Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du klarte MW1 på Veteran, blir MW2 barnemat. Jeg klarte det på rundt 6-7 timer maks.

 

Njaa.. har tatt en pause etter tyve forsøk på det favela-brettet, checkpointet etter hundene. MW1 på veteran gikk greit, men jeg vurderer å justere ned vanskelighetsgraden for å komme forbi dette brettet.

Jeg er stuck på samme stedet :p

 

LVl 23 en runde til så er jeg på 24 og får P90. Irriterer meg grundig at Vector ikke har heartbeat sensor.

Lenke til kommentar
Høres ut som musaksellerasjon

Hva mener du? Hos figuren i spillet, eller hos meg? Uansett, på den innstillingen jeg brukte, så flyttet markøren seg "hakkvis" i stedet for en flytende bevegelse når jeg bevegde markøren så sakte som menneskelig mulig. Hvis du setter ansiktet tett inntil skjermen, så ser du kanskje at du med letthet kan bevege markøren én pixel. Dette klarer jeg fint, men i spillet var det helt umulig. Dette hadde kanskje vært naturlig om jeg brukte 4000 dpi, men jeg brukte altså 1000. Likevel, som nevnt så fungerer det mye bedre med 500.

Lenke til kommentar
Hvis du klarte MW1 på Veteran, blir MW2 barnemat. Jeg klarte det på rundt 6-7 timer maks.

 

Njaa.. har tatt en pause etter tyve forsøk på det favela-brettet, checkpointet etter hundene. MW1 på veteran gikk greit, men jeg vurderer å justere ned vanskelighetsgraden for å komme forbi dette brettet.

Synes faktisk Favela var den vanskeligste banen på spillet jeg også. Sleit der men kom meg gjennom etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Jeg bare lurte på noe, når jeg har den perken "coldblooded" så er jeg liksom usynlig for det meste, er jeg i tillegg usynlig for de som har våpen med sånn som måler hjerteslag eller hva det er? for flere ganger så ser jeg på replayen når jeg har blitt drept at de kan se meg på på våpenet sitt og dermed vet hvor jeg er.

Lenke til kommentar
Jeg bare lurte på noe, når jeg har den perken "coldblooded" så er jeg liksom usynlig for det meste, er jeg i tillegg usynlig for de som har våpen med sånn som måler hjerteslag eller hva det er? for flere ganger så ser jeg på replayen når jeg har blitt drept at de kan se meg på på våpenet sitt og dermed vet hvor jeg er.

 

Nei, utrolig nok må du bruke en egen perk for å skjule deg for den, altså perken "ninja".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...