertfall.. der var alt lagret lokalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har møtt mindre cheatere i det siste, awesome!

Åh? Tett før jeg begynner å spille igjen. tongue.gif

Ja, sant!

Må være noe som har skjedd, kanskje VAC fungerer?:hmm:

Ahaha!, Den var god :tease:

Endelig skjønte en vitsen min!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...