Martin HaTh Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hva skjer om du går prestige i MW2? PRøver å søke på google, men alt som kommer opp er "prestige edition blablalba". Tåpelig navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Informasjon om Prestige på MW2. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg ELSKER mw2 SP og MP, og jeg spilte mw som faen i en god stund Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvis du klarte MW1 på Veteran, blir MW2 barnemat. Jeg klarte det på rundt 6-7 timer maks. Njaa.. har tatt en pause etter tyve forsøk på det favela-brettet, checkpointet etter hundene. MW1 på veteran gikk greit, men jeg vurderer å justere ned vanskelighetsgraden for å komme forbi dette brettet. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har kommet til lvl 24 nå. Elsker hele spillet Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvis du klarte MW1 på Veteran, blir MW2 barnemat. Jeg klarte det på rundt 6-7 timer maks. Njaa.. har tatt en pause etter tyve forsøk på det favela-brettet, checkpointet etter hundene. MW1 på veteran gikk greit, men jeg vurderer å justere ned vanskelighetsgraden for å komme forbi dette brettet. Jeg er stuck på samme stedet LVl 23 en runde til så er jeg på 24 og får P90. Irriterer meg grundig at Vector ikke har heartbeat sensor. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Høres ut som musaksellerasjon Hva mener du? Hos figuren i spillet, eller hos meg? Uansett, på den innstillingen jeg brukte, så flyttet markøren seg "hakkvis" i stedet for en flytende bevegelse når jeg bevegde markøren så sakte som menneskelig mulig. Hvis du setter ansiktet tett inntil skjermen, så ser du kanskje at du med letthet kan bevege markøren én pixel. Dette klarer jeg fint, men i spillet var det helt umulig. Dette hadde kanskje vært naturlig om jeg brukte 4000 dpi, men jeg brukte altså 1000. Likevel, som nevnt så fungerer det mye bedre med 500. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Syns det er dumt at IW har valgt å adde en ekstra null på poengene. Blir så sinnsykt forvirra i forhold til 4'ern Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Woo! drept MINST 100 stykk med kniv idag og 100 til med Vector :] Sleight of hand pro Stopping power pro Commando pro En uslåelig kombo! Endret 15. november 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvis du klarte MW1 på Veteran, blir MW2 barnemat. Jeg klarte det på rundt 6-7 timer maks. Njaa.. har tatt en pause etter tyve forsøk på det favela-brettet, checkpointet etter hundene. MW1 på veteran gikk greit, men jeg vurderer å justere ned vanskelighetsgraden for å komme forbi dette brettet. Synes faktisk Favela var den vanskeligste banen på spillet jeg også. Sleit der men kom meg gjennom etterhvert Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Heartbeatsensor og scrambler... Får lyst til å slå trynet i skjermen og håpe jeg treffer panna til den som bruker det. Møkkirriterende og gjør SnD omtrent uspillbart. Heldigvis er det ikke så plagsomt på respawnmodes. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Heartbeatsensor og scrambler... Får lyst til å slå trynet i skjermen og håpe jeg treffer panna til den som bruker det. Møkkirriterende og gjør SnD omtrent uspillbart. Heldigvis er det ikke så plagsomt på respawnmodes. Helt enig, blir for dumt.. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg bare lurte på noe, når jeg har den perken "coldblooded" så er jeg liksom usynlig for det meste, er jeg i tillegg usynlig for de som har våpen med sånn som måler hjerteslag eller hva det er? for flere ganger så ser jeg på replayen når jeg har blitt drept at de kan se meg på på våpenet sitt og dermed vet hvor jeg er. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) zzzzzzzz Edit: Fikset det, lastet ned no-steam patch Endret 16. november 2009 av War Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg bare lurte på noe, når jeg har den perken "coldblooded" så er jeg liksom usynlig for det meste, er jeg i tillegg usynlig for de som har våpen med sånn som måler hjerteslag eller hva det er? for flere ganger så ser jeg på replayen når jeg har blitt drept at de kan se meg på på våpenet sitt og dermed vet hvor jeg er. Nei, utrolig nok må du bruke en egen perk for å skjule deg for den, altså perken "ninja". Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Med ninja blir du ikke oppdaget på heartbeat sensor. Med ninja pro så får du dead silence i tillegg. Coldblood er du bare skult for UAV, aistrikes predator misiles,ac130 og chopper gunner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Digger Bling-perken, 2 attachments på ett å samme våpen! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Neh, mere bruk for sleight of hand. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det som irriterer meg er feige folk som bruker riot-shields. Om man ikke har mer M203 G-kaster, eller frags så er det nesten umulig å drepe de. Bare hvis du får en kjangse til å skyte han fra siden. RUN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå