Fredrik Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Feeet video, LasVeggis! Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Den filmen var digg og meget behagelig å se! Hva bruker du til å recorde gameplay Veggis ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det er ingen måte å bestemme hvilken vei flyet med emergency aidrop skal komme inn på? Er så slitsomt når du kaster granaten på en rettstrekke, også kommer flyet på skrå slik at man må klatre opp på hustak og greier for å få tak i kassene Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tror det er hvilken rettning du ser når du kaster som bestemmer hvilke vei cratesa dropper Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tror det er hvilken rettning du ser når du kaster som bestemmer hvilke vei cratesa dropper Hørt det samme før ... Likte videoen selv. Deilig med litt rolig musikk. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hidephix vi må ta en runde eter jeg har fått tilbake x360'EN, FIKK DEN STYGGE RROD'EN. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tror det er hvilken rettning du ser når du kaster som bestemmer hvilke vei cratesa dropper Njaa, har prøvd det og, men det ser ikke ut til å ha noen innvirkning. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 ikke hos meg heller Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hidephix vi må ta en runde eter jeg har fått tilbake x360'EN, FIKK DEN STYGGE RROD'EN. How did you know it was me? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tror det er hvilken rettning du ser når du kaster som bestemmer hvilke vei cratesa dropper Njaa, har prøvd det og, men det ser ikke ut til å ha noen innvirkning. Husk at der du kaster smoken der kommer den første pakken. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Blei jo nesten kåt av den search and destroy montagen. Spille vanligvis bare HC: SnD men vil prøve litt normalt, litt bedre snipeforhold. Man dreper jo ett skudd uansett (ettersom hvor du treffer) og siden de ikke har de prviligeene er vel normalt bedre. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tror det er hvilken rettning du ser når du kaster som bestemmer hvilke vei cratesa dropper Njaa, har prøvd det og, men det ser ikke ut til å ha noen innvirkning. Husk at der du kaster smoken der kommer den første pakken. Hjelper lite når du ikke aner hvor resten havner hen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tror det er hvilken rettning du ser når du kaster som bestemmer hvilke vei cratesa dropper Njaa, har prøvd det og, men det ser ikke ut til å ha noen innvirkning. Husk at der du kaster smoken der kommer den første pakken. Hjelper lite når du ikke aner hvor resten havner hen La oss si du kaster granatene rett ned, der du sikter, altså rett linje fram slippes kassene. Kommer også ann på terrenget osv. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er jo det som ikke skjer, om du kaster den på en rett strekke, og du ser bortove den strekka, så kan det fortsatt hende fyet kommer på skrå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er jo det som ikke skjer, om du kaster den på en rett strekke, og du ser bortove den strekka, så kan det fortsatt hende fyet kommer på skrå. Merkelig, har da aldri skjedd med meg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hmm, kanskje jeg må prøve etterpå. Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det kommer i den retningen du hiver, aldri opplevd noe annet Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Emergency Airdrop + Underpass = Fail Bytter alltid bort EA hvis denne banen dukker opp. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Uff ja. Gud veit hvor mange ganger cp`en har landet på den forbanna motorveien eller brua eller hva det er. Men jeg klarer å glemme det hver gang jeg kaller inn en pakke Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Takker for flere positive tilbakemeldinger Om dere kunne vært greie og subscribet hadde det hjulpet litt på motivasjonen til å lage flere lignende filmer Og til du som spurte litt lengre oppe om hva jeg filmer med, så bruker jeg et Blackmagic Intensty Pro kort (google it). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå