Dan-The-Man Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har møtt mindre cheatere i det siste, awesome! Sjæl.. og jeg nuka 2 ganger på en time, verymuchfun Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sykeste, levler med M21 snipern (acog på den atm), 0.1sec igjen av runden og sprayer magasinet random over mappet på rundown. Fikk All pro gitt Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hva gjør dere for å få høy killstreak? Endret 26. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hva gjør dere for å få høy killstreak? Holder en defensiv posisjon der fiendene kommer oftest. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg har et viktig spørsmål: Hva er lurt å gjøre hvis man vil får så høy killstreak som mulig? Hva slags class, hvilke killstreak rewards og hvilken spilltype (domination, ground war?) pls svar Ground war med Predetor - Harrier - Chopper gunner er ganske bra. Eller UAV - Predetor - Harrier som er lettere, men ikke fult så uber. Class er det bare å lage noe du trives med og spille etter det, men du må huske å legge opp til å ha nok skudd. Claymore er meget elskbar og hjelper endel. Endret 26. april 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har et viktig spørsmål: Hva er lurt å gjøre hvis man vil får så høy killstreak som mulig? Hva slags class, hvilke killstreak rewards og hvilken spilltype (domination, ground war?) pls svar Ground war med Predetor - Harrier - Chopper gunner er ganske bra. Eller så kan du jo prøve Harrier - Pavelow - Chopper gunner/AC-130, men den er mye vanskeligere. Hvis du bruker AC-130 så kan du ha alle 3 killstreaksa oppe samtidig som er bra hvis det er sant på runden, men waste i forhold til kills fordi Pavelowen dreper fint alene. Emergancy airdrop kan vøre veldig bra den også, men det er så dritt å legge ut pakker og sånt. japp, er det lur å være "usynlig" - altså bruke silencer, silent footsteps (eller hva det heter)? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kommer an på spillestilen din det. Om du liker å sitte i et hjørne, gå aggro eller holde et område. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 *snip* *snip* japp, er det lur å være "usynlig" - altså bruke silencer, silent footsteps (eller hva det heter)? Ninja Pro heter det. ^^ Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) japp, er det lur å være "usynlig" - altså bruke silencer, silent footsteps (eller hva det heter)? Ninja Pro er alltid bra. Hvis du er aggresiv er silencer bra, men hvis du kjører mer å defensivt kan det være bra å ikke ha det, fordi da kommer det flere mot deg. Bruke red dot / holo gjør at ihvertfall jeg blir litt bedre til å sikte, men da kan jeg ikke bruke silencer (evt. bling, men scavanger og maraton synes jeg er mye bedre) Aggresivt synes jeg er ganske vanskelig på ground war og da pleier jeg å dø etter 3-4 killstreak. Kompisen min takler dette mye bedre og han får highest K/D omtrent vær eneste runde selv om han bruker pavelow som høyeste killstreak. Jeg greier det fint hvis jeg spiller vanlig domination, men da tar killstreaks lang tid. Defensiv classen min bruker jeg Famas for den mister ikke dmg på lang avstand og dreper på en burst på lang avstand med stopping power uten silencer. På aggressiv bruker jeg UMP silencer og "semi aggresiv" bruker jeg Tar-21 med silencer. Silencer på UMP gjør våpenet at det ikke sprayer så mye og Tar har så høy dmg at du merker ikke noe til silenceren. Endret 26. april 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Elevator på derail er lekende lett. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Argh, får ikke bluetooth miccen til å virke når jeg spiller MW2. Den funker fint når jeg tester den på tilbehørsinnstillingene på hovedmenyen, men så snart jeg starter opp MW2 så virker det som den ikke motar noe lyd i det hele tatt. Help? *SOLVED* Endret 26. april 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Forumet dems er nedspammet med folk som klager over uendlig noobs som aldri har rørt et FPS spill før og konstant bruk av G18 og commando, tube eller what ever. Dette ble for dårlig. Strengt tatt er G18 en del av spillet - alle kan bruke den om de vil, og det er fantastisk greit å dra frem G18 akimbo om man er tom for ammo på primær, eller skal inn i ett hus eller smug (for ærlig talt, FAL med ACOG virker ikke like bra i alle situasjoner). Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Elevator på derail er lekende lett. Elevator som i heis? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 japp, er det lur å være "usynlig" - altså bruke silencer, silent footsteps (eller hva det heter)? Ninja Pro er alltid bra. Hvis du er aggresiv er silencer bra, men hvis du kjører mer å defensivt kan det være bra å ikke ha det, fordi da kommer det flere mot deg. Bruke red dot / holo gjør at ihvertfall jeg blir litt bedre til å sikte, men da kan jeg ikke bruke silencer (evt. bling, men scavanger og maraton synes jeg er mye bedre) funker bra med spas elns uten silencer, og et "main" våpen med silencer. Kan bytte litt spotsog velge hvor motstanderen tro du er.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har møtt mindre cheatere i det siste, awesome! Åh? Tett før jeg begynner å spille igjen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Elevator på derail er lekende lett. Elevator som i heis? Er ein bug som kan utnyttast slik at du ender opp ca 50 meter opp i himmelen, søk på youtube for guide. Bruker du denne buggen så er du så høgt oppe at andre spelera berre ser deg som ein liten prikk oppe i himmelen. Bruker du sniper eller eventuelt grenade launcher i kombinasjon med one man army så kan du sanke kills med minimal fare for å bli drept så lenge du vil. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Og tactical insertion da. Litt feigt men man må gjøre den buggen en gang, man kan gjøre det samme på Favela. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Sataaaaaaaaaaaaan Dreiv å testa en ny class på Scrapyard ( HC TDM )og det funka som f**n... Hadde 26-3 da det var FIRE minutter igjen og SÅ... "Client command overload" og disconnect... WTF!?!?!?!???????? Noen som kan forklare det? Forresten... Det som funke som smør for meg er lista under her Perks:Sleight of hand pro, Hardline pro, Ninja pro Våpen: Scar-H silenced og Raffica silenced Equipment:Claymore og smokegrenade Streak: Care Package, Predator og Pave low Carepackage for å satse på UAV eller random luftvåpen. UAV er uvurderlig på HC synes jeg... Endret 27. april 2010 av barerobert Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Forumet dems er nedspammet med folk som klager over uendlig noobs som aldri har rørt et FPS spill før og konstant bruk av G18 og commando, tube eller what ever. Dette ble for dårlig. Strengt tatt er G18 en del av spillet - alle kan bruke den om de vil, og det er fantastisk greit å dra frem G18 akimbo om man er tom for ammo på primær, eller skal inn i ett hus eller smug (for ærlig talt, FAL med ACOG virker ikke like bra i alle situasjoner). Ja løper du rundt med FAL, sniper ect så skal du jå såklart bruke secondary inne i hus (om du ikke prøver og fastscope alt som rører seg som meg da) men du har de som KUN bruker G18 og moser den over hele mappet. Er nok de det er snakk om. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 G-18 nubs som det refereres til er Free kills for meg som regel (hvis de ikke bruker steady aim). Du kan også holde deg unna close-quarters for det er der de som regel er. Shotgun eller Burst weapon/Sniper gjør kort prosess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå