Berniy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hidephix (Vitamin C) Vi ha jo gamet sammen noen ganger da "Beni112" er GT'en min ^^ Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 No i stad hadde eg ei boosthunt runde og blei ganske fornøyd :)Norske ueldigvis Men sjå opp for desse gt'ane: (NOR) Grimmboo (NOR) ZaiRage (NOR) Christoph AI Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det er ingen måte å bestemme hvilken vei flyet med emergency aidrop skal komme inn på? Er så slitsomt når du kaster granaten på en rettstrekke, også kommer flyet på skrå slik at man må klatre opp på hustak og greier for å få tak i kassene Flyet kjem alltid inn i den rettninga du ser når du kastar røykgranaten. Fyrste pakken lander omtrent der røykgranaten ligger og dei 3 neste lander langs linja mellom deg i det du kastar og røykgranaten. Etter at eg blie oppmerksom på kor viktig det er at eg ser rett veg når eg brukar emergency airdrop så har eg ikkje hatt problemer med at pakkane ikkje lander der eg vil ha dei. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Når er det mappacken kommer på PC? Hørte at det var den 30. men har også hørt at det er den 4. isteden. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Den ligger på steam nå, men bare om du kjøper med MW2. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er dette på konsoll? Og Ludovico Einaudi ftw Jepp, xbox.. Hvilket capture card bruker du? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Når er det mappacken kommer på PC? Hørte at det var den 30. men har også hørt at det er den 4. isteden. Jeg var inne å tittet på nå og det står 4. mai, så det blir tirdsdag neste uke. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Helt latterlig at de skal ha 100 spenn for det. Slikt fatter jeg ikke. Om de hadde slengt fra seg dedikerte servere, fikset commando, one man army. Nerfa G18 betraktlig så hadde det verdt det. Men faens møkkaselskap. Bra at de går i oppløsning. Bare fordi IW får for lite fra Activision, gidder de ikke å fikse på dette? Forumet dems er nedspammet med folk som klager over uendlig noobs som aldri har rørt et FPS spill før og konstant bruk av G18 og commando, tube eller what ever. Dette ble for dårlig. Jaja... Mens DLC'en til L4D2 er gratis! Hurray. Fuck IW Endret 26. april 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Og til du som spurte litt lengre oppe om hva jeg filmer med, så bruker jeg et Blackmagic Intensty Pro kort (google it). Hvilket capture card bruker du? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Der ja! Titta, men tydeligvis ikke godt nok Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kjøpte denne jeg, men må vente til X360 kommer hjem fra Rep pga RROD http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Var det verdt 2000 kr? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Konamixx anbefalte meg den, men siden X360 er på repp har jeg ikke koblet den opp enda. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hidephix (Vitamin C) Vi ha jo gamet sammen noen ganger da "Beni112" er GT'en min ^^ Jaja, husker jo det Brukernavnet mitt var Hidephix her også før, men hadde en stalker og jeg likte ikke at henne leste alt jeg skrev, derfor byttet jeg Akkurat nå traver jeg rundt i russebukse og det er tid for prøvehelvete, så spiller ikke så mye for tiden. Endret 26. april 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Foresten, jeg gikk over fra ground war til vanlig domination. Fy faen så digg! Har ikke møtt en noobtuber, bazO.Oka eller commandohore. Kun en gang har jeg møtt noen som campet bak en dør for å passe på resten av laget som satt i rommet. Men det fikset meg bare mange kills etterhvert Dette var på xbox, bare til informasjon. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ground war brukes bare når du vil ha en nuke Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg har et viktig spørsmål: Hva er lurt å gjøre hvis man vil får så høy killstreak som mulig? Hva slags class, hvilke killstreak rewards og hvilken spilltype (domination, ground war?) pls svar Endret 26. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har møtt mindre cheatere i det siste, awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå