Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et viktig spørsmål: Hva er lurt å gjøre hvis man vil får så høy killstreak som mulig? Hva slags class, hvilke killstreak rewards og hvilken spilltype (domination, ground war?) pls svar :cool:

Ground war med Predetor - Harrier - Chopper gunner er ganske bra. Eller UAV - Predetor - Harrier som er lettere, men ikke fult så uber.

Class er det bare å lage noe du trives med og spille etter det, men du må huske å legge opp til å ha nok skudd. Claymore er meget elskbar og hjelper endel.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Jeg har et viktig spørsmål: Hva er lurt å gjøre hvis man vil får så høy killstreak som mulig? Hva slags class, hvilke killstreak rewards og hvilken spilltype (domination, ground war?) pls svar :cool:

Ground war med Predetor - Harrier - Chopper gunner er ganske bra. Eller så kan du jo prøve Harrier - Pavelow - Chopper gunner/AC-130, men den er mye vanskeligere. Hvis du bruker AC-130 så kan du ha alle 3 killstreaksa oppe samtidig som er bra hvis det er sant på runden, men waste i forhold til kills fordi Pavelowen dreper fint alene. Emergancy airdrop kan vøre veldig bra den også, men det er så dritt å legge ut pakker og sånt.

japp, er det lur å være "usynlig" - altså bruke silencer, silent footsteps (eller hva det heter)?

Lenke til kommentar

japp, er det lur å være "usynlig" - altså bruke silencer, silent footsteps (eller hva det heter)?

Ninja Pro er alltid bra.

Hvis du er aggresiv er silencer bra, men hvis du kjører mer å defensivt kan det være bra å ikke ha det, fordi da kommer det flere mot deg. Bruke red dot / holo gjør at ihvertfall jeg blir litt bedre til å sikte, men da kan jeg ikke bruke silencer (evt. bling, men scavanger og maraton synes jeg er mye bedre)

Aggresivt synes jeg er ganske vanskelig på ground war og da pleier jeg å dø etter 3-4 killstreak. Kompisen min takler dette mye bedre og han får highest K/D omtrent vær eneste runde selv om han bruker pavelow som høyeste killstreak. Jeg greier det fint hvis jeg spiller vanlig domination, men da tar killstreaks lang tid.

Defensiv classen min bruker jeg Famas for den mister ikke dmg på lang avstand og dreper på en burst på lang avstand med stopping power uten silencer. På aggressiv bruker jeg UMP silencer og "semi aggresiv" bruker jeg Tar-21 med silencer. Silencer på UMP gjør våpenet at det ikke sprayer så mye og Tar har så høy dmg at du merker ikke noe til silenceren.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Argh, får ikke bluetooth miccen til å virke når jeg spiller MW2. Den funker fint når jeg tester den på tilbehørsinnstillingene på hovedmenyen, men så snart jeg starter opp MW2 så virker det som den ikke motar noe lyd i det hele tatt.

Help?

*SOLVED*

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Forumet dems er nedspammet med folk som klager over uendlig noobs som aldri har rørt et FPS spill før og konstant bruk av G18 og commando, tube eller what ever. 

Dette ble for dårlig.

Strengt tatt er G18 en del av spillet - alle kan bruke den om de vil, og det er fantastisk greit å dra frem G18 akimbo om man er tom for ammo på primær, eller skal inn i ett hus eller smug (for ærlig talt, FAL med ACOG virker ikke like bra i alle situasjoner).

Lenke til kommentar

Ninja Pro er alltid bra.

Hvis du er aggresiv er silencer bra, men hvis du kjører mer å defensivt kan det være bra å ikke ha det, fordi da kommer det flere mot deg. Bruke red dot / holo gjør at ihvertfall jeg blir litt bedre til å sikte, men da kan jeg ikke bruke silencer (evt. bling, men scavanger og maraton synes jeg er mye bedre)

funker bra med spas elns uten silencer, og et "main" våpen med silencer. Kan bytte litt spotsog velge hvor motstanderen tro du er..

Lenke til kommentar

Elevator på derail er lekende lett. :dontgetit:

Elevator som i heis?

Er ein bug som kan utnyttast slik at du ender opp ca 50 meter opp i himmelen, søk på youtube for guide.

Bruker du denne buggen så er du så høgt oppe at andre spelera berre ser deg som ein liten prikk oppe i himmelen. Bruker du sniper eller eventuelt grenade launcher i kombinasjon med one man army så kan du sanke kills med minimal fare for å bli drept så lenge du vil.

Lenke til kommentar

Sataaaaaaaaaaaaan :hrm:

Dreiv å testa en ny class på Scrapyard ( HC TDM )og det funka som f**n... Hadde 26-3 da det var FIRE minutter igjen og SÅ...

"Client command overload" og disconnect... WTF!?!?!?!???????? :nei:

Noen som kan forklare det?

Forresten... Det som funke som smør for meg er lista under her :w00t:

Perks:Sleight of hand pro, Hardline pro, Ninja pro

Våpen: Scar-H silenced og Raffica silenced

Equipment:Claymore og smokegrenade

Streak: Care Package, Predator og Pave low

Carepackage for å satse på UAV eller random luftvåpen.

UAV er uvurderlig på HC synes jeg... :D

Endret av barerobert
Lenke til kommentar

Forumet dems er nedspammet med folk som klager over uendlig noobs som aldri har rørt et FPS spill før og konstant bruk av G18 og commando, tube eller what ever. 

Dette ble for dårlig.

Strengt tatt er G18 en del av spillet - alle kan bruke den om de vil, og det er fantastisk greit å dra frem G18 akimbo om man er tom for ammo på primær, eller skal inn i ett hus eller smug (for ærlig talt, FAL med ACOG virker ikke like bra i alle situasjoner).

Ja løper du rundt med FAL, sniper ect så skal du jå såklart bruke secondary inne i hus (om du ikke prøver og fastscope alt som rører seg som meg da) men du har de som KUN bruker G18 og moser den over hele mappet.

Er nok de det er snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...