Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen måte å bestemme hvilken vei flyet med emergency aidrop skal komme inn på? Er så slitsomt når du kaster granaten på en rettstrekke, også kommer flyet på skrå slik at man må klatre opp på hustak og greier for å få tak i kassene :p

Flyet kjem alltid inn i den rettninga du ser når du kastar røykgranaten.

Fyrste pakken lander omtrent der røykgranaten ligger og dei 3 neste lander langs linja mellom deg i det du kastar og røykgranaten.

Etter at eg blie oppmerksom på kor viktig det er at eg ser rett veg når eg brukar emergency airdrop så har eg ikkje hatt problemer med at pakkane ikkje lander der eg vil ha dei.

Lenke til kommentar

Helt latterlig at de skal ha 100 spenn for det. Slikt fatter jeg ikke. Om de hadde slengt fra seg dedikerte servere, fikset commando, one man army. Nerfa G18 betraktlig så hadde det verdt det. Men faens møkkaselskap. Bra at de går i oppløsning. Bare fordi IW får for lite fra Activision, gidder de ikke å fikse på dette? Forumet dems er nedspammet med folk som klager over uendlig noobs som aldri har rørt et FPS spill før og konstant bruk av G18 og commando, tube eller what ever.

Dette ble for dårlig.

Jaja... Mens DLC'en til L4D2 er gratis! Hurray. Fuck IW

Endret av Mushrooms
Lenke til kommentar

Hidephix (Vitamin C) Vi ha jo gamet sammen noen ganger da "Beni112" er GT'en min ^^

Jaja, husker jo det :p Brukernavnet mitt var Hidephix her også før, men hadde en stalker og jeg likte ikke at henne leste alt jeg skrev, derfor byttet jeg ;)

Akkurat nå traver jeg rundt i russebukse og det er tid for prøvehelvete, så spiller ikke så mye for tiden.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Foresten, jeg gikk over fra ground war til vanlig domination. Fy faen så digg! Har ikke møtt en noobtuber, bazO.Oka eller commandohore. Kun en gang har jeg møtt noen som campet bak en dør for å passe på resten av laget som satt i rommet. Men det fikset meg bare mange kills etterhvert :D

Dette var på xbox, bare til informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...